Tässä eräs tuttu sanoi, ettei hänelle sovi alkoholi, kun tulee pää kipeäksi. Kysäisin, että tuleeko niin paha kohmelo, johon hän sanoi että muille tulee pää kipeäksi, kun hän humaltuu.
Minä olen huomannut, että mulle sopii vallan hyvin pikkutissuttelu useammin ja isommat määrät vain hyvin harvoin, lähinnä silloin, jos on oikein mukavassa seurassa.
Nytkin ollut niin kiirettä monta päivää, ettei ole kerennyt tänne kuin kurkkasemaan välillä. Pari pientä amarettolasillista laskiaispullan kanssa maistuu hemmetin hyvältä.
Minä olen huomannut, että mulle sopii vallan hyvin pikkutissuttelu useammin ja isommat määrät vain hyvin harvoin, lähinnä silloin, jos on oikein mukavassa seurassa.
itse otin viimeeksi enemmän (melkeen ½koppaa saunajuomaa) tuossa muutama viikko sitten, kun istuin hyvän ystävän kanssa savusaunassa höpisten kaikkea maan ja taivaan väliltä. Vaimot tuli katsomaan tuossa 7 tunnin jälkeen ollaanko vielä hengissä
Pikkutissuttelu on aina paikallaan ja se on parasta aikuisten oluella. Viimeksi olen ottanut snapsit ja konjakit 9.9.2011 savusauna- ja rapukekkereissä. Kunnon känni on ollut joskus viime vuosituhannella.