Sivuja:
Toiminto
  • #4876 kirjoittanut Weicco 07 Oct 2016
  • Eiköhän oteta pienet perjantaikopsut näin saunan jälkeen  Thumb

    No, sait puhuttua ympäri  :D
  • #4877 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 07 Oct 2016
  • Eipä tartte onneksi Thumb
  • #4878 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 07 Oct 2016
  • Eiköhän oteta pienet perjantaikopsut näin saunan jälkeen  Thumb

    Ee muuta kun ottakee. Minä pidän tämän illan suun kuivana. Olempahan topakkana sitten huomenna Fiiliskukan kattoa jyntsäämässä. Soa tiijä lähtöökö paskat, K-raudasta ostetulla Sikatuotteella. Jos ei lähe olkoon sitten siellä.  :D

  • #4879 kirjoittanut Alan 07 Oct 2016
  • No, sait puhuttua ympäri  :D

    No *ittu. Camparisodalla kippis, kuten aiemmalle.

    Autoja talvikuntoon laittelin. Olihan siinä puuhansa.

    Ee muuta kun ottakee. Minä pidän tämän illan suun kuivana. Olempahan topakkana sitten huomenna Fiiliskukan kattoa jyntsäämässä.

    No ei kait se pakko ole aina persseitä vetäistä, joskus voi juua kohtuudellakin. Huomenissa aamupäivällä lähtö metsäretkelle, kun on niin komia ilma.
  • #4880 kirjoittanut Aippe 07 Oct 2016
  • Eiköhän oteta pienet perjantaikopsut näin saunan jälkeen  Thumb

    Otin jo saunan alle sekavan työviikon päätteeksi.
  • #4881 kirjoittanut "Masi" 07 Oct 2016
  • Kiireisiä setiä, eihän täällä ole edes vielä sauna lämpiämässä, mutta lasissa ruokaa odottaessa
    Rosee viiniä, nautitaan ranskalaisesta tai italialaisesta
    viinilasista. Proost 😉
  • #4882 kirjoittanut Alan 07 Oct 2016
  • Otin jo saunan alle sekavan työviikon päätteeksi.

    Oli semmoinen viikko, että jos sen mukaan joisin, niin puolikas kossu olisi mennyt hetikohta työajan loputtua.

    Vaan ei, v*tutukseen ei pidä viinaa juoda.
  • #4883 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 07 Oct 2016
  • Oli semmoinen viikko, että jos sen mukaan joisin, niin puolikas kossu olisi mennyt hetikohta työajan loputtua.

    Vaan ei, v*tutukseen ei pidä viinaa juoda.
    Ei todellakaan Thumb Eikä kirjoitella tänne.
  • #4884 kirjoittanut kimi 07 Oct 2016
  • Ee muuta kun ottakee. Minä pidän tämän illan suun kuivana. Olempahan topakkana sitten huomenna Fiiliskukan kattoa jyntsäämässä. Soa tiijä lähtöökö paskat, K-raudasta ostetulla Sikatuotteella. Jos ei lähe olkoon sitten siellä.  :D
    Ukko puunaa autoa vaihtokuntoon
  • #4885 kirjoittanut T-Cat 07 Oct 2016
  • Oli semmoinen viikko, että jos sen mukaan joisin, niin puolikas kossu olisi mennyt hetikohta työajan loputtua.

    Vaan ei, v*tutukseen ei pidä viinaa juoda.

    Kuin myös, oli kyllä sellainen viikko. Kaiken näköisiä päällekkäisyyksiä töiden ja aikataulujen suhteen. Tänään aamupäivällä saatiin yksi homma valmiiksi (huomenna piti olla tarvetta), yhteistyökumppani ryssi hommat. Ensi viikolla ma - ke reissun päällä pohjosessa, pitää sitten to -pe parsia tuokin homma. Baltic ryypyn otin äsken, raakana lasista.
  • #4886 kirjoittanut "Masi" 07 Oct 2016
  • Saunan laitoi lämpimään joten joutaa vaika hienoks immeisk siks aikaa eli pikkurilli ( pink ) sievästi koukuun ja nostetaan lasia kaikkien redneck; ien kunniaksi !😉.
    Kijk onder U glaas!


  • #4887 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 07 Oct 2016
  • Ukko puunaa autoa vaihtokuntoon

    Pitäähän minun kerran vuodessa autoa putsata. Katto on musta kuin huopakatto. Jos putsaantuu, sitten kutsun Iihaan vahaus hommiin, itse katselen Xsante lasin kanssa. Hetkinen, mitenkä sen pikkurillin pitikään olla...
  • #4888 kirjoittanut winemaker 07 Oct 2016
  • Näin myöhäissyksyn rapukestien alla rapuja keitellessä greippaita terkkuja kaikille ravustajille lähetellään.

  • #4889 kirjoittanut arska100 07 Oct 2016
  • Tänään kuivin suin mutta huomenna saattaa muutama olut ja konjakki mennä..
  • #4890 kirjoittanut "Masi" 07 Oct 2016
  • ...Itse katselen Xsante lasin kanssa. Hetkinen, mitenkä sen pikkurillin pitikään olla...
    Tässä pari tyyliä? Kippis on sitten pikkasen rahvaan omane joten ole varovainen sen kanssa.







    Smaakelijl ! ! !
Sivuja:
Toiminto