Alkaiskos vetään jo ................?
Noouupp,täytyy oottaa iltaan..........
Noouupp,täytyy oottaa iltaan..........
Alkaiskos vetään jo ................?
Noouupp,täytyy oottaa iltaan.......... Alkaiskos vetään jo ................? Mitäs meinasit vetästä ? mä aattelin ,kun noita glökejä olis % :lla ja ilman niin loppiaisviikon kunniaks laittais puuhellaan valkean ja antais moisten jalojen juomien siinä hitusen lämmetä ja nautiskelis viimoset glökit taas vuoteen tai vajaaseen tokihan niit' taas saapi juoda ensi joulun allakin mutta mahtaiskos niit malttaa sinne asti säästellä
En oo päättänyt.....
Giniä reilu desi jäljellä..no sillei tukka sekotu Olisi myös Suomiviinamini 32%...ehkä Taikka tuota Anis:ta 40%..no sillä mä päädyn terassille jos annostus menee vikaan.. kaapissa votkoo 8 pulloa sekä muut litkut päälle. vannoin aamulla että tänään en ota , mutta se ajatus meni jo ohi, kippis
Iltavalmistelut alotettu eka kohvi korkattu
Iltavalmistelut alotettu eka kohvi korkattuTäälä neljäs En oo päättänyt..... Jos mulla olis jotain juomaa joka hitusenkin maistuis anikselle niin viemäriin menis saattaa olla alkoholin väärin käyttöä mutta tuon makuun en pääse yöx yöx... Mut hauskaa iltaa itse kullekkin omalla tavallaan ja maullaan vielä hetken maistelen vain salmiakki votka kakkua jonka leivoin, sit jalompiin aineisiin eli koffilaisiin
Alsace, Cave De Bennwihr, Sylvaner 2013. Raikasta, kannattaa dippiksenkin kokeilla oluen tilalle.
Alsace, Cave De Bennwihr, Sylvaner 2013. Raikasta, kannattaa dippiksenkin kokeilla oluen tilalle.Täytyy joku kerta kokeilla,kiitos vinkistä
Jos mulla olis jotain juomaa Mä vasta aloittelen....kiltt i tyttö tällä saralla..he he Kokkaan ikinä usko moista maistaneeni joten anikselle mahis..katotaan mitä käy... vielä hetken maistelen vain salmiakki votka kakkua jonka leivoin, sit jalompiin aineisiin eli koffilaisiin Nyt heräs mielenkiinto ei salmaria kohtaan joka ei sekään kuulu juominkeihini yöx Mutta se kakku kerro nyt siittä lisää ? http://www.hs.fi/ruoka/a1305913650640
tosta löytyy ohje. helppo tehdä, hyvää ja meni vatsaan ja näköjään päähänkin http://www.hs.fi/ruoka/a1305913650640 noh jopas onkin jotakin uskon kyll et nupissa tuntuu mutta luulen , ettei ole ihan minun makuuni noh ei voi tietää kun en ole moista ikuna maistanut en ainakaan tietämättäni, mitä suuhuni laitan |