Sivuja:
Toiminto
  • #1021 kirjoittanut Alan 07 Feb 2012
  • ^

    Stallhagen IPA meni ruuan kanssa, ja nyt jälkkäriksi pullo Prykmestarin hunaja-bockia puoliksi.

    Maistakeehan pirkanjuojat niin yllätytte. Olut ja olut ei todellakaan ole sama asia. :)
  • #1022 kirjoittanut Weicco 10 Feb 2012
  • HOP !!!  :D Baari auki  :o
  • #1023 kirjoittanut Amigo 10 Feb 2012
  • HOP !!!  :D Baari auki  :o

    No minulle yksi jallukola kiitos nam ;D
  • #1024 kirjoittanut kolehmaiset 10 Feb 2012
  • Jeps, baari aukee täällä tunnin kuluttua :) .
  • #1025 kirjoittanut winemaker 10 Feb 2012
  • No kun aukee, tuun sitten mukaan!
  • #1026 kirjoittanut vesako 10 Feb 2012
  • Onneksi on tuossa baarin edessä lämmitetty
    terassi, niin voi joku käydä vaikka, no hmm.
    sähkötupakalla.
  • #1027 kirjoittanut Weicco 21 Feb 2012
  • Ennakkoon yks sauna olut, Pirkka  :D
  • #1028 kirjoittanut seppoko 21 Feb 2012
  • Ennakkoon yks sauna olut, Pirkka  :D


    Saunan jälkeen, ensimmäinen Carlsberg.  :D  ;D  :D
  • #1029 kirjoittanut ihaa 21 Feb 2012
  • Otettiin vaimon ja lasten kanssa saunan jälkeen perinteinen Hartwallin Omena limonadi, sen väkevämpää ei minun parane ottaakaan.  ::)
  • #1030 kirjoittanut Weicco 21 Feb 2012

  • Saunan jälkeen, ensimmäinen Carlsberg.  :D  ;D  :D

    Kuin myös saunan jälkeen ensimmäinnen Pirkka  :D Saunassa meni kyllä kaks  ;)
  • #1031 kirjoittanut kaitsute 21 Feb 2012
  • Tässä eräs tuttu sanoi, ettei hänelle sovi alkoholi, kun tulee pää kipeäksi.
    Kysäisin, että tuleeko niin paha kohmelo, johon hän sanoi että muille tulee pää kipeäksi, kun hän humaltuu.

    Joillekin se vaan ei sovi.
  • #1032 kirjoittanut Alan 21 Feb 2012
  • Minä olen huomannut, että mulle sopii vallan hyvin pikkutissuttelu useammin ja isommat määrät vain hyvin harvoin, lähinnä silloin, jos on oikein mukavassa seurassa.

    Nytkin ollut niin kiirettä monta päivää, ettei ole kerennyt tänne kuin kurkkasemaan välillä. Pari pientä amarettolasillista laskiaispullan kanssa maistuu hemmetin hyvältä.  :)
  • #1033 kirjoittanut 99 21 Feb 2012
  • Minä olen huomannut, että mulle sopii vallan hyvin pikkutissuttelu useammin ja isommat määrät vain hyvin harvoin, lähinnä silloin, jos on oikein mukavassa seurassa.

    itse otin viimeeksi enemmän (melkeen ½koppaa saunajuomaa) tuossa muutama viikko sitten, kun istuin hyvän ystävän kanssa savusaunassa höpisten kaikkea maan ja taivaan väliltä. Vaimot tuli katsomaan tuossa 7 tunnin jälkeen ollaanko vielä hengissä  ;D ;D
  • #1034 kirjoittanut Vesseli 21 Feb 2012
  • Pikkutissuttelu on aina paikallaan ja se on parasta aikuisten oluella. Viimeksi olen ottanut snapsit ja konjakit 9.9.2011 savusauna- ja rapukekkereissä. Kunnon känni on ollut joskus viime vuosituhannella.
  • #1035 kirjoittanut winemaker 21 Feb 2012
  • Mrs. Winemakerin kotikaljaa vain.  5%:sta,  Viikonloppuisin vain. 8)

Sivuja:
Toiminto