Sivuja:
Toiminto
  • #3706 kirjoittanut Alan 26 Apr 2015
  • Kyllä sä oot oikees ton kirkkaan suhteen vaikka minä pidänni siitä. jos usseemman ku yhepullon illas juo ni tuppaa tulleen huono olo, punkuu saattaa juua kolomeki Thumb

    Armeijassa kerran tuli ylivääpeli päästämään meidät lauantaina lomalle. Päissään oli.

    Sanoi lähtöpuhuttelussa, että muistakaa pojat, kaksi pulloa. Sen suomalainen mies kestää. Ei enempää.

    Ei maininnut pullojen laatua.

    Kaikkea sitä 26 vuoden takaa muistaakin.
  • #3707 kirjoittanut Rölli 26 Apr 2015
  • Armeijassa kerran tuli ylivääpeli päästämään meidät lauantaina lomalle. Päissään oli.

    Sanoi lähtöpuhuttelussa, että muistakaa pojat, kaksi pulloa. Sen suomalainen mies kestää. Ei enempää.

    Ei maininnut pullojen laatua.

    Kaikkea sitä 26 vuoden takaa muistaakin.
    se oli sitäaikaa ku viina oli puolenlitran pullois, va nykyään on nää litraset ni ei kahta kestä ;D
  • #3708 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 26 Apr 2015
  • Hövelin olon otto viinistä, kaljasta, rommista, wiskistä tai coknakista, tietää pilalle menevää seuraavaa päivää. Joten otamma nuita juomia vaan "fiksujen" kanssa honottaissa.  :D
  • #3709 kirjoittanut virpimu76 28 Apr 2015
  • Nonnii isännän kanss Kabessa pitsaa ja punkkua  Thumb karseeta viiniä tuo Don opas  :( ei tykätty,mutt se pitiki ostaa vaan jotta saa ruusun siemenet siihen uimaan  heh

    Noh mukavaa istuu kynttilän valossa vaunussa..jaa  no sitten tultiin sisälle ja Kulta tarjos Marjakossua ja voe voe voe kon oli hjyvää...juu ny petiin peuhaan.. Thumb
  • #3710 kirjoittanut jamppa508 28 Apr 2015
  • Pitäisköhän kumota purkillinen kylmää ja raikasta matkahuollon kotiovelle toimittamaa Hansaolutta  ;D Thumb ei huvita enää lähteä Tallinnasta kantamaan, kun tullilta on näköjään teippivarastot loppunu, ei enää tuohon lähetykseen riittäny kuponkeja eikä teippejä :laugh:
  • #3711 kirjoittanut Alan 28 Apr 2015
  • Pitäisi.  Thumb

    Ehkä otan yhden mahakatkeron eli amaron ruuan päälle. Olisi kolmea merkkiä mistä valita (Avernaa, Montenegroa ja Lucanoa), kerrankin meikäläisellä joku asia kunnossa.
  • #3712 kirjoittanut Aippe 28 Apr 2015
  • Pitäisköhän kumota purkillinen kylmää ja raikasta matkahuollon kotiovelle toimittamaa Hansaolutta  ;D Thumb ei huvita enää lähteä Tallinnasta kantamaan, kun tullilta on näköjään teippivarastot loppunu, ei enää tuohon lähetykseen riittäny kuponkeja eikä teippejä :laugh:

    Meidän vappujuomat on tainneet tulla samassa kuormassa. Eilen matkahuolto toi lähetyksen jota en ole ehtinyt vielä näkemään kun olen ollut alkuviikon poissa kotoa.
  • #3713 kirjoittanut jamppa508 28 Apr 2015
  • Meidän vappujuomat on tainneet tulla samassa kuormassa. Eilen matkahuolto toi lähetyksen jota en ole ehtinyt vielä näkemään kun olen ollut alkuviikon poissa kotoa.
    Toivottavasti teillä tulee oikeeseen osoitteeseen  ;D minä olin päivällä töissä kun tuli soitto matkahuollosta, sanoin et jättää vaan siihen rappusille, oli kuski jättäny erehdyksissä naapurin terassille  :o onneks eivät olleet kotona, olisivat pian korjannu parempaan talteen  ;D
  • #3714 kirjoittanut K.E.V 29 Apr 2015
  • Toivottavasti teillä tulee oikeeseen osoitteeseen  ;D minä olin päivällä töissä kun tuli soitto matkahuollosta, sanoin et jättää vaan siihen rappusille, oli kuski jättäny erehdyksissä naapurin terassille  :o onneks eivät olleet kotona, olisivat pian korjannu parempaan talteen  ;D
    Tuskin ois ehtineet tuhota yli 10:tä % määrästä  :laugh:
  • #3715 kirjoittanut Aippe 29 Apr 2015
  • Toivottavasti teillä tulee oikeeseen osoitteeseen  ;D minä olin päivällä töissä kun tuli soitto matkahuollosta, sanoin et jättää vaan siihen rappusille, oli kuski jättäny erehdyksissä naapurin terassille  :o onneks eivät olleet kotona, olisivat pian korjannu parempaan talteen  ;D

    Paketit olivat osanneet perille oikeaan osoitteeseen ja kaikki oli mitä olin tilannut.
  • #3716 kirjoittanut Alan 29 Apr 2015
  • Tätä saa vain yhdestä paikasta. Samannimisen aukion reunalta, kunhan menee oikeaan paikkaan. Siinä on kopiokin.

    Melko mukava. Ei liian makeaa.


  • #3717 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 29 Apr 2015
  • Tätä saa vain yhdestä paikasta. Samannimisen aukion reunalta, kunhan menee oikeaan paikkaan. Siinä on kopiokin.

    Melko mukava. Ei liian makeaa.


    Vae semmosta evästä, että vain yhestä paikasta.  ;)
    Tuostapa tulikin mieleen, että kulkimen kirkkaiden puolelle pitää viedä lisuketta, 80%:sta Saarenmaata.   Thumb
  • #3718 kirjoittanut Alan 29 Apr 2015
  • Ite tekevät.

    Kai ostit kypriooteilta niitten pontikkaa?
  • #3719 kirjoittanut winemaker 29 Apr 2015
  • Pontikasta puheenollen, hyvän ystävän lainavehkeet tuhoutuivat eräässä tulipalossa.

    Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
  • #3720 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 29 Apr 2015
  • Ite tekevät.

    Kai ostit kypriooteilta niitten pontikkaa?

    Tietysti, maassa maan tavalla.  Thumb
Sivuja:
Toiminto