Sivuja:
Toiminto
  • #4276 kirjoittanut Arska 15 Jan 2016

  • Viikon aion vielä jatkaa nenänvalkaisua..
    Nenänvalkaisu on mullakin käynnissä,tosin se loppuu minä päivänä tahansa,tyttären laskettuaika on meinaan käsillä. Sitten poksautetaan kuoharipullo uuden tulokkaan kunniaksi.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • #4277 kirjoittanut K.E.V 15 Jan 2016
  • David Bowieta ja pari lasia Trapichea.... no ok. Kolme ainahi ;D
  • #4278 kirjoittanut jamppa508 15 Jan 2016
  • Nenänvalkaisu on mullakin käynnissä,tosin se loppuu minä päivänä tahansa,tyttären laskettuaika on meinaan käsillä. Sitten poksautetaan kuoharipullo uuden tulokkaan kunniaksi.
    Onneks olkoon, jo näin etukäteen oliko se sinun tyttären laskettu aika, vai oliko sun tyttärellä se laskettu aika ? ;)
  • #4279 kirjoittanut HarriOlavi 15 Jan 2016
  • Nenänvalkaisu on mullakin käynnissä,tosin se loppuu minä päivänä tahansa,tyttären laskettuaika on meinaan käsillä. Sitten poksautetaan kuoharipullo uuden tulokkaan kunniaksi.


    Sent from my iPad using Tapatalk

     Onneksi olkoon.  Thumb
  • #4280 kirjoittanut Humoristi 15 Jan 2016
  • Pari kuumaa kuppia ja nyt saksalaista



  • #4281 kirjoittanut "Masi" 15 Jan 2016
  • Eipä ole tämmöistä käynyt että happamat loppuu js pitää siirtyä espanjan hetelmää.


    hyvee o !!!
  • #4282 kirjoittanut seppoko 15 Jan 2016
  • Avatun glögipullon pohja terästettynä vodkalla.
  • #4283 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 15 Jan 2016
  • Ihan maito ja vesilinjalla mennään. Ja maksa kiittää.  Thumb
  • #4284 kirjoittanut trapper 15 Jan 2016
  • pari olutta,huomenna harjoitukset lumisessa metsässä,sen jälkeen tankkausjuomaa
  • #4285 kirjoittanut K.E.V 16 Jan 2016
  • Nenänvalkaisu on mullakin käynnissä,tosin se loppuu minä päivänä tahansa,tyttären laskettuaika on meinaan käsillä. Sitten poksautetaan kuoharipullo uuden tulokkaan kunniaksi.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Onneksi olkoon  Thumb
    sulla alkaa olla noita jo niin paljon että loppuu tilat kun kaikki yhtä aikaa tulee mummolle ja vaarille  ;)
  • #4286 kirjoittanut Arska 17 Jan 2016
  • Kiitoksia vaan etukäteis onnitteluista. Ja KEVi, tosiaan ahtaaksi käy mummola jo,kahdessa erässä joudutaan syömään, lastenlapset keittiössä ja me aikuiset ruokasalissa.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • #4287 kirjoittanut jamppa508 22 Jan 2016
  • Joulu on menny jo aikoja sitte  ;D mutta tää joulujuoma glögi vaan tuntuu maistuvan edelleen  Thumb Kippis!
  • #4288 kirjoittanut Aippe 22 Jan 2016
  • Piti ryhtyä juopottelemaan ei terveys kestänyt enempää raitistelua. Verenpainelääkkeet on säätyneet vastaamaan kohtuullisen maistelun tasoa ja nyt kun ei holia ole tullut otettua on ongelmaksi tullut se että verenpaine tippuu liian alhaiselle tasolle. Lääkityksen säätäminen on sitten melkein mahdotonta.
  • #4289 kirjoittanut "Masi" 22 Jan 2016
  • Siispä kohina pitää saattaa oikealle tasolle, aloitan sen lohen ( Kihti ja reuma tykkää) ja valkoviinin kera.  ;)
  • #4290 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 22 Jan 2016
  • Maksan voinnin ehdoilla mennään.  Thumb
Sivuja:
Toiminto