Sivuja:
Toiminto
  • #3526 kirjoittanut virpimu76 13 Feb 2015
  • Testaus välineistöä  ;D
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Tänään selvitetään, onko merkitystä mistä astiasta viiniä nautiskelee  ;D
    Tuollapa näkkyy yksi kaikista olenaisin...eli pusuja iisoo loota...nami nami.. :P :P
  • #3527 kirjoittanut winemaker 13 Feb 2015
  • Tuo pahvimuki on kyllä aika paha.
  • #3528 kirjoittanut arska100 13 Feb 2015
  • Tuo pahvimuki on kyllä aika paha.
    Joo ja Delta auton vielä. ;)
  • #3529 kirjoittanut Alan 13 Feb 2015
  • Tänään selvitetään, onko merkitystä mistä astiasta viiniä nautiskelee  ;D

    Jos juot ekan pullon oikeasta viinilasista, käy sen jälkeen pahvimukikin.  Thumb

    Mun mielestä pääasia, että se on lasia. Tavallinen juomalasi saattaa käydä ihan hyvin arkiviinin kanssa, mutta mukit ei kyllä.

    Autossa on kyllä akryyliset, eivätpähän säry.
  • #3530 kirjoittanut Ossi66 13 Feb 2015
  • Testaus välineistöä  ;D

    Tänään selvitetään, onko merkitystä mistä astiasta viiniä nautiskelee  ;D

    Eikös tuolle punkulle pitäs olla oikea punaviinilasi :o  Miten sitä muuten juo?  ;D
    Mulla semmoiset ainakin 60cl täynnänsä vetävät punkkulasit - tilkka pohjalle kuten konjakkilasissakin ;)

    Tänään vaan jää maistelematta, kun perheen "vaavi" on vanhojentanssien jatkoilla ja itte ei tykkää nautiskella silloin kun nuoriso harjoittelemassa ekoja kertojaan ;)
  • #3531 kirjoittanut winemaker 13 Feb 2015
  • Wine´s Bar.

    Se oikea, Kotiwiinibaari, Pääsy vain jäsenille !  Tämä vain tämmöinen tavallinen.

    Jou.
  • #3532 kirjoittanut virpimu76 13 Feb 2015
  • Wine´s Bar.  On Hieno Thumb
  • #3533 kirjoittanut Kaija 13 Feb 2015
  • Toisilla on jo hienosti baarit katettuna. Ja mä istun täällä töissä pillimehujen takia. Ammatinvalinnassa tapahtunut karmaiseva virhe?  :laugh:
    Ei vaan; on ollut ihan kiva työilta. Ja tästä jopa maksetaan!  Thumb
  • #3534 kirjoittanut jamppa508 13 Feb 2015
  • Nyt on sen verran testiryyppyjä otettu  ;D et voi omasta kokemuksesta sanoa, viini maistu ainakin minun suussa samalta lasista kun lasista  ;D  ainut ero oli toi pahvimuki  :o täytyypä siirtyä seuraavaan punkkuun, jos vaikka löytäis enempi makueroja  ;D
  • #3535 kirjoittanut migel 13 Feb 2015
  • Jos juot ekan pullon oikeasta viinilasista, käy sen jälkeen pahvimukikin.  Thumb

    Mun mielestä pääasia, että se on lasia. Tavallinen juomalasi saattaa käydä ihan hyvin arkiviinin kanssa, mutta mukit ei kyllä.

    Autossa on kyllä akryyliset, eivätpähän säry.


    Mut entäs suoraan pullon suusta? On ainakin lasinen! Dekantoitumiset sun muut homoilut hoituu suussa purskuttamalla ja pihalle kusemalla tai varpaiden pesussa!
    Jokainen tavallaan.......... :D :D :D   t migel
  • #3536 kirjoittanut winemaker 13 Feb 2015
  • Toisilla on jo hienosti baarit katettuna. Ja mä istun täällä töissä pillimehujen takia. Ammatinvalinnassa tapahtunut karmaiseva virhe?  :laugh:
    Ei vaan; on ollut ihan kiva työilta. Ja tästä jopa maksetaan!  Thumb

    Elähä Kaija mittää, eläkkeellä se sitten vasta mättää.  ;D
  • #3537 kirjoittanut tsahkali 13 Feb 2015
  • Se oikea, Kotiwiinibaari, Pääsy vain jäsenille !  Tämä vain tämmöinen tavallinen.

    Mistäköhän saisi jäsenanomuslomakkei ta?   ::)
  • #3538 kirjoittanut VAT 69 13 Feb 2015
  •   Oliko se Wine niin, että tammikuu tipatta, helmikuussa hela flaska.
  • #3539 kirjoittanut tsahkali 13 Feb 2015
  • Nyt on sen verran testiryyppyjä otettu  ;D et voi omasta kokemuksesta sanoa, viini maistu ainakin minun suussa samalta lasista kun lasista

    Muistitko myös nuuhkaista? Viinin juonti on kokonaisvaltainen kokemus.
  • #3540 kirjoittanut winemaker 13 Feb 2015
  • Nej, inte så.  Bara tippa på tippa.  " kuus ysille ".
Sivuja:
Toiminto