Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Onko kirvesmiehiä paikalla?

<< < (9/9)

lahna:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  3.09.2012     kello on 20:15 ---
Tässä  se nyt on valmiina,rolli 4x4 kävi vielä kauniimman puoliskonsa kanssa viimmeistelemässä niin ettei sanomista tule. Kiitän nöyrästi heitä auttamis halusta ja siitä panoksesta jonka sain...KIITOS.

--- Lainaus päättyy ---

Hieno on, tuollaisen kun sais aikaseksi itsellekin.

Meilläpäin vaativat rakennusluvan, eikä oikein innosta alkaa siihen rumbaan. Keväällä soitin rakennusvalvontaan ja kysyin toimintaohjeita. Lupavalmistelija ihmetteli mihin tarvitsen uutta katosta, kun pihallamme on jo yksi katos henkilöautoille :o

ihaa:
Kyllä tuossa kelpaa auton talvehtia ja niin kelpaa pitää sadettakin.  Ei siinä kauan nokka tohissut kun talli oli pystyssä.  Thumb

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: lahna -  4.09.2012     kello on 06:54 ---Hieno on, tuollaisen kun sais aikaseksi itsellekin.

Meilläpäin vaativat rakennusluvan, eikä oikein innosta alkaa siihen rumbaan. Keväällä soitin rakennusvalvontaan ja kysyin toimintaohjeita. Lupavalmistelija ihmetteli mihin tarvitsen uutta katosta, kun pihallamme on jo yksi katos henkilöautoille :o

--- Lainaus päättyy ---

Keväällä hain luvan terassimuutokseen ja en sitä kyllä minään "rumbana" pitäisi ;) Ainoa isompi homma oli tietysti se että rakennelmat pitää nykyään olla oikeasti suunniteltuja, niiden pitää pysyä routimatta suorassa ja kestää talven rasitukset :o

Itse piirtelin kuvat, tuttu rakennusinsinööri kävi katsomassa paikan ja kuvat, muutin kuvat ja rakenteet siten kuin rakennusinsinööri ne halusi, hain tämän tutun RI:n nimmarit kuviin ja rakennuslupahakemuk seen ja parin viikon päästä lupa oli selvä. 80 eur taisi lupa kustantaa.

Nätin ja halvan katoksen LMC-99 sai - mulla tuli pieni terassimuutos kustantamaan saman >:(

lahna:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  4.09.2012     kello on 08:08 ---Itse piirtelin kuvat, tuttu rakennusinsinööri kävi katsomassa paikan ja kuvat, muutin kuvat ja rakenteet siten kuin rakennusinsinööri ne halusi, hain tämän tutun RI:n nimmarit kuviin ja rakennuslupahakemuk seen ja parin viikon päästä lupa oli selvä. 80 eur taisi lupa kustantaa.

--- Lainaus päättyy ---

Siinäpä se rumba just onkin, kun ei tunne rakennusinsinööriä, jolta saisi siunauksen omille kuville.
Nykyisen henkilöauto-katoksen suunnittelin ja piirsin itse, silloisen kaupungin RI:n kanssa parikin kertaa pohdittiin mahtaako kestää. Hyvin on kestänyt  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View