Sivuja:
Toiminto
  • #5536 kirjoittanut jamppa508 04 Jul 2017
  • Nyt piti siirtyä jo kaupan keppanalitkuun  Thumbd kun verosuunnitteluolut pääsi loppumaan   :o


  • #5537 kirjoittanut "Masi" 04 Jul 2017
  • Maassa maan verot tai pois. Vincent Racer, blane&blanes, Vin mousseux. Brut. Sante' ;)


  • #5538 kirjoittanut "Masi" 04 Jul 2017
  • + 25 eli on aika Pastiksen, verot maksettu otto maahan😉














  • #5539 kirjoittanut mobileman 05 Jul 2017
  • Tänään iltapalaksi:



    Yllättävän hyvä peruslageri Thumb

    Paljon parempi kuin tämä aikaisemmin maistelemani:



    Eipä tässäkään kyllä mitään vikkaa ollunna :P
  • #5540 kirjoittanut trapper 06 Jul 2017



  • Sauna olutta
  • #5541 kirjoittanut "Masi" 07 Jul 2017
  • Ei ole viiden illan jälkeen Gini pullosta kuvaa, mutta kolmannes vajaa on mennyt kun jollain oli huolu kulutuksesta.
    Huommenna jatketaan kun olisi tarkoitus saada uusi pullo loman aikana ostaa😉 kirotus vieheet samaan pulloon😉 Thinc Thcin😉
  • #5542 kirjoittanut jamppa508 10 Jul 2017
  • Joensuun Prismasta löytyi nostalgiaolutta  ;D





    Ihan tuntuu olevan suunmakuista  Thumb
  • #5543 kirjoittanut "Masi" 10 Jul 2017
  • Halpa olutta. 10 pullo 2,5 €.
    Hintansa haukkuu tihkusateessa ;)


  • #5544 kirjoittanut trapper 14 Jul 2017



  • Ei yhtään huonoo,vaiks meinasin,ihan juotavaa,en oo koskaan tykännyt näistä vahvoista oluista 8%
  • #5545 kirjoittanut "Masi" 14 Jul 2017
  • Kaupassa kävimme, tavallinen market, ulkopuolella oli alle 200€ ja sisällä viini osastolla yli.











    Ja auringon laskun päälle maistuu Pastis😉


  • #5546 kirjoittanut trapper 14 Jul 2017
  • Noh nyt on hinnat kohillaan,2300 huh,mä oon huomannut viineissä mitä kalliimpaa sen pahempaa mun suuhun ja tuo on tosi pahaa varmaan  8)
  • #5547 kirjoittanut "Masi" 15 Jul 2017
  • Hyvä juusto pöytään ja kunnon punkku kun kerta niitä saa niin mikä ettei ;)
  • #5548 kirjoittanut Alan 15 Jul 2017
  • Noh nyt on hinnat kohillaan,2300 huh,mä oon huomannut viineissä mitä kalliimpaa sen pahempaa mun suuhun ja tuo on tosi pahaa varmaan  8)

    Sinulla on ollut huonoa tuuria tai sitten viinityyppi on ollut makuusi sopimaton.

    Totuus on mun tiedon mukaan ihan päinvastainen. Oikeasti kalliista viinistä ei kyllä ole kokemusta. 30 euroa arvokkaampaa en oli ikinä ostanut, muutamaa samppanjapulloa lukuunottamatta. Moni varmaan tykkää enemmän hyvästä, makeusasteeltaan itselle sopivasta kuohuviinistä kuin rutikuivasta samppanjasta. Esimerkiksi.
  • #5549 kirjoittanut Mautoilija 15 Jul 2017
  • Sinulla on ollut huonoa tuuria tai sitten viinityyppi on ollut makuusi sopimaton.

    Totuus on mun tiedon mukaan ihan päinvastainen. Oikeasti kalliista viinistä ei kyllä ole kokemusta. 30 euroa arvokkaampaa en oli ikinä ostanut, muutamaa samppanjapulloa lukuunottamatta. Moni varmaan tykkää enemmän hyvästä, makeusasteeltaan itselle sopivasta kuohuviinistä kuin rutikuivasta samppanjasta. Esimerkiksi.
    Viininlitkusta ei kannata yli kymppiä maksaa. Skottilainen singlemalt on aina hintansa arvioinen Thumb
  • #5550 kirjoittanut Alan 15 Jul 2017
  • Se, että joku kutsuu kaikkia viinejä yleisnimellä litku, kertoo hänestä jotakin.

    Vaan ei kun omalla tyylillä eteenpäin.  :o
Sivuja:
Toiminto