rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Orgin baari  (Luettu 838332 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:29.11.2020 kello on 08:14
  • Motto: Carpe diem...
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1650 : 1.01.2013 kello on 10:37 »
Ehkä meitä jotakuta näin aikaisen aamun myöhäishetkinä lohduttaa ystäväni boatswainin mielilause:
"Humalat haihtuu aikanaan mutta synnynnäinen typeryys ei koskaan....."

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1651 : 1.01.2013 kello on 11:39 »
Mun kanta on, että kohtuullisuus ympäri vuoden voittaa yhden tipattoman kuukauden.

Jos mun viikonloppu on kokonaan tipaton olen ollut kertausharjoituksis sa, muuta pätevää syytä ei ole.  :)

Kertausharjoitukset on minulla mennyt vähemmän tipattomasti. Viikon reissuja Rovajärvellä, ihan myötäistä oli homma.  :)

Se on tuo tupakoitsijan suurin murhe siinä, että joutuu myöntämään itselleen, että on niin löperö, että tupakka määrää.  :)

Tämmönen päihdykkeen käyttäjä, kuten minäkin, on hyvä pitää paussia, että tietää kumpi määrää. Löpero en halua olla ja itsetunnolle tekee hyvää.  :)

Se on "hauska" todeta immeisten selitykset, miksi tipaton jää pitämättä. Tupakoitsijat kuitenkin myöntää:  Kun ei pysty, niin ei pysty.  :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1652 : 1.01.2013 kello on 22:36 »
Se on "hauska" todeta immeisten selitykset, miksi tipaton jää pitämättä. Tupakoitsijat kuitenkin myöntää:  Kun ei pysty, niin ei pysty.  :)
En ole koskaan pitänyt tipatonta enkä aio pitää. Oli työkavereita, joille tipaton oli joku MUST ja koko tammikuun sai kuulla, että nyt on tipaton. Helmikuun ensimmäisenä oli sitten neliveto päällä, kun piti vetää tammikuussa menetetty.


Edit: lainaus korjattu, admin

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:09
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1653 : 4.01.2013 kello on 15:57 »
Taas olis aika availla baaria ;D velipoika tulossa saunomaan, niin täytyyhän sitä seuran vuoks ottaa  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1654 : 4.01.2013 kello on 16:02 »
Vuosi on alkanut tipattomasti niin saa sellaisena jatkuakin. Ehkä ihan huomiseen asti.  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1655 : 4.01.2013 kello on 16:18 »
Vuosi on alkanut tipattomasti niin saa sellaisena jatkuakin. Ehkä ihan huomiseen asti.  :)

 :o :o :o  ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:30
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1656 : 4.01.2013 kello on 16:19 »
Vuosi on alkanut tipattomasti niin saa sellaisena jatkuakin. Ehkä ihan huomiseen asti.  :)
Thumb näin meilläkin,jos nyt edes pääsis huomiseen

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1657 : 4.01.2013 kello on 16:55 »
Tipattomalla mennään, enkä usko että suupieltä alkaa nyhättämään. Liiterin Kevyt Pommacilla jano sammutetaan. Kaikki mukaan.     ...Jotka pystyy ja kykenee.  Thumb

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1658 : 4.01.2013 kello on 17:36 »
Minun täytyy sanoa, että en ole koskaan ymmärtänyt tota tipatonta tammikuuta. Mikä juju se on vai kusettaako ihmiset vain itseänsä? :-\ Vai onko se morkkis niin kova.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 10:14
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1659 : 4.01.2013 kello on 17:52 »
( Raottaa baarin ovea pikkasen, kurkkaa puolella päällä sisään ja kopauttaa keskisormen 2. nevelellä) " Anteeks`, passaako tänne tämmönen valkonenäinen tulla alkuunkaan ?

Vai palataanko asiaan 1.2. ?  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Orgin baari
« Vastaus #1660 : 4.01.2013 kello on 17:57 »
Minun täytyy sanoa, että en ole koskaan ymmärtänyt tota tipatonta tammikuuta. Mikä juju se on vai kusettaako ihmiset vain itseänsä? :-\ Vai onko se morkkis niin kova.
Se on ihmisille jotka eivät osaa hillitä dokaamistaan.  ::) 8)
täytyy sanella jokin määräaika  :o
Aattele mua , oon nytki selvinpäinshshsh , hik  :laugh:

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #1661 : 4.01.2013 kello on 19:34 »
    Voi hiton hitto. :o

    Hyvä kun muistutitte. Meinasin unohtaa
    noi Pirkat etutelttaan ja pakkas yö luvassa.

    Kiitos.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 06:59
    • Pahkakoski
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #1662 : 4.01.2013 kello on 19:40 »
    Olen kokeillut parikertaa ja en voi kehua. Tipattoman jälkeen kun ottaa niin tulee kuumetta ja hel......tin kova krapula. Luin vuosi sitten tutkimuksen jossa ei suositeltu tipatonta kautta se on raskas koettelemus elimistölle. Ts. jos tarvitsee tipatonta niin parempi lopettaa kokonaan. Mutta ainahan sitä voi vähentää.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #1663 : 4.01.2013 kello on 20:10 »
    Sen verran monta tissutteluiltaa oli joulunalusviikonlop un ja uuden vuoden välillä, että ei tee edes mieli mitään. Toisen päivän iltana huurteiset Kukot katteli houkuttelevasti jääkaapista, mutta sinne jäi, siihen jäi. Ei viitti haaskata hyviä juomia, jos ne ei houkuta.

    Ehkä tällä ei-ihan-vielä parantuneella flunssallakin on asiassa osansa.  ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #1664 : 4.01.2013 kello on 22:08 »
    Olen kokeillut parikertaa ja en voi kehua. Tipattoman jälkeen kun ottaa niin tulee kuumetta ja hel......tin kova krapula. Luin vuosi sitten tutkimuksen jossa ei suositeltu tipatonta kautta se on raskas koettelemus elimistölle. Ts. jos tarvitsee tipatonta niin parempi lopettaa kokonaan. Mutta ainahan sitä voi vähentää.

    Kuten tuolla aikaisemmin mainitsin. Selityksiä löytyy kaikenlaisia.  :)

    Tässä niin kuin monessa muussakin, jokainen pelaa omilla sännöillään, vähän niin kuin pasianssia, se hyvä.  :)