Sivuja:
Toiminto
  • #5881 kirjoittanut mobileman 09 Dec 2017
  • Vähän erikoisempi olut tänäkin iltana:



    Chimay Cinq Cents Tripel 8,0%
    Erilaista mutta hyvää ::)
  • #5882 kirjoittanut "Masi" 09 Dec 2017
  • Saman kunnan juustoa siihen sivuun ;)
    Ja eikun paranee.
  • #5883 kirjoittanut K.E.V 10 Dec 2017
  • Tuon saman firman Grande Reserve on minun makuun, piru kun ei oo kaapissa nyt....
  • #5884 kirjoittanut seppoko 15 Dec 2017
  • Olin unohtanut ostaneeni Itsenäisyyspäiväksi JUHLAOLUTTA.



    Vaan onneksi Suomi on vielä ainakin satavuotias.
  • #5885 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 15 Dec 2017
  • Kohtahan alkaa tipaton Tammikuu Thumb Haastan kaikki orggilaiset siihen, näette ihmeellisiä asioita kehossanne ja muutenkin ;) :D
  • #5886 kirjoittanut "Masi" 15 Dec 2017
  • Onneksi härppy on keksitty, ei tarvitse tipotella :)
    Aika hyvä juoma näinkin.










    P.s. seuraava kerra piämmä ku oikeitte immeiste kaapuntii piäsen rehvi
    siinä vänärillä tenniskentän vierellä immeisille😉
  • #5887 kirjoittanut trapper 15 Dec 2017
  • Kohtahan alkaa tipaton Tammikuu Thumb Haastan kaikki orggilaiset siihen, näette ihmeellisiä asioita kehossanne ja muutenkin ;) :D
    Ei pysty
  • #5888 kirjoittanut Hutikuti 15 Dec 2017
  • Kohtahan alkaa tipaton Tammikuu Thumb Haastan kaikki orggilaiset siihen, näette ihmeellisiä asioita kehossanne ja muutenkin ;) :D

    Meinaatko vieroitusoireita?  :-\
  • #5889 kirjoittanut tsahkali 15 Dec 2017
  • Kohtahan alkaa tipaton Tammikuu Thumb Haastan kaikki orggilaiset siihen, näette ihmeellisiä asioita kehossanne ja muutenkin ;) :D

    Meinaatko alkaa jouluna ryyppäämään, jotta voit pitää tipattoman tammikuun?   ::)   8)   :laugh:
  • #5890 kirjoittanut Alan 16 Dec 2017
  • Kohtahan alkaa tipaton Tammikuu Thumb Haastan kaikki orggilaiset siihen, näette ihmeellisiä asioita kehossanne ja muutenkin ;) :D

    Tuskinpa, kun käytän kohtuudella muutenkin. Toki pieniä vaikutuksia voisi pitkällä aikavälillä olla, jos kokonaan lopettaisi. Kuukaudessa tuskin tapahtuisi mitään.

    Tänään tullut juotua mun mittapuulla paljon. Jos oikein lasken, niin jopa 10 annosta kahdeksan tunnin aikana. Ehkä en olisi ajokunnossa ihan.

    Mutta yksi Tuborg Classic vielä ja sitten unille. Ilman huonoa omaatuntoa, eikä sellaista täällä baarissa saa tullakaan. Raittiusjutut muualla.  :D
  • #5891 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 16 Dec 2017
  • Meinaatko alkaa jouluna ryyppäämään, jotta voit pitää tipattoman tammikuun?   ::)   8)   :laugh:
    En kunhan vaan heitin, työt haittaa harrastuksia ;) :D Ja tosiaankin jokainen saa tehdä mitä haluaa, minun mielestä Thumb Ja hei pojat ei pahalla ;D
  • #5892 kirjoittanut "Masi" 16 Dec 2017
  • Sama kuin eilen , mutta yksi vain kun taitaa pitää huommenna lähteä taipaleelle 🚙
    Kippis  ;)
  • #5893 kirjoittanut mobileman 16 Dec 2017
  • Rommia lääkkeeksi, mutta taidan olla oikeesti liian sairas, joten jääköön yhteen totiin :-[
  • #5894 kirjoittanut "Masi" 18 Dec 2017
  • Kippis😉


  • #5895 kirjoittanut "Masi" 26 Dec 2017
  • Pullo olutta lenkin päälle ;)


Sivuja:
Toiminto