Sivuja:
Toiminto
  • #1201 kirjoittanut pentti 31 Mar 2012
  • Mittee se tissuttelu tarkoittaa aikuisilla miehillä. Sen tiedän, mitä se tarkoittaa imeväis ikäisillä, vai onko se sama.  ::)


    Meillä AKKA sanoo jos ei näy pulloa pöydällä. Mitä sinä tissuttelet ;D
  • #1202 kirjoittanut mjo33400 31 Mar 2012
  • Tissuttelu on mielestäni piilojuomista. Turhan höpöttäjä ei tietääkseni sellaista harrasta vaan on mies. :D
  • #1203 kirjoittanut mjo33400 31 Mar 2012

  • Meillä AKKA sanoo jos ei näy pulloa pöydällä. Mitä sinä tissuttelet ;D

    Meillä sanoo sydänkäpynen. ;)
  • #1204 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 31 Mar 2012
  • Mitäs se sitten on, kun mennään kyläilevän kaverin kanssa katsomaan autotallin aarteita, sydänkäpysten jäädessä keskenään läplättämään pirttiin.  :D :D
  • #1205 kirjoittanut mjo33400 31 Mar 2012
  • Mitäs se sitten on, kun mennään kyläilevän kaverin kanssa katsomaan autotallin aarteita, sydänkäpysten jäädessä keskenään läplättämään pirttiin.  :D :D

    Keskusteluissä edelleen sydänkäpynen, ei akka. ;)
  • #1206 kirjoittanut winemaker 31 Mar 2012
  • WAUTSI!
  • #1207 kirjoittanut LMC-99 31 Mar 2012
  • En yhtään ihmettele kun mjo kertoo vaimonsa olevan sydänkäpysensä, voin rouvan tavanneena olla mjo:n kanssa samaa mieltä  ;)
    Mutta asiaan, joskus tulee keskusteltua kuka se kotona oikein sanoo sen viimmeisen sanan ja voin vakuuttaa että meillä se olen MINÄ ja se viimeinen sana on, kyllä rakas..
    Taidankin tästä ottaa pienen rohkaisu ryypyn suomalaista rommia sillä aikaa kun vaimo lähti kylältä hakemaan vanhinta tytärtä kotiin, joten narskis oli korkkaamaton puteli..
  • #1208 kirjoittanut mjo33400 31 Mar 2012
  • En yhtään ihmettele kun mjo kertoo vaimonsa olevan sydänkäpysensä, voin rouvan tavanneena olla mjo:n kanssa samaa mieltä  ;)
    Mutta asiaan, joskus tulee keskusteltua kuka se kotona oikein sanoo sen viimmeisen sanan ja voin vakuuttaa että meillä se olen MINÄ ja se viimeinen sana on, kyllä rakas..
    Taidankin tästä ottaa pienen rohkaisu ryypyn suomalaista rommia sillä aikaa kun vaimo lähti kylältä hakemaan vanhinta tytärtä kotiin, joten narskis oli korkkaamaton puteli..

    Täydellinen vastaus. Sinäkin olet mies. ;)
  • #1209 kirjoittanut Alan 31 Mar 2012
  • Mie olen jälessä jutuissa, mutta mulle tissuttelu ei ole salajuomista, vaan sellaista rauhallista, puolihuolimatonta juoskentelua kohtuullisilla määrillä.

    Eli ei hulvatonta humalajuomista eikä hienostunutta viinin tai oluenmaistelua.

    Jos salajuopotella pittää niin silloin on joku asia pahasti persiillään.
  • #1210 kirjoittanut Weicco 31 Mar 2012
  • Tissuttelu on sellaista mukavaa kipottelua vaikka ruuanlaiton yhteydessä  ;)
  • #1211 kirjoittanut Alan 31 Mar 2012
  • Tissuttelu on sellaista mukavaa kipottelua vaikka ruuanlaiton yhteydessä  ;)

    Polkasit tuossa yhden tissuttelun ydinalueista.

    Toinen tyypillinen tissuttelutilanne on saunan tai ruuan jälkeen, kun häätyy vielä janon/ruuan loputtuakin ottaa pari. Usiasti joko mökillä tai kulkineella.
  • #1212 kirjoittanut Heiman 31 Mar 2012
  • komppaan
  • #1213 kirjoittanut mjo33400 31 Mar 2012
  • Tissuttelu on mielestäni piilojuomista. Turhan höpöttäjä ei tietääkseni sellaista harrasta vaan on mies. :D

    Nyt myönnän, että en ottanut kaikkia puolia huomioon. Ei se aina ole piilojuomista. Anteeksi. :-[
  • #1214 kirjoittanut Weicco 31 Mar 2012
  • Saunaan pitäis lähtee tissutteleen ja nauttiin löylyistä  :D
  • #1215 kirjoittanut Kare 31 Mar 2012
  • Nyt myönnän, että en ottanut kaikkia puolia huomioon. Ei se aina ole piilojuomista. Anteeksi. :-[

    Terve!

    Mitäpä noita anteeksi pyytelemään :) Mulla ainakin saattaa tiukkakin kanta muuttua, jos esiin tulee uusia asiaan vaikuttavia seikkoja ;) ;D ;D ;D
Sivuja:
Toiminto