Sivuja:
Toiminto
  • #3826 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 22 Aug 2015
  • Ei mitään muttia. Jos lähen kotoa idän suuntaan pakkaan votkaa mukaan. Maassa maan...

    Ei vaan ostamma sieltä sen vodkan. Kotoa kaffeepaketti, säilykelihapurkki ja suklaata. Kohta istumma savuasunan jälkeen mummoloitten herkkupöydissä, keralla marjamehun ja vodkan.    ...Jos se ei passoo, niin ei mikään...
  • #3827 kirjoittanut Alan 22 Aug 2015
  • Mulle itä alkaa Hankasalmen jälkeen, itärajaa ei ole nyt suunnitelmissa ylittää. 8)
  • #3828 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 22 Aug 2015
  • Mulle itä alkaa Hankasalmen jälkeen, itärajaa ei ole nyt suunnitelmissa ylittää. 8)

    Männään sitten kun saavat sen putinin jotenkin pois, ja jonkun vähemmän typerän tilalle. Saattaa olla ettei meidän aikana se tapahdu.  ::)

    Joo, Suomalainen ei juo votkkoo kuin Virosta tuotua 80:stä.  ...Niin, minä olen Suomalainen...
  • #3829 kirjoittanut Alan 22 Aug 2015
  • Minä en nelikymppistä vahvempaa, ja vain ruuan kanssa. Joskus drinkkinä ehkä.

    Vaan saatan lähteä, kun vaihtuu niin het kannattaa. Parasta aikaahan oli Jeltsinin ensimmäiset vuodet.
  • #3830 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 22 Aug 2015
  • Parasta aikaahan oli Jeltsinin ensimmäiset vuodet.

    Jeltsin oli oikea Venäläinen. Putin on oikea neuvostoliittolaine n.
  • #3831 kirjoittanut Arska 22 Aug 2015
  • Kun kerran ollaan orgin baarissa niin Jeltsin oli litran pullo pitkällä sinisellä kaulalla varustettu vodkapullo
  • #3832 kirjoittanut Aippe 22 Aug 2015
  • Kun kerran ollaan orgin baarissa niin Jeltsin oli litran pullo pitkällä sinisellä kaulalla varustettu vodkapullo

    Boris Jeltziniä saa Saksanmaalta 3 litran hanapakkauksissa ja toki myös lasipulloissa.
  • #3833 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 22 Aug 2015
  • Boris Jeltziniä saa Saksanmaalta 3 litran hanapakkauksissa ja toki myös lasipulloissa.

    No no, se olisikin jo tolokku putelli.  Thumb
  • #3834 kirjoittanut Arska 22 Aug 2015
  • 3 ltr hanapakkaus votkaa, siitä tulee jo aika kauhea kankkunen
  • #3835 kirjoittanut Aippe 22 Aug 2015
  • No no, se olisikin jo tolokku putelli.  Thumb

    Kestää pitemmän aikaa ja ei ole hinnankirossa, vajaat 30 euroa Viinikauppa.comissa .
  • #3836 kirjoittanut Arska 22 Aug 2015
  • Kait siitä on jo yli kymmenen vuotta kun nuorimmaiset valmistu ammattiin tai joku muu merkkipäivä. No kuitennii meillä oli siihen aikaan jo AirFinlandialta ostettuja hanapakkauksia, votka,visky ja gin.  kiva oli seurata kun pahvilootan pöytään heitti,miten vieraitten kävi. Aika moiseen känniin kääntyvät,harva omin jaloin pois pääsi. Pensaikko ja kukkapuskat oli kpvilla.
  • #3837 kirjoittanut vesako 27 Aug 2015
  • Kävipä köpelösti, kun olen täällä tyttären luona
    ja saunassa kävin. No eihän tuossa mitään mutta
    kun unohdin saunakaljan vaunuun.

    Tytär sieltä jääkaapista otti putelin ja kysyi käykös tämä?

    No, kävihän se.
  • #3838 kirjoittanut Alan 27 Aug 2015
  • Saunakaljaksi aika stydi, mutta mukava monen ruuan kanssa ja päihtymiseen.  Thumb

    Olisihan tuota laatikko, vai kaksikin. 0,75 pulloja. :)
  • #3839 kirjoittanut Jgahpir 27 Aug 2015

  • Hyvää iltaa, Gahpir
    Näytä edellisen kännisi jälkeen kirjoitetut viestit.

    Onko täällä sivustolla joku vakoilukamera :D
  • #3840 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 27 Aug 2015
  • Vein kulkimeen Ciniä, karpalo/puolukkalikööriä ja 80:stä votkkoo. Niin ja nakepulloja unteria. Kalijjoo näky olevankin pulskasti. Soatiijä vaikka huomenna joutuis niitä rillitulilla naattimaan.
Sivuja:
Toiminto