Sivuja:
Toiminto
  • #3976 kirjoittanut aaoulusta 30 Oct 2015
  • Ei ollut vain lääkkeeksi. Tai sitten olet saanut koni tohtorilta hevoskuurin!!  ;D
          Ihan wain lääkinnällistä syistä roppia ottanu! taitaa siinä olla muutama tunnepuolen pamauskin olla mukana ja pullo kesti n3 viikkoa ;D
  • #3977 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 30 Oct 2015
  • Yhellä Aura oluella on mennyt tämä ilta. Suun myötäistä on Aura.  :D
  • #3978 kirjoittanut Alan 30 Oct 2015
  • Mukava perjantai-ilta, pullo valkoviiniä puoliksi ja pari sormustinta mietoa yrttiviinaa.

    Näillä määrillä ei maksa paukahda, mutta mukavasti rentouttaa. Kun ei unohda hyviä syömisiä. Thumb
  • #3979 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 30 Oct 2015
  • Meikäläisen otot on tältä illalta niin pienet, että aivan tuntee, kun maksa nauttii ja rapsuttelee itseään.  ;D
  • #3980 kirjoittanut Arska 30 Oct 2015
  • Eipä ole mun otot kummosii,vaimo päätti että aamulla  siivotaan vaatehuoe ja jotain muuta,sitten kävellään syysmarkkinoille ja jos oon kiltisti niin saan oluen,ja toisen ja kolmannen oikein ravintelissa.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • #3981 kirjoittanut jamppa508 31 Oct 2015
  • Yhellä Aura oluella on mennyt tämä ilta. Suun myötäistä on Aura.  :D
    Täältäki löytyis pari pulloa sitä oikeeta ja alkuperäistä Aura olutta  Thumb pitäisköhän korkata, kun voi jo sanoa vuosikertaolueksi  ;D


  • #3982 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 31 Oct 2015
  • Täältäki löytyis pari pulloa sitä oikeeta ja alkuperäistä Aura olutta  Thumb pitäisköhän korkata, kun voi jo sanoa vuosikertaolueksi  ;D


    Juo pois ne Aurat. Tarkista sitten päiväys. Jos on mennyt yli, silloin se oli vuosikerta Auraa.
    Carilloa ja Gin tonickia otamma mökillä puuhastelun lomassa. Ja ee muuta kun saunaan, niin, kalliosaunaan.  :D
  • #3983 kirjoittanut K.E.V 31 Oct 2015
  • Täältäki löytyis pari pulloa sitä oikeeta ja alkuperäistä Aura olutta  Thumb pitäisköhän korkata, kun voi jo sanoa vuosikertaolueksi  ;D

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Mun mielest Auran tumma -70 luvulla oli sitä aitoo. Löytyykö sitä ?
  • #3984 kirjoittanut jamppa508 31 Oct 2015
  • Mun mielest Auran tumma -70 luvulla oli sitä aitoo. Löytyykö sitä ?
    Muuten varmaanki löytyis, mutta kun vaippaiässä ei saanu vielä olutta ostettua  ;D
  • #3985 kirjoittanut K.E.V 31 Oct 2015
  • Ostin 24pll. 4€/6pll paketti. Pantteina saa vielä 6pll 2.4€ takas. Halpaa oli ja suomesta :P


  • #3986 kirjoittanut winemaker 31 Oct 2015
  • Baarinpuolella drinkillä.

    Jälki jäi.
  • #3987 kirjoittanut Leader dog 31 Oct 2015
  • Ostin 24pll. 4€/6pll paketti. Pantteina saa vielä 6pll 2.4€ takas. Halpaa oli ja suomesta :P

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Toihan o halavempaa ku natsisiwassa!
  • #3988 kirjoittanut K.E.V 31 Oct 2015
  • Ja parempaa i.m.h.o , eikä ole mikään kertatarjous, olen ostellut kuukusikaupalla tuohon hintaan. Kauppakeskus Kaari S-market.
    Kai sitä on muissakin, tuolla talossa tulee käytyä muutenkin

    Mut kyllä joimme pullon Tcherga:n valkoista ruokajuomaksi.
    Viime kesän tuliaisia Bulgariasta. Nyt voisi maistella Vallis Queiras:ta
  • #3989 kirjoittanut Leader dog 31 Oct 2015
  • Natsisiwan vihreä kivennäisvesi on ns. medium hiilihapollinen joten sitä on tullut kiskottua, en muista nähneeni ns. medium hapollista äs-marketilla.
  • #3990 kirjoittanut K.E.V 31 Oct 2015
  • Natsisiwan vihreä kivennäisvesi on ns. medium hiilihapollinen joten sitä on tullut kiskottua, en muista nähneeni ns. medium hapollista äs-marketilla.
    Kyllä tuo juomani on
Sivuja:
Toiminto