Sivuja:
Toiminto
  • #3391 kirjoittanut trapper 09 Jan 2015
  • Sex alexander ja ehkä viel yks jotta pääsee aamulla messuille merkkikerhon tapaamiseen Turkuseen  Thumb
  • #3392 kirjoittanut Arska 09 Jan 2015
  • Mun pitänee pysyä raittiuden ylväällä tiellä,muualla näköjään kaatuun ;D
  • #3393 kirjoittanut winemaker 09 Jan 2015
  • Taidan lähteä messujen sijaan Loimaalle Domuksen ikkunatehtaalle ikkunoita katteleen.  Siellä kun on suuri kevätnäyttely, saa ulko-oven ikkunakaupan päälle.

    Siis sinne.  8)
  • #3394 kirjoittanut K70 09 Jan 2015
  • Koffia täälläkin.  :)
    Keravan Koff-tölkki on nyt maalattu Batteryn väreihin. Olikohan vikatikki?  :o
    Seuraavaksi joku kukkahattutäti vaatii Batterylle ja muille energiajuomille ikärajan ja se joudutaan teippaamaan uudestaan....
    Johan tästä joku väänsi, että aina kun ajaa ton Battery-tölkin ohi, alkaa tekemään mieli kossua  :)

    Itsellä menossa kolmas tipaton päivä tänä vuonna ja varmaan ensimmäinen perjantai pariin vuosikymmeneen...eh kä pitäis huolestua, kun ei vain jaksa alakerran kaljakaapista hakea tölkkiä.
  • #3395 kirjoittanut Kaija 09 Jan 2015
  • Johan tästä joku väänsi, että aina kun ajaa ton Battery-tölkin ohi, alkaa tekemään mieli kossua  :)

    Itsellä menossa kolmas tipaton päivä tänä vuonna ja varmaan ensimmäinen perjantai pariin vuosikymmeneen...eh kä pitäis huolestua, kun ei vain jaksa alakerran kaljakaapista hakea tölkkiä.

    Ei sun vaimo olis facebookissa alakerrassa, että laittaisit pyynnön?  :laugh:
  • #3396 kirjoittanut jamppa508 10 Jan 2015
  • Aika alottaa aamu kylmällä lonkerolla  ;D
  • #3397 kirjoittanut Kaija 10 Jan 2015
  • Aika alottaa aamu kylmällä lonkerolla  ;D

    Ai Orgin baari on jo auki? Lauantain poikkeusaikataulut?  :laugh:
    Mä taidan ottaa toustaiseksi ihan vaan toisen kahvin.
  • #3398 kirjoittanut K70 10 Jan 2015
  • Ei sun vaimo olis facebookissa alakerrassa, että laittaisit pyynnön?  :laugh:
    Vaimo oli myös yläkerrassa, makkarissa nukkumassa jo ja on ilmoittanut, että naamakirja pärjää ilman häntäkin ja hän ilman sitä.
    Tänään taidan itse asettua alakerrassa takkahuoneeseen hyvään asentoon porekylvyn jälkeen ja ottaa pari lasillista Laphroaigia. Poreilu ja sauna tosin vaatii muutaman kerran kaljakaapin saranoiden narautusta.
  • #3399 kirjoittanut Rölli 10 Jan 2015
  • eipä ollunnakkaa sitt jano eile, ku ei ton enempää sissuu menny.. punkkua ei lasketa  :D
    pittää hakkee auto tallilta ni sitt voi jatkaa, eihä tota saa päästää vanheneen..
  • #3400 kirjoittanut sipu 10 Jan 2015
  • eipä ollunnakkaa sitt jano eile, ku ei ton enempää sissuu menny.. punkkua ei lasketa  :D
    pittää hakkee auto tallilta ni sitt voi jatkaa, eihä tota saa päästää vanheneen..
    [/quote

    eipä mennyt munkaan kitaan glökejä
    jos sit nuuttina tai ens jouluna  :)
  • #3401 kirjoittanut Kaija 10 Jan 2015
  • Perelada cavaa   :P
    Teemalla "Ikäväni Espanjaan"


  • #3402 kirjoittanut sipu 10 Jan 2015
  • Perelada cavaa   :P
    Teemalla "Ikäväni Espanjaan"

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    jokos te pääsiäisen aikaan sinne taas poikkeette
    vai milloin ?
    nyt läx poika, jotta jos sit minäkin
    kohden kauppaa
    hedelmäfati alkaa tyhjyyttään huokumaan
    ja jääkaappi myöskin ... :)
  • #3403 kirjoittanut Kaija 10 Jan 2015
  • jokos te pääsiäisen aikaan sinne taas poikkeette
    vai milloin ?
    nyt läx poika, jotta jos sit minäkin
    kohden kauppaa
    hedelmäfati alkaa tyhjyyttään huokumaan
    ja jääkaappi myöskin ... :)

    Mieli tekis lähteä vaikka heti sovittamaan verhoja. Lennot varattu helmikuun loppuun. Mulla pieni varaus, että saadaanko helmikuun alussa tuleva harkkaripoika oppiin hommat, että pystyis oleen maanantain pois töistä.  :-X
    Pääsiäisen lennot niin kalliit, että silloin ei olla lähdössä. Mulla taitaa vielä olla kiirastorstaina myöhäinen iltavuoro  >:(

    Noista sun mainitsemista glögeistä: jääkaapissa olisi hyvää omatekemää (Valion) glögiä, mutta ei ole varmaan siihen sopivaa kirkasta.  :(
    Viinakaapissa olisi kaksi lahjaksi saatua Loimu-glögiä, mutta kun ne on niin tiukkoja, että kuuman juoman rusinantuoksu menee jo päähän kuin metrinen halko, niin eipä ole tälle talvikaudelle edes viitsitty maistaa.  :o
  • #3404 kirjoittanut sipu 10 Jan 2015
  • Mieli tekis lähteä vaikka heti sovittamaan verhoja. Lennot varattu helmikuun loppuun. Mulla pieni varaus, että saadaanko helmikuun alussa tuleva harkkaripoika oppiin hommat, että pystyis oleen maanantain pois töistä.  :-X
    Pääsiäisen lennot niin kalliit, että silloin ei olla lähdössä. Mulla taitaa vielä olla kiirastorstaina myöhäinen iltavuoro  >:(

    Noista sun mainitsemista glögeistä: jääkaapissa olisi hyvää omatekemää (Valion) glögiä, mutta ei ole varmaan siihen sopivaa kirkasta.  :(
    Viinakaapissa olisi kaksi lahjaksi saatua Loimu-glögiä, mutta kun ne on niin tiukkoja, että kuuman juoman rusinantuoksu menee jo päähän kuin metrinen halko, niin eipä ole tälle talvikaudelle edes viitsitty maistaa.  :o

    koklaa jotain brändiä sen glökin kaa
    mä tykästyin ihan jalluun glökin seuralaisena
    mutta ne glökit vaan sattuu aina olemaan niin makeita
    ja nyt olen yrittänyt olla vähemmällä makealla  ::)
    en muista koska viimeksi söin suklaata
    ja tuolla laatikossa olis sitä suurta herkkua
    joka saattiin tuliaisiks
    eli Fatzerin sinistä njam ...kuolaa
    ja kiertää sitä laatikkoa
    kuin kissa kuumaa puuroo ....
    uuh pelottavaa ..saa nähdä koska lankea popsimaan  ;D
  • #3405 kirjoittanut vippe 10 Jan 2015
  • Oli pakko lopettaa viinan yms juomine hetkeks ku ei tullu humalaan..mitä sitä turhaan sit juo.. B-)
Sivuja:
Toiminto