Sivuja:
Toiminto
  • #4771 kirjoittanut Pefletti 750 27 Aug 2016
  • Veikkaan että ollaan reilusti alle 200 vaunukunnassa Kunkulla.

    Käpyjä tosiaan sataa vaunun kattoon melko kovaa.

    Koskas siellä ei käpyjä satelis  8)
    Joka kerran niitä ropissut urakalla kun ollaan visiteerattu
  • #4772 kirjoittanut "Masi" 27 Aug 2016
  • No niin ajelut ajeltu joten ensi hätään pari purkkia radleria ja jatkoon italian helle ( + 32 on ) juomaa lasiin eli Casa Vecchia; n Lambrusco rosatta jäiden kera. Väistelkää te käpyjä, minä nautin lämmöstä kun alkaa olla kohdallaan.
    Kippis ja kulaus!!! ;)
  • #4773 kirjoittanut Weicco 27 Aug 2016
  • Mitälie Puolalaista karhua 6%
     


  • #4774 kirjoittanut seppoko 27 Aug 2016
  • Tuota mieltä olin minäkin, mutta kun saunassa paikallinen asukki väitti muuta niin en viittiny alkaa väittelemään, mutta huomattavasti vähempi mitä viime vuonna lieneekö ilmat vaikuttanu asiaan

    No kun minä en ole tänä vuonna mukana.  :D  ;D  :D
  • #4775 kirjoittanut jamppa508 27 Aug 2016
  • No kun minä en ole tänä vuonna mukana.  :D  ;D  :D
    Vielä ehtii  :-X etkä sinä nyt vanha ole vaan kauan eläny  ;D
  • #4776 kirjoittanut seppoko 27 Aug 2016
  • Vielä ehtii  :-X etkä sinä nyt vanha ole vaan kauan eläny  ;D

    Ei enää liikenteeseen, kolme Karjalaa saunan päälle. Ja pitää olla tankkaamassa aggria.
  • #4777 kirjoittanut LMC-91 27 Aug 2016
  • Ei enää liikenteeseen, kolme Karjalaa saunan päälle. Ja pitää olla tankkaamassa aggria.
    Vieläkö on sähköt poikki? Täällä Koirakoskella (Sonkajärvi)ei sähköt oo pätkiny lainkaan.
  • #4778 kirjoittanut arska100 27 Aug 2016
  • Vieläkö on sähköt poikki? Täällä Koirakoskella (Sonkajärvi)ei sähköt oo pätkiny lainkaan.
    No ei kyllä täällä Siilinjärvelläkään. Välillä valot vähän vilkkuu mut ei ole katkenut kertaakaan..
  • #4779 kirjoittanut seppoko 27 Aug 2016
  • Vieläkö on sähköt poikki? Täällä Koirakoskella (Sonkajärvi)ei sähköt oo pätkiny lainkaan.

    Taisi kaksi sekunttia käväistä, eli poikki on.
  • #4780 kirjoittanut trapper 27 Aug 2016
  • Muutama (risu) olut,usko jo !!
  • #4781 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 27 Aug 2016
  • Äsken lähdettiin pois Lohibaarista, kun alkoi karavanveljet ja sisaret olla siinä normaalissa kunnossa. Taikaroitiin polkua sähkölampun valossa alueelle, joka oli pimeä. Sähköt tuli kuitenkin kulkimeen, oisko joku häikkä tullut katkoksien aikana ulkovalojen automatikkaan.
  • #4782 kirjoittanut Alan 27 Aug 2016
  • Avasin barolon, 1998. Yksi ymmärtää, ehkä jokunen muukin.  :)

    Ei karjalanjuojille tämä, eikä karjala mulle. Hästäk jokainentyylillään.  ;D
  • #4783 kirjoittanut Camper 27 Aug 2016
  • Muutama sauna lonkero. :)
  • #4784 kirjoittanut HarriOlavi 28 Aug 2016

  • Eilen illalla pitkästä aikaa yritin juoda Pärnua alkoholittomaksi, epäonnistui täysin, olo nyt sen mukainen. Kävin kaupasta kaksi G:N long Drink'ä, tasoittelen hieman. Vaimo vihainen, syystä tietenkin..... ;D
  • #4785 kirjoittanut jamppa508 28 Aug 2016
  • Eilen illalla pitkästä aikaa yritin juoda Pärnua alkoholittomaksi, epäonnistui täysin, olo nyt sen mukainen. Kävin kaupasta kaksi G:N long Drink'ä, tasoittelen hieman. Vaimo vihainen, syystä tietenkin..... ;D
    Ole varovainen  ;)  tuo tasoittelu on yhtä tarkkaa puuhaa kun ripulin parantaminen piereskelemällä  ;D
Sivuja:
Toiminto