Sivuja:
Toiminto
  • #4951 kirjoittanut Arska 29 Oct 2016
  • Nyt nautin bavaria oluen saunan päälle, kohta rouvan kanssa otetaan ekat glögit. Onneksi ei tartte montaa ottaa, lupasin aamupäivällä nostaa kaverin veneen ylös.
  • #4952 kirjoittanut T-Cat 29 Oct 2016
  • Nyt nautin bavaria oluen saunan päälle, kohta rouvan kanssa otetaan ekat glögit. Onneksi ei tartte montaa ottaa, lupasin aamupäivällä nostaa kaverin veneen ylös.

    Eihän vaan ole näin että sinä et tykkää glögistä eli otat vain rouvalle seuraksi pakolliset? Itse en välitä glögistä mutta tulee sitä(kin) juotua.
  • #4953 kirjoittanut Aippe 29 Oct 2016
  • Nyt nautin bavaria oluen saunan päälle, kohta rouvan kanssa otetaan ekat glögit. Onneksi ei tartte montaa ottaa, lupasin aamupäivällä nostaa kaverin veneen ylös.

    Mikäs glökin nauttimis aika se tähän aikaan vuodesta on? Eikös se ole enämpi Jouluun kuuluva juoma. Rouvan kanssa maistellaan skumppaa Tallinnan hotellissa.
  • #4954 kirjoittanut Arska 29 Oct 2016
  • Eihän vaan ole näin että sinä et tykkää glögistä eli otat vain rouvalle seuraksi pakolliset? Itse en välitä glögistä mutta tulee sitä(kin) juotua.
    Näinhän se oikeesti on, kaikkeen sitä pitää taipua ettei tuu sanomista, liian makeeta mun makuun, mutta jos rouva sanoo ett juodaan glögit, niin Arskahan juo. Eipä  ole koskaan ikinä  rouva sanonut että otetaanpa iskä kunnon wiskiryypyt.
  • #4955 kirjoittanut jamppa508 29 Oct 2016
  • Mikäs glökin nauttimis aika se tähän aikaan vuodesta on? Eikös se ole enämpi Jouluun kuuluva juoma.
    Kyllä ainakin meillä glögin nauttimisaika alkaa aina syksyllä kun on kylmä ja sateinen keli  ;) sen takia, kun sitä ei tahdo löytyä muuta kun joulun aikoihin, joutuu sitä varastoimaan jo edellisenä vuotena, että on aina saatavilla tarvittaessa  ;D

    Ja minun suuhun paras glögi tulee Marlin pahvikanisterista lantrattuna kirkkaalla viinalla  Thumb
  • #4956 kirjoittanut "Masi" 29 Oct 2016
  • Ruuan päälle Gini Tonic, London Dry ostettu paikallisesta
    Treff 3000 kaupasta 5,99 € tonic on belgialaisen Colruyt ketjun valkeaa.



  • #4957 kirjoittanut T-Cat 29 Oct 2016
  • Näinhän se oikeesti on, kaikkeen sitä pitää taipua ettei tuu sanomista, liian makeeta mun makuun, mutta jos rouva sanoo ett juodaan glögit, niin Arskahan juo. Eipä  ole koskaan ikinä  rouva sanonut että otetaanpa iskä kunnon wiskiryypyt.

    Nyt ollaan asian ytimessä. Näinhän se on, naisten juomia juodaan osittain maun ja osittain "pakon" edestä, muita sitten omien mieltymysten mukaan.
  • #4958 kirjoittanut "Masi" 29 Oct 2016
  • Nyt nautin bavaria oluen saunan päälle, kohta rouvan kanssa otetaan ekat glögit. Onneksi ei tartte montaa ottaa, lupasin aamupäivällä nostaa kaverin veneen ylös.
    Poika söi juuri jälkiruuaksi Bavaria sinihomejuusto hapankorppujen kera. ;)
  • #4959 kirjoittanut Alan 30 Oct 2016
  • Hain kaupasta kolme kaliaa, reilun 7 desin tölkkejä. Kohta juodaan ne intialaisen ruuan kanssa, tässä odottelen että valmistuvat. Isäntä tarjosi mangolassin odottelijalle.

    Se olisi huomenna neljäs ja viimeinen majanmuutto toistaiseksi. Pääkallonpaikalle, halloweenin henkeen. :o
  • #4960 kirjoittanut "Masi" 30 Oct 2016
  • Pieni kupliva lasillinen Italia lahjaa maailmalle ja niille jotka ymmärtävät hyvän päälle.😉



  • #4961 kirjoittanut "Masi" 02 Nov 2016
  • Ranskassa ranskalaisittain näin jos sanoin kuvaa tapahtumaa.😉


  • #4962 kirjoittanut Mautoilija 03 Nov 2016
  • Ihan kotomaassa flunssaa parannellaan konjakkiLumumban voimin.
  • #4963 kirjoittanut trapper 03 Nov 2016
  • Muutama olut
  • #4964 kirjoittanut Roksis 03 Nov 2016
  • Punaviiniä ja hyvää yötä. Olikohan liian lyhyesti.  :P
  • #4965 kirjoittanut Alan 03 Nov 2016
  • Katkeraa taisi olla punaviini. Mulla ei, mitä nyt Suomen hinnoissa pullotavarana.
Sivuja:
Toiminto