Sivuja:
Toiminto
  • #7186 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 28 Aug 2019
  • Kaikkea puuhastelua mökillä. Saunomista ja lonkkua.  :D
  • #7187 kirjoittanut jamppa508 05 Sep 2019
  • Kyllä nyt löytyy uusi suosikki Thumb en muista koskaan maistaneeni näin pehmeänmakuista Vodkaa ja niitä on jokunen tullu maisteltua ;)


  • #7188 kirjoittanut Alan 05 Sep 2019
  • Neuvoksen tittelillä oleva itäsuhteiden hoitaja minulle opetti aikoinaan, että Beluga juodaan ehdottomasti jääkaappilämpöisenä . Ei pakastettuna. Hyvää on. Mulla on yksi pullo odotellut jääkaapissa jo useamman vuoden. Jonain päivänä korkkaan.
  • #7189 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 05 Sep 2019
  • Kyllä nyt löytyy uusi suosikki Thumb en muista koskaan maistaneeni näin pehmeänmakuista Vodkaa ja niitä on jokunen tullu maisteltua ;)

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    No, harvempihan sitä makunsa puolesta hörppii. Eikös nykyään olut ja viinikin juoda alkoholittomana. ;)
  • #7190 kirjoittanut jamppa508 05 Sep 2019
  • No, harvempihan sitä makunsa puolesta hörppii. Eikös nykyään olut ja viinikin juoda alkoholittomana. ;)
    Kyllä minulle ainakin se maku on tärkeä ;) siksi en esimerkiksi Koskenkorvaa juo kun samaan hintaan löytyy monta huomattavasti parempaakin vaihtoehtoa, tosin kossukin menee silloin jos sitä joku tulee tarjoomaan ;D
  • #7191 kirjoittanut tsahkali 05 Sep 2019
  • Kyllä minulle ainakin se maku on tärkeä ;) siksi en esimerkiksi Koskenkorvaa juo kun samaan hintaan löytyy monta huomattavasti parempaakin vaihtoehtoa, tosin kossukin menee silloin jos sitä joku tulee tarjoomaan ;D

    Joskus sitä tarjotaan ruokaryyppynä.
    Suoraan pakastimesta, niin sietäähän sen pari senttiä.....   ???
    Kerran sain taskulämmintä, siis Kossua.
    Kaadoin toripoliisin vieressä olleeseen kukkpurkkiin.
  • #7192 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 05 Sep 2019
  • Kyllä minulle ainakin se maku on tärkeä ;) siksi en esimerkiksi Koskenkorvaa juo kun samaan hintaan löytyy monta huomattavasti parempaakin vaihtoehtoa, tosin kossukin menee silloin jos sitä joku tulee tarjoomaan ;D

    Nyt sinä veli hyvä mahottomia haastelet. Se miedompi kossu pakkaseen, ompa nasakka ottaa napsuja. Mutta jos trinkkejä tekee, aivan sama millä sen prosentteja korottaa. Ryssällä on muutamia hyviä vodka merkkejä, mutta laatu heittelee niin kovasti, ettei aina saa selvää onko se sitä mitä etiketti kertoo.
  • #7193 kirjoittanut jamppa508 06 Sep 2019
  • Terassilta kippis


  • #7194 kirjoittanut Arska 06 Sep 2019
  • Kippis vaan Jamppa
    Mä tässä vietän nuoruuttani uudelleen, jos saisin muutaman lonkeron juotua. Silloin nuorena ettei okseta, nyt ettei alkaisi närästää.
    Emäntä ja pojat lähtee veronkierto matkalle niin oon yrittänyt selvittää ett pitäisiköhän niitten tuoda muutama lokero loota mullekkin.
  • #7195 kirjoittanut "Masi" 06 Sep 2019

  • Sille  sievästi ;)



  • #7196 kirjoittanut mobileman 08 Sep 2019
  • Kylmiä Karhuja Thumb
  • #7197 kirjoittanut smy 08 Sep 2019
  • Tein pari budget luokan GT:tä. Saksan Lidlin London Giniä kevään kuormasta ja normi toniccia + kaupungin kraanavedestä jäädytettyjä jääpaloja.
    Olis parempaakin giniä ollut mutta eihän sitä nyt raaski tärvätä. Ja toi Lidlin kama on ihan ok.
  • #7198 kirjoittanut armas ujomieli 08 Sep 2019
  • Ehtoolla caravanleiriläiset tarjosivat marianne minttu likööriä, 16vol.
  • #7199 kirjoittanut "Masi" 08 Sep 2019
  • Kulkijan iltakalja ;)
    Cheers.


  • #7200 kirjoittanut Pate 13 Sep 2019
  • Tämmöistä tänään. Huomenna Portimolle ja sunnuntaina Porttipahta-altaalle.
Sivuja:
Toiminto