Sivuja:
Toiminto
  • #286 kirjoittanut Heiman 12 Feb 2011
  • Jaaha ei ketään baarissa.
    No täytyy itsekkin käydä ensin kaupungilla ja sitten punttisalilla kuntoilemassa.
    Iltapäivällä vasta lähdetään vanhan kaveriporukan kanssa perinteiselle irrottelu illalle.Saunomaan,porealtaaseen löhöileen ja mikäs sen nimi nyt oikaan...(palju ?)semmonen iso puutynnyri missä on vettä jota "puukamina" lämmittää.
    Juomat on kuulemma suurimaksi osaksi hankittu lahden toiselta puolelta ja edullisesti.
    Salaatti vastaava tuo salaatit ja patongit.
    Mulle lankeaa perinteisesti grilli hommat. Ja ne grillattavat tässä porukan talvikarkeloissapit ää olla kunnon makkaraa.
    http://www.kivikylan.fi/etusivu/tuotteet/ruokamakkarat/huiluntuhti
    Kesäpippaloissa sitten voidaan joskus grillata jopa sisäfilettäkin.
    Sauna alkaa klo.16.30 kokoontumisella ja alkukaljalla sitten siirrytää tilataksilla saunapaikalle jossa sauna ja takkahuone käytössä klo:19 - 24
    Klo:24.00 mennessä seuraava rasti on pitäyt saada yksimielisesti päätettyä.
    Osallistua saa ainoastaan miespuolisia henkilöitä ainoastaa klo:24:00 jälkeen jonkun parempipuolisko saa käydä saunalla keräämäsä pyyhkeet,vaatteet,avaimet,rahapussit,täydet pullot/tölkit..... jotka sitten seuraavalla viikolla jaetaan yleensä kaikkien kesken. ;)
  • #287 kirjoittanut migel 12 Feb 2011
  • Pitäkää hauskaa!!!!!!!!!
  • #288 kirjoittanut vippe 12 Feb 2011
  • Heimanil hauskaa ehtoota..
    Mun tars kans men tänään tupareihin, MUTTA vatsavaivaa ollu koko aamun ja ystäväni opastuksella (hänelki tul masupipi ja oli pakko ottaa lääket ..iha vaa myätätunnost  ;D ) olen nauttinut pari pulloo Underbergii..ne loppu ja tarvii viel, ku toi masu on pipi, yrittää parantaa Jekul  ;D
    Nii et koht ei ol mikkä kippiä ku porinasauna porisee seljän takan, kohta se on tarpeeksi höyryinen, joten ei muuta ku saunaan, saunaan Suomalaiset..sit ei olla köyhiä eikä kipeitä..paitti ehkä huomenna, mut se on sit eri jutska se  ;D
  • #289 kirjoittanut Heiman 12 Feb 2011
  • Pitäkää hauskaa!!!!!!!!!

    Sehän on varma.
    Sali treeni takana nyt yksi bisse janoon.
    Juuri soitelin orkanisointi päällikölle ja kyselin ketä on tulossa.Vain kaksi kymmenestä ei pääse,toisella työeste
    mutta toinen joutuu vaimon kanssa teatteriin.Pidämme hiljaisen hetken jossain vaihetta iltaa hänen valinnalleen.
  • #290 kirjoittanut Heiman 12 Feb 2011
  • Heimanil hauskaa ehtoota..
    Mun tars kans men tänään tupareihin, MUTTA vatsavaivaa ollu koko aamun ja ystäväni opastuksella (hänelki tul masupipi ja oli pakko ottaa lääket ..iha vaa myätätunnost  ;D ) olen nauttinut pari pulloo Underbergii..ne loppu ja tarvii viel, ku toi masu on pipi, yrittää parantaa Jekul  ;D
    Nii et koht ei ol mikkä kippiä ku porinasauna porisee seljän takan, kohta se on tarpeeksi höyryinen, joten ei muuta ku saunaan, saunaan Suomalaiset..sit ei olla köyhiä eikä kipeitä..paitti ehkä huomenna, mut se on sit eri jutska se  ;D
    Sinne kanssa,koitahan ainakin väliaikaisesti parantua.
    Fernet Branca on kanssa hyvä mahalääke(underbergin lisäksi).Itse käytän aamupahoinvointiin ja mahataudin ehkäisyyn ulkomailla. ;)
    Maku ei ehkä miellytä kaikkien makuhermoja.
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Fernet-Branca
  • #291 kirjoittanut vippe 12 Feb 2011
  • Juu oon mä Fernettii juonu, mut tykkään eniten Jekusta sit Underist..ja ny oon ihastunu Jekku-kermalikööri paukkuihin  ;D (kukaan ei ymmär mun makua)..baaris on parasta vodka-shamppion-bitterlemon..ton shamppionin voi korvata campparil.. kaverit iha  :o et kui mä semmost voin juada? no voin ko se on hyvvää  ;D
  • #292 kirjoittanut Heiman 12 Feb 2011
  • Juu oon mä Fernettii juonu, mut tykkään eniten Jekusta sit Underist..ja ny oon ihastunu Jekku-kermalikööri paukkuihin  ;D (kukaan ei ymmär mun makua)..baaris on parasta vodka-shamppion-bitterlemon..ton shamppionin voi korvata campparil.. kaverit iha  :o et kui mä semmost voin juada? no voin ko se on hyvvää  ;D
    Jos mä vetelisin tollasia  ::)
    Seuraavana aamuna ei edes iso pullo fernettiä riittäs viemään päänsärkyä pois. ??? ??? ???
  • #293 kirjoittanut Weicco 12 Feb 2011
  •    Työpäivä on ohi, kummasti se tänne baarin puolelle vetäs heti ku pääs kotiin
  • #294 kirjoittanut sipu 12 Feb 2011
  • Juu oon mä Fernettii juonu, mut tykkään eniten Jekusta sit Underist..ja ny oon ihastunu Jekku-kermalikööri paukkuihin  ;D (kukaan ei ymmär mun makua)..baaris on parasta vodka-shamppion-bitterlemon..ton shamppionin voi korvata campparil.. kaverit iha  :o et kui mä semmost voin juada? no voin ko se on hyvvää  ;D

    jos mä joisin tollassii sekotuksii niin luulen ,et kuolisin .. kyl on saletisti ihan kaameet krappeet eli kanuunat aamulla ja viel seuraavallakin viikolla ..:(
  • #295 kirjoittanut vippe 12 Feb 2011
  • Jos mä vetelisin tollasia  ::)
    Seuraavana aamuna ei edes iso pullo fernettiä riittäs viemään päänsärkyä pois. ??? ??? ???
    Soon katos reenattu maksa jne  ;D
  • #296 kirjoittanut kaitsute 12 Feb 2011
  • Naps Tsssh, ja sauna lämpeämään.

    Piiitkästä aikaa aukaisin oluen. Meniköhän kuukausi - pari edellisestä oluesta.
                                   
  • #297 kirjoittanut seppoko 12 Feb 2011
  • Naps Tsssh, ja sauna lämpeämään.

    Sauna lämpeämään ja Naps Tsssh.   :D
  • #298 kirjoittanut mjo33400 12 Feb 2011
  • Sauna lämpeämään ja Naps Tsssh.   :D

    Sauna on just valmis ja Naps Tsssh. ;D
  • #299 kirjoittanut AV64 12 Feb 2011
  • Kohta rillailemaan ja myös naps Tsihh
  • #300 kirjoittanut Weicco 12 Feb 2011
  • lähtee kautta saunaan
Sivuja:
Toiminto