Sivuja:
Toiminto
  • #946 kirjoittanut Alan 12 Nov 2011
  • ^

    Mulla on samanlainen, vielä korkkaamaton.  :D

    Entistä XO:ta vielä pikkuisen jäljellä.
  • #947 kirjoittanut Weicco 12 Nov 2011
  • Mulla se meni nyt tyhjäksi >:( vaan eipä päässyt happanemaan :D
  • #948 kirjoittanut Alan 12 Nov 2011
  • Mie olenkin huono juomamies, vaikka harva se ilta vähän yritän.
  • #949 kirjoittanut Weicco 12 Nov 2011
  • Mie olenkin huono juomamies, vaikka harva se ilta vähän yritän.

    mieki oon vähentänyt paljon. en ota enään kuin iltaisin ja viikonloppuisin :D :D :D
  • #950 kirjoittanut aaoulusta 12 Nov 2011
  • mieki oon vähentänyt paljon. en ota enään kuin iltaisin ja viikonloppuisin :D :D :D
        kun on oikein hikoillut niin tuo 8l sääntö on oikein hyvä juomapuolessa :D :D ;D ;D
  • #951 kirjoittanut Aippe 12 Nov 2011
  • Viime vuotista kotiviiniä löytyi vielä pullollinen. Täytyy sanoa, että oli kerrankin kunnolla kypsyttä viiniä. Täytynee laittaa tulevalla viikolla uutta käymään.
  • #952 kirjoittanut Weicco 12 Nov 2011
  • Viime vuotista kotiviiniä löytyi vielä pullollinen. Täytyy sanoa, että oli kerrankin kunnolla kypsyttä viiniä. Täytynee laittaa tulevalla viikolla uutta käymään.

    On net herroilla herkut :D vuosikerta viiniä
  • #953 kirjoittanut Aippe 12 Nov 2011
  • Sanos muuta  :D
  • #954 kirjoittanut Alan 12 Nov 2011
  • vuosikerta viiniä

    Sitä ne normiviinit monesti, mutta kotiviinit hyvin harvoin. Osoitus maltillisesta luonteesta. ;)
  • #955 kirjoittanut Weicco 12 Nov 2011
  • ^
    tai isosta satsista edellis vuonna :D
  • #956 kirjoittanut kaitsute 12 Nov 2011
  • Sain appiukolta tuollaisen lahjaksi. Ei vissiin tykkää vävypojasta, kun maistuu ihan kissankuselta.
  • #957 kirjoittanut Dorotea 12 Nov 2011
  • Jätä se ottamatta, niin mä voin auttaa sen tyhjentämisessä ensi kerralla. ;D
  • #958 kirjoittanut Roksis 13 Nov 2011
  • Viime vuotista kotiviiniä löytyi vielä pullollinen. Täytyy sanoa, että oli kerrankin kunnolla kypsyttä viiniä. Täytynee laittaa tulevalla viikolla uutta käymään.
    Ensi syksyä varten  :D
  • #959 kirjoittanut sipu 13 Nov 2011
  • lasillinen tai kaks
    Blue Nun ...
    tuota saksalaista
    maan maniota valkaria ihan vaan
    tasaamaan hermon rippeet  :)
    tämä tietokoneen
    ihmeelinen mailma
    saa mun nuppini... ain välillä kiehumaan  >:(


  • #960 kirjoittanut teebasso 19 Nov 2011
  • Pienimuotoinen ja hallittu juopottelu tekee sielulle ja ruumiille hyvää ( lähde:lääkäri ystävä)kunhan hyvien antioksidanttien ja flavonoiden edellytykset täyttyvät! Rajathan löytyvät suosituksista! (liian vähän). Otanhan vielä kevyet kun nuo tähdetkin näin kaamosaikaan tuntuvat tulevan kuin kosketus etäisyydelle. Ja vielä: nuppeja ei kannata kääntää kokonaan kaakkoon etteivät yön linnut saa traumoja. Nim.merk.touhun täyteliäs viikko.
Sivuja:
Toiminto