Sivuja:
Toiminto
  • #4066 kirjoittanut "Masi" 13 Nov 2015
  • Hävettää kyllä edes vastata tämmöseen vaan Finsbury London Dry Gin ja greippilimu eli oma lonkero menee tänään. Rahvaalla on rahvaan tavat :P
    Omassa tällä hetkellä avonaisessa pullossa lukee finest London dry gini traditional ja aivan perinteisesti tonicilla nautitaan sitruuna viipaleen kera.
    oisko maksanut ranskalaisessa marketissa 10 euroa pullo 700ml.
    Kippis! ;)
  • #4067 kirjoittanut jva61 13 Nov 2015
  • Tä mä kyllä maksoi tuplat vaan kiva olla vaunulla yksin pikku hönössä :P
  • #4068 kirjoittanut jamppa508 13 Nov 2015
  • ^
    Kylläpäs oli rahvaalla tällä kertaa ne kalleimmat juomat  ;) kun tämä minun punkkukin makso alle 5€ rahteineen  ;D
  • #4069 kirjoittanut mike 13 Nov 2015
  • Eihän noista käymis tuotteista saa muuta kun pään säryn! No sahti kyllä menettelee kun ei muuta ota.
  • #4070 kirjoittanut jva61 13 Nov 2015
  • Ei tässä veronmaksussa mitään älyä ole vaan helppo hakea paikallisesta. on tuota hakemista mietitty pitkään mutta kun asuu liian kaukana niin ei oo helppoa. Tuohon tilaamiseen ei ole tullu perehdyttyä Thumbd
  • #4071 kirjoittanut Aippe 13 Nov 2015
  • ^
    Kylläpäs oli rahvaalla tällä kertaa ne kalleimmat juomat  ;) kun tämä minun punkkukin makso alle 5€ rahteineen  ;D

    Ja minun vodka pullo Tallinnassa hieman yli vitosen.
  • #4072 kirjoittanut vesako 13 Nov 2015
  • Minä hain Tarjoustalosta Laitilan Kievari tölkin.

    Eikä hassumpaa sisus olekaan.
  • #4073 kirjoittanut Arska 13 Nov 2015
  • Otinpa juuri saunakaljan,venäläistä hepskukkuuta,rintavaa naista sillä nimellä mä sitä sanon mutta Lenni 5v. kutsuu sitä isotissi kaljaksi. Tölkissä on kuva rintavasta tarjoilijattaresta,siitä se johtuu.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • #4074 kirjoittanut Alan 13 Nov 2015
  • Elsassin pinot blanc lohipastan kanssa. Ei koskaan huono yhdistelmä. Ei ainakaan maku peity.

    Jos joku nyt Travemünden Sari Bernerillä ostoksilla käy, niin Elsassin valkoviineissä tuntuu olevan siellä asiallinen hinta-laatusuhde.
  • #4075 kirjoittanut "Masi" 13 Nov 2015
  • Ruuan kera meni pari bourgonia valkoviiniä pari lasia, nyt saunan päälle toinen raikas gini Tonic
  • #4076 kirjoittanut Kaija 13 Nov 2015
  • Me juotiin joku kiva 1 euron valkkaripullo broilerinkoipien kanssa. Sitten cortado-kahvit ja brandya. Jotkut makeat leivonnaiset. Pasi osti King Edvard-sikareita näitä jälkkärihetkiä varten.
    Nyt lasissa valmista kaakaojuomaa, joka on terästetty tummalla rommilla ja Bailey'sillä.
    Aika namia! Mutta ei tällaisia voi ottaa kuin yhden kerrallaan...
  • #4077 kirjoittanut vesako 14 Nov 2015
  • Saunajuoman hörppäsin.
  • #4078 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 14 Nov 2015
  • #4079 kirjoittanut vesako 14 Nov 2015
  • Vallan mainio saunajuoma, ja olokin höveli.
  • #4080 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 14 Nov 2015
  • Vallan mainio saunajuoma, ja olokin höveli.
    Eiks se pidä ollakin olo höveli tähän aikaa ;) Thumb
Sivuja:
Toiminto