Sivuja:
Toiminto
  • #5656 kirjoittanut Alan 02 Sep 2017
  • Otan sen verran vähän, että se makeus on juurikin mieleeni ja sopii vatsalle paremmin, kun ei polta sitä.

    Hyvä sairaus tällainen, kun estää ryyppäämästä.  :D
  • #5657 kirjoittanut "Masi" 02 Sep 2017
  • Joskus näinkin saunan päälle ;)


  • #5658 kirjoittanut Alan 02 Sep 2017



  • #5659 kirjoittanut Moppc 02 Sep 2017
  • +24 °C


  • #5660 kirjoittanut smy 02 Sep 2017
  • +24 °C

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Ei kuulosta omaan makuun hyvälle 24 asteinen migu... 8) Monet sanoo että ölkky pitäis olla huomattavasti lämpösempää juotaessa kuin itse nautin (2-7astetta). Mä en vaan lämpösestä kaljasta tykkää vaikka tyylipisteet meneekin..
  • #5661 kirjoittanut Moppc 03 Sep 2017
  • Ei kuulosta omaan makuun hyvälle 24 asteinen migu... 8) Monet sanoo että ölkky pitäis olla huomattavasti lämpösempää juotaessa kuin itse nautin (2-7astetta). Mä en vaan lämpösestä kaljasta tykkää vaikka tyylipisteet meneekin..

    Heh. Kuva hylsystä ja juuh, lie se tölkin loppuliru olikin jo mainitun lämpöistä  ;D
  • #5662 kirjoittanut seppoko 03 Sep 2017
  • Tämä kuuluisi jo eiliselle, mutta sellainen huomio, että kirjaan sen vielä tänään.

    Kävin Konnuksen kanavan Konnustuvalla nauttimassa yhden oluen. Tilattuani sen, myyjä  kysyi "olenko matkailuautolla?". Saatuaan myöntävän vastauksen, kysyi Auraa vai Karjalaa. Valitettavasti jäi kysymättä, jos olisi saanut kielteisen vastauksen, olisiko ollenkaan  myynyt olutta. Sieltä kun ei kulje yleisiä, eikä asutustakaan ole kovin lähellä.
  • #5663 kirjoittanut mobileman 05 Sep 2017



  • Tänään maistelussa König Pilsener. Ihan ok perushyvää Thumb
  • #5664 kirjoittanut pamaus 06 Sep 2017
  • Kävin baarissa jossa ei 1 km säteellä ollut juurikaan muita.













  • #5665 kirjoittanut Moppc 06 Sep 2017
  • Ilta vaihtuu yöksi.


  • #5666 kirjoittanut "Masi" 08 Sep 2017
  •  Bar ouvert ;)
     Ja avaukseen ranskan punaniskojen
    valkoista



  • #5667 kirjoittanut jamppa508 08 Sep 2017
  • Kippistä vaan kaikille  Thumb täällä nautitaan saunaoluena kotimaisia Iisalmen tuotteita jotka on kierrätetty Etelä-Helsingin kautta  ;)


  • #5668 kirjoittanut "Masi" 08 Sep 2017
  • Saunan päälle pikkasen maataloutta ja siinä sivussa voi vaikka Höpötellä Turhia ;)


    Kijk onder jouw glass en denk ;)
  • #5669 kirjoittanut seppoko 08 Sep 2017
  • Saunan päälle pikkasen maataloutta ja siinä sivussa voi vaikka Höpötellä Turhia ;)

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Kijk onder jouw glass en denk ;)

     Thumb  Thumb
  • #5670 kirjoittanut mobileman 09 Sep 2017



  • Tänään maistelussa: Olvi IPA 5,0% ja niinkuin monesti tuppaa käymään, niin tämä Alkon versio on paaaljon paremman makuinen kuin kaupan versio.
    7/10 hyvä Thumb, mutta miinusta hieman vetisestä jälkimausta.
    Innolla ootan olvilta taas jouluksi tulevaa xmas ipaa :P, tulee kuulemma tänävuonna myös 6-päkkiin..
Sivuja:
Toiminto