Sivuja:
Toiminto
  • #5761 kirjoittanut Arska 20 Oct 2017
  • Glögiä otetaan ja katsellaan kuvia ehkäpä meitin uudesta kulkimesta.  Ollaan oltu kaupanteossa tän illan ja kuvaa pukkaa. No hallitushan tuon lopullisen päätöksen tekee, eli ei tekniikalla väliä kunhan on kiva ja valoisa sisältä.
  • #5762 kirjoittanut mjo33400 20 Oct 2017
  • Kunhan siinä ei ole Truma lämmitintä.
  • #5763 kirjoittanut Arska 20 Oct 2017
  • Kunhan siinä ei ole Truma lämmitintä.
    Joo, oot oikeessa, tää  nykynen kaasurosvo on viimonen truma mitä meillä on. Enpä olis nyt ostohuumassa muistannut tuota varmistaa. Iso kiitos mjo.
  • #5764 kirjoittanut jip59 20 Oct 2017
  • Äsken tulin pelloilta kyntöhommista ja nyt on viimeisetkin pellot saatu nurinpäin. Tuon kunniaksi ihan raakaa Leijona-viinaa pieninä siivuina kitusiin. Eipä tarvi yöllä herätä kusihätään kun nestemäärä on pieni. Aamulla taas pitää herätä työkuntoisena pesemään ja huoltamaan "maataistelukoneita" talviteloille. Nyt kun ei mitään sekoitteita juo niin aamullakaan ei ongelmia ole.
  • #5765 kirjoittanut "Masi" 20 Oct 2017
  • Kuume lääkettä vanhemman ja viisaamman sanoi ;)



    Vaikka näin syksyisin illan pimetessä ne muistot pyrkii esiin liskojen tavoin ;)
  • #5766 kirjoittanut seppoko 20 Oct 2017
  • [link=topic=51.msg391188#msg391188 date=1508523921]
    Kunhan siinä ei ole Truma lämmitintä.
    [/quote]

    ? ? ? ? 

    Voiko lämmitin olla rosvo? 

    Olisko kori kuitenkin rosvo? ?
     
  • #5767 kirjoittanut smy 20 Oct 2017
  • [link=topic=51.msg391188#msg391188 date=1508523921]
    Kunhan siinä ei ole Truma lämmitintä.


    ? ? ? ? 

    Voiko lämmitin olla rosvo? 

    Olisko kori kuitenkin rosvo? ?
     

    Lämmitin on rosvo... Se on saletti. En ymmärrä tätä Truma hehkutusta kun tuote on susi. Lämpö tungetaan puhaltimella ulos. Osa taltioidaan vaatekaappiin kun Truma pitää laittaa kaappiin kun puhaltimet möykkää...
    Puhallin vs. vesipumppu...
    No, puhaltimen kanssa kärsittävä. Lisäksi tuo Truma haisee aina kun sitä ei ole käytetty vähään aikaan. Eka lämmitys ilman kesä  tai talvitauon jälkeen ihmiskaniineja. Pöly johonkin kai kertyy ja sitten haisee kun laittaa päälle.

    Omaa kokemusta alden pystypannusta tätä ennen ja pesi tuon 8/2. Truma saa pisteet esim nopeasta kuivatuksesta.
  • #5768 kirjoittanut "Masi" 20 Oct 2017
  • [link=topic=51.msg391188#msg391188 date=1508523921]
    Kunhan siinä ei ole Truma lämmitintä.


    ? ? ? ? 

    Voiko lämmitin olla rosvo? 


     

    Olisko kori kuitenkin rosvo? ?
    Ei seppo, vaan jos kuitenkin ois se .... se rosvo
    Muute mittä asiasta tietämättä, mutta syksy on >:D
  • #5769 kirjoittanut Arska 20 Oct 2017
  • [link=topic=51.msg391188#msg391188 date=1508523921]
    Kunhan siinä ei ole Truma lämmitintä.


    ? ? ? ? 

    Voiko lämmitin olla rosvo? 

    Olisko kori kuitenkin rosvo? ?
     
    Eipä tuo adrian korikaan mikään energia säästö malli ole, ei löydy kuin pari senttiä tyroksia, voi olla vähemmänkin, mutta skandinavia edition tarra löytyy.  Eipä tuo mikään energian säästömalli ole kun kulmatkin on vain ilmalla eristettettyjä ja panorama kattoluukkukin on.
    Aikoinaan kun rakennutin taloa niin mun piti olla paikalla kun nurkat eristettiin ja allekirjoittaa paperit että olen hyväksynyt nurkkien eristämisen. Ei silloinkaan tunnustettu että ilma eristää kuten adrian nurkat on tehty.
     talon pystyttämisäkin on jo 30 v. Adria on hiukka uudempi.
     
  • #5770 kirjoittanut "Masi" 20 Oct 2017
  • Kunhan siinä ei ole Truma lämmitintä.
    Ei yhtään ongelmaa, 7 vuotta yksi palstan eniten reissannut truma c6 kesä talvet, Proplem?
    Waar ? In hoof ?
  • #5771 kirjoittanut Arska 20 Oct 2017
  • Ei yhtään ongelmaa, 7 vuotta yksi palstan eniten reissannut truma c6 kesä talvet, Proplem?
    Waar ? In hoof ?
    No, mun kuljin on horo, meinaan lämmön suhteen. Kyllähän tuo truma lämmittää mutta kun tuo kaasun kulutus on niin taatanan kauhea. Oon siitä kertonutkin, mutta eipä sitä kukaan ole uskonut, mutta sikanaan se kaasua vie, laittakoon lapinsuunsoittaja minkäläisia laskelmia tahansa todistaakseen että puhun paskoo, mutta väärässäpä on vaikkei myönnä. Teoria on eri kuin käytäntö. Mutta multa on usko mennyt koko trumaa kohtaa.
  • #5772 kirjoittanut "Masi" 21 Oct 2017
  • No, mun kuljin on horo, meinaan lämmön suhteen. Kyllähän tuo truma lämmittää mutta kun tuo kaasun kulutus on niin taatanan kauhea. Oon siitä kertonutkin, mutta eipä sitä kukaan ole uskonut, mutta sikanaan se kaasua vie, laittakoon lapinsuunsoittaja minkäläisia laskelmia tahansa todistaakseen että puhun paskoo, mutta väärässäpä on vaikkei myönnä. Teoria on eri kuin käytäntö. Mutta multa on usko mennyt koko trumaa kohtaa.
    I will never smoke weed....
    Maar dat gless drink ...


  • #5773 kirjoittanut "Masi" 21 Oct 2017
  • Kaikki hyvä loppuu kun pohja näkyy ja  muistot palaa mieleen. Mutta älä anna sen hypätä miele  päälle


  • #5774 kirjoittanut mobileman 21 Oct 2017
  • No, mun kuljin on horo, meinaan lämmön suhteen. Kyllähän tuo truma lämmittää mutta kun tuo kaasun kulutus on niin taatanan kauhea. Oon siitä kertonutkin, mutta eipä sitä kukaan ole uskonut, mutta sikanaan se kaasua vie, laittakoon lapinsuunsoittaja minkäläisia laskelmia tahansa todistaakseen että puhun paskoo, mutta väärässäpä on vaikkei myönnä. Teoria on eri kuin käytäntö. Mutta multa on usko mennyt koko trumaa kohtaa.

    Kummassakin lämmittimessä omat hyvät ja huonot puolensa. Trumassa tykkäsin siitä, että mökki lämpesi noppeesti, mutta kyllä alde vaan on suomessa parempi. Lähes äänetön, säteilee, huom! varastoimansa lämmön ja täten ainakin minusta sen tuottama lämpö on miellyttävämpi. Ei tule heti kylmä kun naksahtaa kiinni. On tietty hitaampi lämmittäjänä ja vie vissiin enemmän kaasua mutta ihan sama. Kallistapa tämä harrastus on suomessa anyway.. pullo kaks menee kaasua enemmän vuodessa? Vai johtuuko siitä että pystyy jatkamaan kautta pitempään aldella ku trumalla.. mene ja tiedä..

    Ja baariosastolle: Olvin ipa, hyvää hik ja nam Thumb
  • #5775 kirjoittanut smy 21 Oct 2017
  • Juomapuolella siirrytty Lidlin 28euro sentin tuotteisiin ja matkamökin surkeaan truman lämpöön... tai välillä kylmään hetkittäin kylmään..



    Varastosta nyt löytyy x kertaa Lidlin ja Aldin bourbon viskijuomia. Molemmat kummasti maksaa saman 6.99 eur puteli.




Sivuja:
Toiminto