Sivuja:
Toiminto
  • #5131 kirjoittanut Camper 01 Jan 2016
  • Raketit ammuttu tappiin viimeistään lakiaikaan mennessä.Kovin on hiljainen kylä,kun jokainen tottelee lakia,ettei saa ampua enää :laugh: :laugh: ::) Kuka niitä valvoo kuka missäkin vielä jonkun paukun paukauttaa. :laugh: :laugh: Joo lonkerot juotu,sekä conwayskin loppu niin jatkan vielä hetken tuolla eestin tuonti joululahja vodka pullolla glögin ja mehukatin kera,kun ei muistanu ostaa colaa. Alakaa tuntumaa pikkuhiljaa kunnolla,mutta maistuu läpi tuo lantrinkista,jotta mitä tuohon vergiin laittais jotta hyvää :laugh:. No menee se kuitenkin kun ei laita liikaa vodkaa,vaan pikkuhilja ;D
    Nakkeja alkais keitteleen ja syömään muita ajankohdan herkkuja. Thumb
     
  • #5132 kirjoittanut jamppa508 01 Jan 2016
  • Nyt alko talviloma  ;D


  • #5133 kirjoittanut Teukka-74 01 Jan 2016
  • Ihan per*eestä  :( Hyvät juomat, oikein mukava seura ja ruoka kohdallaan.Silti järjetön krapula!
    Ikä tuo näköjään omia vinkeitä mukanaan  Thumbd
  • #5134 kirjoittanut winemaker 01 Jan 2016
  • Eipä krapulasta tietoakaan, eri syistä.  No nyt uuden vuoden saunaan menossa ja ryyppy Suomen vuodelle!
  • #5135 kirjoittanut seppoko 01 Jan 2016
  • Ikä tuo näköjään omia vinkeitä mukanaan  Thumbd

    Jospa kun ikää tulee vielä vähän lisää, niin pääsisit noista krapuloista kokonaan eroon.

    En muista milloin mulla on viimeksi ollut krapula. (Enkä muista milloin on ollut hauskaa?)
  • #5136 kirjoittanut Teukka-74 02 Jan 2017
  • Jospa kun ikää tulee vielä vähän lisää, niin pääsisit noista krapuloista kokonaan eroon.

    En muista milloin mulla on viimeksi ollut krapula. (Enkä muista milloin on ollut hauskaa?)
    Toivotaan. Uskon että tyhmäkin oppii pikku hiljaa ottamaan iisimmin  Thumb
  • #5137 kirjoittanut jamppa508 03 Jan 2017

  • Salud  Thumb

  • #5138 kirjoittanut Humoristi 03 Jan 2017
  • Salud  Thumb
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Minä kun luulin että sulla on tipaton tammikuu  ;) ;D ja meet vaan aurinkoa ottamaan  :D
  • #5139 kirjoittanut tsahkali 03 Jan 2017
  • Minä kun luulin että sulla on tipaton tammikuu  ;) ;D ja meet vaan aurinkoa ottamaan  :D

    Meinaat että meni ihan päinvastoin: Tippoja löytyy ja aurinko on ulkona, mahdollisimman kaukana...   :laugh:
  • #5140 kirjoittanut jamppa508 03 Jan 2017
  • Minä kun luulin että sulla on tipaton tammikuu  ;) ;D ja meet vaan aurinkoa ottamaan  :D
    Se tipaton on vanhanaikasta  ;D nykyisin tipat on  :laugh:
  • #5141 kirjoittanut seppoko 03 Jan 2017
  • Ei vielä baariin,  vasta saunan jälkeen.
  • #5142 kirjoittanut LMC-91 03 Jan 2017
  • Ei vielä baariin,  vasta saunan jälkeen.
    Vasta saunassa ja sitten baariin vai mitenkä se nyt menikään ;)
  • #5143 kirjoittanut seppoko 03 Jan 2017
  • Vasta saunassa ja sitten baariin vai mitenkä se nyt menikään ;)

    Entäs tämä:

    Ensin saunaan ja sitten vasta baariin?
  • #5144 kirjoittanut jamppa508 04 Jan 2017
  • Kyllä elämä täällä on kallista  ;) pullo ihan ok punkkua 0.99€  ;D


  • #5145 kirjoittanut "Masi" 04 Jan 2017






  • Kippis ja kulaus😉
Sivuja:
Toiminto