Oon niin iltauninen, taidan jättää Tapsan pakastelokeroon ?
Oon niin iltauninen, taidan jättää Tapsan pakastelokeroon ?
Minulla Kreikkalainen ilta, Ouzo:a kohtuudella ja jos sitten Tapio suostuu niin vedetään lärvit !Niihi Sent from my iPad using Tapatalk
Toinen (ja kolmas jne.) A. LeCoq ei maistunut tänään. Piti siirtyä Chivas Regaliin 12v.
Petteri Punakuonon lahjaksi tuomaa Wana Tallinna Glögiä juotiin mukilliset. Kivasti lämmitti flunssaisia ja oli ihan mukavan makuistakin. Eri mausteet kuin kotoisissa glögeissä!
Ne Alkon Loimu-glögit, joita ollaan saatu lahjaksi edellisinä vuosina, on niin tiukkoja, että jo lämpimän juoman tuoksu menee päähän. En tykkää. Kaksi pulloa viime vuosilta on avaamattomana kaapissa. Niin ja valiolaisena glöginvalmistajana mä olen tottunut hiukan miedompiin aineisiin! Toinen (ja kolmas jne.) A. LeCoq ei maistunut tänään. Piti siirtyä Chivas Regaliin 12v. Ostin kerran Polferrierillä halvalla Civas Regalia. Kotona huomasin, että tuskin on aitoa. Etiketissä luki "Farge tilsatt med sukker". Tännään kevyesti hönötelty, kun reissussa. Jos vielä yksi mojito baarissa.
Petteri Punakuonon lahjaksi tuomaa Wana Tallinna Glögiä juotiin mukilliset. Kivasti lämmitti flunssaisia ja oli ihan mukavan makuistakin. Eri mausteet kuin kotoisissa glögeissä! jestas .. mullakin on jotain viime /edellis vuotista % lögiä olenkin ihan unohtanu ja vielä on mustikkaglökiäkin tallella no kunhan päivä hämärtää niin taidankin alkaa lögiä keitteleen Huom. ei tule tota baarikaappia invertoitua kun pakkaa unohtamaan moiset herkut ja jos en ihan väärin muista niin voi siellä olla omppuglögiäkin nyt ei passaa tänä vuonna ainakaan lögiä ostaa kun en ole muutenkaan lögin suurkuluttaja vaan naatiskella vanhat varastot pois jos ne ei ole jo pilaantuneet
Paasto-aika ja vesilinjalla olen pyrkinyt menemään. En tiedä sitten kohta, miten nuotiolla kuinka käy.
Pitäis pyrkiin samaan!
nyt tein lääkkeeksi glögiä
ja lorautin pikkasen sekaan marskan juomaa * :llä että on pehmosta njam .. eikä yhtään maistu %:t no katsotaas , joko lentsu häipyy huitsinevadaan...
nyt tein lääkkeeksi glögiä Lääkitys kun on mieluinen nii uppookin kivasti...ja tauti lähtee Jospas tälle illalle muutamia Neegeri Rommi toteja
Jospas tälle illalle muutamia Neegeri Rommi toteja kerro nyt tyhmälle mitä toi on jos on jotain salmaria tippakkin niin en edes haista, enkä maista en myöskään mitään anista |