Sivuja:
Toiminto
  • #4696 kirjoittanut Moppc 26 Jul 2016
  • Ihan yksi vain näin arkena.


  • #4697 kirjoittanut "Masi" 26 Jul 2016
  • Arkihan on yhtä juhlaa, siispä joimme ruuan kanssa ( lämpimät voileivät) pullon shampanjaa ja laitoimme pullon roseeta pakkaseen kylmenemään jälkiruuaksi syötävien amerikkalaisten pannukakkujen kera  juotavaksi. ;)
  • #4698 kirjoittanut jamppa508 30 Jul 2016
  • Eiköhän oteta  ;D kun nyt on baarieväätkin kohdallaan  Thumb


  • #4699 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 30 Jul 2016
  • Onhan sitä jotakin napsautettava, kun vapaapäivienkin jälkeen on totuttu jotakin surrauttamaan.  ;D
  • #4700 kirjoittanut trapper 05 Aug 2016
  • Janon sammuttamiseen otin yhen,ei jatkoon


  • #4701 kirjoittanut seppoko 05 Aug 2016
  • Nähtyäni otsikon, ei muuta kuin jääkaapille ja Karjalan nouto.
  • #4702 kirjoittanut Alan 05 Aug 2016
  • Camparisoda ja pyöritteleen susheja.  Thumb
  • #4703 kirjoittanut "Masi" 05 Aug 2016
  • Olutta olemma laatikon tilsinä vaemo velmiehe kanssa.
    Nyt aloimma uottamaa olympia aakasua ja aakasimmi gini pullo tonicin lisäks.
    El eiköhä tämä kiänny kohta hyvee tekevä juopottelu puolelle. Kippis ;)
  • #4704 kirjoittanut Alan 05 Aug 2016
  • Joskus pitää suorittaa pään formatointi eli suolistoloisten häätö. Armollinen olkoon krapula, tai taitava loivennus.

    Vaan minä en. Harvaa asiaa niin paljoa vihaan kuin krapulaa, koska minua kohtelee kovin ankarasti.

    Pari lasia viiniä, kolmaskin.  :)
  • #4705 kirjoittanut HarriOlavi 05 Aug 2016
  • Joskus pitää suorittaa pään formatointi eli suolistoloisten häätö. Armollinen olkoon krapula, tai taitava loivennus.

    Vaan minä en. Harvaa asiaa niin paljoa vihaan kuin krapulaa, koska minua kohtelee kovin ankarasti.

    Pari lasia viiniä, kolmaskin.  :)

    Myös minä saan kauhean krapulan. Oksettaa, päässä "panta," voimaton olo. Juuri tämän takia pidän pitkiä "nenän valkaisu kausia."  :) :)
  • #4706 kirjoittanut "Masi" 05 Aug 2016
  • Meht emhä ryyphee vua myö vua juoppottelemma ja siitähä ee tule rapulaa. Rapula o semmone huolimattoman hörpimistä ja ryypeemistä. Ee semmone immeine oo vielä oppina juopottelemaa. ;) otetaan taas yhet tonicit ginillä laimennettuna. Skooll. ;)
    Ja opetellaa juopottelemaa ku Höpö. ;)
  • #4707 kirjoittanut Alan 05 Aug 2016
  • Kippistä vaan, vaihdettiin kuohuviiniin. Harvinainen kiireessä tehty virheostos, piti olla kuivaa ja normivahvuista, tuli makeaa ja 7%. Onneksi vain tämä enää.
  • #4708 kirjoittanut winemaker 05 Aug 2016
  • Kippistä vaan itselles täältä Kunkulta.

  • #4709 kirjoittanut kookaburra 06 Aug 2016
  • Aamu ei ole harmaa,  eikä silmä musta.
    Ei ole vuoteen vierellä oksennusta... ;D ;D ;D
  • #4710 kirjoittanut "Masi" 06 Aug 2016
  • Juopottelemma taas, mutta emmä voi pahoin aamulla emmekä oksentele.
    Järvellä oltiin eli lämmintä piti saada , mutta kun on kesä ja lämmintä niin juomma rommin ilman kuumaa vettä ainostaan colan ja jäiden kera, kippis. ;)
Sivuja:
Toiminto