Sivuja:
Toiminto
  • #5611 kirjoittanut jamppa508 18 Aug 2017
  • ^
    Täytyy yrittää reenata  ;) vaikka saattaahan se olla vaikka sukurasite, kun ei meinaa taipua  ;D täytyy ilmeisesti alkaa jo pikkuhiljaa opettelemaan niitä kuuluisia eurooppalaisia juomatapoja  ;D
  • #5612 kirjoittanut Pertti K 18 Aug 2017
  • öö nyt en ymmärrä,muutaman näitä merkkejä käynyt ajamassa ja on kyllä huonoin ajamani auto ikinä siis ajo-ominaisuuksiltaan ja samaa sanoo muutama muukin kaveri,esim seilaa suoralla tiellä minne sattuu,joutuu ohjaamaan koko ajan yms
    Siksi slogan "Ajajan auto". Ei vaines, itsellä ei ole kuin joitan kymmeniä kilometerjä kokemusta (takavetoisesta) Bemarista, niin ei oikein osaa sanoa juuta tahi jaata. Huonoin ajamani auto ei kuitenkaan, et ilmeisesti ole ajanut FSO Polonezia?

    2-sarjalaisella tuli ajettua vähän enemmänkin, ei kiitos!
  • #5613 kirjoittanut seppoko 22 Aug 2017
  • Tällaista tänään.



    Riittänee täksi illaksi, 1,42 litraa?

  • #5614 kirjoittanut seppoko 23 Aug 2017
  • Tällaista tänään.

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Riittänee täksi illaksi, 1,42 litraa?
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Tänään sitten loput pullosta, ettei laimene liikaa.
  • #5615 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 24 Aug 2017
  • Tänään sitten loput pullosta, ettei laimene liikaa.
    Tänään on Seppo vasta torstai ;) :D
  • #5616 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 24 Aug 2017
  • Ratkesin ;D


  • #5617 kirjoittanut K.E.V 24 Aug 2017
  • siit se lähtee, hyvästi selvä päivä.
  • #5618 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 24 Aug 2017
  • siit se lähtee, hyvästi selvä päivä.
    Vaikka kymppitonnin antaisitte,niin en näkisin mitään nautintoa kyseisetä aineesta, vaikka kuinka sivistyneesti otettaisiin.
  • #5619 kirjoittanut jamppa508 24 Aug 2017
  • Jospa sitä ottais purkillisen suunmakuista nautintoainetta  ;D


  • #5620 kirjoittanut Alan 24 Aug 2017
  • Vaikka kymppitonnin antaisitte,niin en näkisin mitään nautintoa kyseisetä aineesta, vaikka kuinka sivistyneesti otettaisiin.

    Hyvä näin.  Thumb

    Todellisessa elämässä pitäisi saada sama ajattelu myytyä yhdelle kaverille, vaan tuskin onnistuu. Ei ole niitä miehiä, jotka muita kuuntelee.
  • #5621 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 24 Aug 2017
  • Enkä tässä ala ketään syyttelemään ja morkkaamaan, mutta en minäkään kuunnellut ketään, mutta onneksi tajusin sit yks päivä, että on sitä muutakin elämää. Ja caravan touhua on voinut nyt harrastaa ilman ilolientäkin, ja en vaihtais tätä tunne tilaa enää mistään hinnasta takasin mitä se oli kolme vuotta. Tämä on minun tilanne nyt ja toivottavasti pysyy pitkään samanlaisena.
  • #5622 kirjoittanut trapper 24 Aug 2017
  • Enkä tässä ala ketään syyttelemään ja morkkaamaan, mutta en minäkään kuunnellut ketään, mutta onneksi tajusin sit yks päivä, että on sitä muutakin elämää. Ja caravan touhua on voinut nyt harrastaa ilman ilolientäkin, ja en vaihtais tätä tunne tilaa enää mistään hinnasta takasin mitä se oli kolme vuotta. Tämä on minun tilanne nyt ja toivottavasti pysyy pitkään samanlaisena.
    Toi on kyllä hyvä päätös ja arvostan todella,pystyisinkö itse,en tiedä
  • #5623 kirjoittanut Alan 24 Aug 2017
  • Itse en koe edes tarpeelliseksi, mutten nyt juurikaan humalajuomista harrastakaan.

    Eilen nautittiin iltapalan kanssa lasi punaviiniä, tänään ei. Se on mukava, kun päättää itse tuon. Monella ensimmäinen lasi tarkoittaa putken alkamista, tai vähintäänkin sitä, että kaikki juodaan, mitä kotoa löytyy.
  • #5624 kirjoittanut trapper 24 Aug 2017
  • Noh en nyt tarkoittanut että mulla putki päällä,tykkään maistella eri oluita ja viinejä,mutta vain muutaman kerran mennyt yli maistelut,eli yleensä muutama olut ja lasi punkkua,en muista koska ois ollu krapula mun juominkeista. Mutta absolutiksi mua ei varmaan saa millään ,sitä tarkoitin,ehkä sitten kun menee viinaa joka päivä ettei muista mistään mitään
  • #5625 kirjoittanut Kulkuri460 24 Aug 2017
  • Pieni naukku leikattua konjakkia lääkkeeksi  :)

Sivuja:
Toiminto