Sivuja:
Toiminto
  • #4456 kirjoittanut ihaa 15 Apr 2016
  • aina kun osun ketjuun jossa on kyseessä kupin kallistaminen tuntuu että meikä on "erilainen nuori". Mulle kun ei olut tai lonkero mitenkään maistu niin tunnen olevani jotenkin "sairas yksilö".

    Äläs hätäile, jos sulle käy vielä samoin kuin mulle,  erehdyin kerran avaamaan limsatölkin niin minuthan melkein kannettiin täältä niskaperse otteella ulos.  >:(

    Jos me ollaan niitä b-kansalaisia, ainakin Orgin baarissa.
  • #4457 kirjoittanut Weicco 15 Apr 2016
  • Raittiusseuran Martat kokoontuu Römppäsen Elman luona, ei baarissa  :D
  • #4458 kirjoittanut Alan 15 Apr 2016
  • Meikäläiselle tuottaa humalatilan kirkas viina ja siihen sitten voi oman maun mukaan tehdä vaikka joka kerta erilaisen sekoituksen jos makuhermot sitä haluaa. Kokeilunhalu ei onneksi vielä ole loppunut.

    Jokainen maun mukaan. Mulle se maku on ihan yhtä tärkeä kuin vaikutuskin, mutta viinasekoitukset tahtoo aiheuttaa "lamaa" seuraavana päivänä, vaikken krapulaan asti juokaan. Pari menee, mutta muutama voi olla liikaa.

    Mulla nämä juomat linkittyy ihan suoraan reissaamiseen. Ja jokaisessa maassa se oman maan juoma maistuu parhaalta, Suomeen tuotuna monesti ei niinkään. Onneksi poikkeuksia on.  :)
  • #4459 kirjoittanut Alan 15 Apr 2016
  • Raittiusseuran Martat kokoontuu Römppäsen Elman luona, ei baarissa  :D

    Täällä on muitakin Karin tuotannon ystäviä, hienoa.

    Kannattaa käydä Valkeakoskella.  Thumb
  • #4460 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 15 Apr 2016
  • Olin iltasella kavereiden luona sapuskoimassa. Piti nauttia kaikenlaisia hienojen ihmisten juomia. Mutta illan pelasti (ja aamun) rahvaalle tarjotut ruokaryypyt Tapio viinaa.  :D
  • #4461 kirjoittanut Arska 16 Apr 2016
  • Laitoin baarikaappiin pari pulloa sinistä larsseeniä,jos pojille maistuis kahvi ja konjaakki. No tuskin edes maistavat,koska olivat eilen katsomassa klamydiaa, niin taitaa rapulaa pojat potea tän päivän.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • #4462 kirjoittanut "Masi" 16 Apr 2016
  • Vähän iltapäivän välipalaa. Grimbergen lente hop eli tämän kevään humalaa käytetty. Aika voimaks maku ja terävä maku. On myynnissä vielä kuukauden verran tänä vuonna sanoi esitteliä kun kaupassa maistatti.


  • #4463 kirjoittanut Alan 16 Apr 2016
  • Saattaisi vaikka kaataa Camparisodan, kun sen aika nyt on.  Thumb
  • #4464 kirjoittanut seppoko 16 Apr 2016
  • Karjalaa vielä tänään ja taitaa jäädä huomiseksikin jokunen. Mitähän sitten?
  • #4465 kirjoittanut "Masi" 16 Apr 2016
  • Saunan päälle yksi radler Maes 2%.
    Ei passaa juopotella kun aamusra pitää
    Mennä käymään Brysselin merimies kirkolla.
  • #4466 kirjoittanut "Masi" 21 Apr 2016
  • Pitäisiköhän syödä yksi gini tonic ?


  • #4467 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 21 Apr 2016
  • Pitäisiköhän syödä yksi gini tonic ?

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Ikävänkö meinaat hommata sille yhdelle. Oishan se paljon huvemi, jos niitä olisi vatsassa kaksi, jopa useampi.  :D
  • #4468 kirjoittanut "Masi" 21 Apr 2016
  • Ikävänkö meinaat hommata sille yhdelle. Oishan se paljon huvemi, jos niitä olisi vatsassa kaksi, jopa useampi.  :D

    Ee passoo ruveta hupelehtimmaa, uamulla pittää mennä työhön kuten jokainen toutan ukko.
    Toista se on jupeilla, sen ajeloo autilla ja ottaa tonikkia.
  • #4469 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 21 Apr 2016
  • Ee passoo ruveta hupelehtimmaa, uamulla pittää mennä työhön kuten jokainen toutan ukko.
    Toista se on jupeilla, sen ajeloo autilla ja ottaa tonikkia.

    "Lomalla" olen, omaishoito puuhasteluissa menee tämä viikko. Nuoret miehet menkööt arpeettiin.  :D
  • #4470 kirjoittanut Alan 21 Apr 2016
  • Nenän valkaisu ilta. Oli eilenkin.

    Reippaalla lenkillä karistin pois alkuviikon Helsingin synneissä piehtaroinnit. Niinkuin vanha kaveri sanoi tyrnäväläisittäin "oltu hurttuuven teillä".
Sivuja:
Toiminto