Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Onko kirvesmiehiä paikalla?
LMC-99:
-Talvi se tulee yhtä varmasti kuin verottajakarhu..min ulla on AS-auton suojana ollut pressutalli joka vetelee viimmeisiään, ja nyt olisi tarkoitus rakentaa autolle katos n.3m*8m*3,5m mittainen kevyt katos, jossa voisi olla toinen kylki ja taka seinä ns.ummessa.
-Paalut on maassa ja niiden päällä poikittain sähkötolpat molemmin puolin ja niiden päälle olisi ajatus sitten bykata se kotos.
-Onko ammattilaisilla neuvoja tai jopa kuvia rakennelmasta miten sen tekisin..joskus olen puukkoa sahaa ja vasaraa pidellyt käsissä vaihtelevalla menestyksellä..tule eko siitä valmista koskaan?
Vai maksaako maltaita jos sen ostaa jostain tehtaalta ja kokoaa sitten itse..
Kyselee teeseitsemies .. 8)
perho-ukko:
Asutko taajaan asutun alueen ulkopuolella? Rakennusmääräykset sanoo; Kiinteästi rakennettuun ,(vaja,autotalli ja varasto),täytyy hakea rakennuslupa,ei koske kevytrakenteisia,(pressutalleja),maaseudulla on oikeus rakentaa lisärakennus ilmoitus menetelmällä!!
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.08.2012 kello on 12:32 --- Asutko taajaan asutun alueen ulkopuolella? Rakennusmääräykset sanoo; Kiinteästi rakennettuun ,(vaja,autotalli ja varasto),täytyy hakea rakennuslupa,ei koske kevytrakenteisia,(pressutalleja),maaseudulla on oikeus rakentaa lisärakennus ilmoitus menetelmällä!!
--- Lainaus päättyy ---
Maaseudulla asutaan ja ilmoitus menettelyllä mennään ja naapurin suostumuksella..kys ymyksessä on kevytrakennus (katos).
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 19.08.2012 kello on 15:50 ---Maaseudulla asutaan ja ilmoitus menettelyllä mennään ja naapurin suostumuksella..kys ymyksessä on kevytrakennus (katos).
--- Lainaus päättyy ---
Muuan isäntä tuumas rakennustarkastajal le ett" tämähä on kevytt rakenteinen.. enkai mä muute sitä ois kevyt harkoista muurannu"
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 19.08.2012 kello on 15:57 ---Muuan isäntä tuumas rakennustarkastajal le ett" tämähä on kevytt rakenteinen.. enkai mä muute sitä ois kevyt harkoista muurannu"
--- Lainaus päättyy ---
Tarkistin juuri 20m2 katoksen saa rakentaa ilmoitus menettelyllä..joten tuo minun suunnittelema lankku kyhäelmä 8*3m2 kokoinen täytyy rakentaa mittausvirheellisen ä...oho.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta