rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Orgin baari  (Luettu 841258 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3705 : 26.04.2015 kello on 16:10 »
Kyllä sä oot oikees ton kirkkaan suhteen vaikka minä pidänni siitä. jos usseemman ku yhepullon illas juo ni tuppaa tulleen huono olo, punkuu saattaa juua kolomeki Thumb

Armeijassa kerran tuli ylivääpeli päästämään meidät lauantaina lomalle. Päissään oli.

Sanoi lähtöpuhuttelussa, että muistakaa pojat, kaksi pulloa. Sen suomalainen mies kestää. Ei enempää.

Ei maininnut pullojen laatua.

Kaikkea sitä 26 vuoden takaa muistaakin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3706 : 26.04.2015 kello on 16:39 »
Armeijassa kerran tuli ylivääpeli päästämään meidät lauantaina lomalle. Päissään oli.

Sanoi lähtöpuhuttelussa, että muistakaa pojat, kaksi pulloa. Sen suomalainen mies kestää. Ei enempää.

Ei maininnut pullojen laatua.

Kaikkea sitä 26 vuoden takaa muistaakin.
se oli sitäaikaa ku viina oli puolenlitran pullois, va nykyään on nää litraset ni ei kahta kestä ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3707 : 26.04.2015 kello on 17:29 »
Hövelin olon otto viinistä, kaljasta, rommista, wiskistä tai coknakista, tietää pilalle menevää seuraavaa päivää. Joten otamma nuita juomia vaan "fiksujen" kanssa honottaissa.  :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3708 : 28.04.2015 kello on 00:19 »
Nonnii isännän kanss Kabessa pitsaa ja punkkua  Thumb karseeta viiniä tuo Don opas  :( ei tykätty,mutt se pitiki ostaa vaan jotta saa ruusun siemenet siihen uimaan  heh

Noh mukavaa istuu kynttilän valossa vaunussa..jaa  no sitten tultiin sisälle ja Kulta tarjos Marjakossua ja voe voe voe kon oli hjyvää...juu ny petiin peuhaan.. Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:32
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3709 : 28.04.2015 kello on 21:54 »
Pitäisköhän kumota purkillinen kylmää ja raikasta matkahuollon kotiovelle toimittamaa Hansaolutta  ;D Thumb ei huvita enää lähteä Tallinnasta kantamaan, kun tullilta on näköjään teippivarastot loppunu, ei enää tuohon lähetykseen riittäny kuponkeja eikä teippejä :laugh:

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3710 : 28.04.2015 kello on 22:15 »
Pitäisi.  Thumb

Ehkä otan yhden mahakatkeron eli amaron ruuan päälle. Olisi kolmea merkkiä mistä valita (Avernaa, Montenegroa ja Lucanoa), kerrankin meikäläisellä joku asia kunnossa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:01
  • Pahkakoski
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3711 : 28.04.2015 kello on 22:30 »
Pitäisköhän kumota purkillinen kylmää ja raikasta matkahuollon kotiovelle toimittamaa Hansaolutta  ;D Thumb ei huvita enää lähteä Tallinnasta kantamaan, kun tullilta on näköjään teippivarastot loppunu, ei enää tuohon lähetykseen riittäny kuponkeja eikä teippejä :laugh:

Meidän vappujuomat on tainneet tulla samassa kuormassa. Eilen matkahuolto toi lähetyksen jota en ole ehtinyt vielä näkemään kun olen ollut alkuviikon poissa kotoa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:32
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3712 : 28.04.2015 kello on 23:00 »
Meidän vappujuomat on tainneet tulla samassa kuormassa. Eilen matkahuolto toi lähetyksen jota en ole ehtinyt vielä näkemään kun olen ollut alkuviikon poissa kotoa.
Toivottavasti teillä tulee oikeeseen osoitteeseen  ;D minä olin päivällä töissä kun tuli soitto matkahuollosta, sanoin et jättää vaan siihen rappusille, oli kuski jättäny erehdyksissä naapurin terassille  :o onneks eivät olleet kotona, olisivat pian korjannu parempaan talteen  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:30
  • Autossa on pyörät
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3713 : 29.04.2015 kello on 08:06 »
Toivottavasti teillä tulee oikeeseen osoitteeseen  ;D minä olin päivällä töissä kun tuli soitto matkahuollosta, sanoin et jättää vaan siihen rappusille, oli kuski jättäny erehdyksissä naapurin terassille  :o onneks eivät olleet kotona, olisivat pian korjannu parempaan talteen  ;D
Tuskin ois ehtineet tuhota yli 10:tä % määrästä  :laugh:

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:01
  • Pahkakoski
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3714 : 29.04.2015 kello on 19:57 »
Toivottavasti teillä tulee oikeeseen osoitteeseen  ;D minä olin päivällä töissä kun tuli soitto matkahuollosta, sanoin et jättää vaan siihen rappusille, oli kuski jättäny erehdyksissä naapurin terassille  :o onneks eivät olleet kotona, olisivat pian korjannu parempaan talteen  ;D

Paketit olivat osanneet perille oikeaan osoitteeseen ja kaikki oli mitä olin tilannut.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3715 : 29.04.2015 kello on 20:17 »
Tätä saa vain yhdestä paikasta. Samannimisen aukion reunalta, kunhan menee oikeaan paikkaan. Siinä on kopiokin.

Melko mukava. Ei liian makeaa.



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3716 : 29.04.2015 kello on 20:26 »
Tätä saa vain yhdestä paikasta. Samannimisen aukion reunalta, kunhan menee oikeaan paikkaan. Siinä on kopiokin.

Melko mukava. Ei liian makeaa.


Vae semmosta evästä, että vain yhestä paikasta.  ;)
Tuostapa tulikin mieleen, että kulkimen kirkkaiden puolelle pitää viedä lisuketta, 80%:sta Saarenmaata.   Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3717 : 29.04.2015 kello on 20:28 »
Ite tekevät.

Kai ostit kypriooteilta niitten pontikkaa?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:58
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3718 : 29.04.2015 kello on 20:37 »
Pontikasta puheenollen, hyvän ystävän lainavehkeet tuhoutuivat eräässä tulipalossa.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #3719 : 29.04.2015 kello on 20:56 »
Ite tekevät.

Kai ostit kypriooteilta niitten pontikkaa?

Tietysti, maassa maan tavalla.  Thumb