Sivuja:
Toiminto
  • #3196 kirjoittanut ihaa 06 Dec 2014
  • Nii... ::) .mahdollisesti onnellisia odotuksia vain :-*

    Vieläkö harkinnassa ?  ;D
  • #3197 kirjoittanut virpimu76 06 Dec 2014
  • Vieläkö harkinnassa ?  ;D

    Olen joskus aikoinaan 7 suunnitellut ,,joten yksi uupuu ;D  ja saa mun puolesta uupuakki  just ny ei ole suunnitelmissa...tä mä hyvä
    Mamilla muuta mielessä :P
  • #3198 kirjoittanut Roksis 07 Dec 2014
  • Jokainenhan meistä on jonkun aineen vaikutuksessa. Minäkin jus join lasillisen maitoa. Mukavasti vaikuttaa. Saakohan baarissa olla tässä kunnossa.
  • #3199 kirjoittanut virpimu76 07 Dec 2014
  • Jokainenhan meistä on jonkun aineen vaikutuksessa. Minäkin jus join lasillisen maitoa. Mukavasti vaikuttaa. Saakohan baarissa olla tässä kunnossa.

    Vanha maito  =  oksettaa ainakin jos ei päähän mee ;D ;D      vaan tuoretta taisit nauttia :)
  • #3200 kirjoittanut jamppa508 08 Dec 2014
  • Viluttaa niin, et pakko poiketa baariin yhdelle kuumalle hunajarommille  Thumb
  • #3201 kirjoittanut Rölli 08 Dec 2014
  • Viluttaa niin, et pakko poiketa baariin yhdelle kuumalle hunajarommille  Thumb
    ei vituta va teimpähä yhe Sisu paukun kuplveel ja sitruunalla..
  • #3202 kirjoittanut trapper 08 Dec 2014
  • muutama olut menny ja pari huikkaa captain morgan original spiced goldia,mahtavan makuista raakana
  • #3203 kirjoittanut Alan 08 Dec 2014
  • muutama olut menny ja pari huikkaa captain morgan original spiced goldia,mahtavan makuista raakana

    Mulla vasta pari, ja nyt on menossa rommitynnyrikypsyte tty olut Ölhus Stockholmissa. Tai oli. Son maanantai, kohtuudella sano.

    Ettis iltapalaa jostain ja löytyyhän se.  Thumb
  • #3204 kirjoittanut virpimu76 11 Dec 2014
  • DODII  ny saa vkonloppu tulla.....Ukkoin toi täyven gin lemonin ;) ;)
    Perjantai iltaa odotellessa....
  • #3205 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 11 Dec 2014
  • DODII  ny saa vkonloppu tulla.....Ukkoin toi täyven gin lemonin ;) ;)
    Perjantai iltaa odotellessa....
    Huomenna se jo on Thumb ;)
  • #3206 kirjoittanut virpimu76 11 Dec 2014
  • Huomenna se jo on Thumb ;)

    Nii ...sitte oottaa ett saa tenavat nukkuun ;D  ;D  testata vähä miten nuppi kestää  siis  ei kestä :laugh: :laugh: :-*
  • #3207 kirjoittanut jamppa508 11 Dec 2014
  • Tänään olis kuntoutusviikon päättäjäisbileet  ;D kai sitä joutuu parit ottamaan ja huomenna illalla otetaan firman piikkiin pikkujouluissa  Thumb
  • #3208 kirjoittanut virpimu76 11 Dec 2014
  • Tänään olis kuntoutusviikon päättäjäisbileet  ;D kai sitä joutuu parit ottamaan ja huomenna illalla otetaan firman piikkiin pikkujouluissa  Thumb

    Hyvinkös se kuntotestitys meni :D  Loistavin arvosanoin läpi  Thumb
  • #3209 kirjoittanut jamppa508 11 Dec 2014
  • Hyvinkös se kuntotestitys meni :D  Loistavin arvosanoin läpi  Thumb
    Hyvin meni arvosanojahan ne ykkösetki on  ;D tosin se lankutus oli mun laji,käskettiin lopettaa neljän minuutin kohdalla, vaikka olis kevyesti vielä jaksanu jatkaa Thumb oli hyvistä selkälihaksista hyötyä, ne on kehittyny, kun ovat kannatellu suurta vattaa  :laugh:
  • #3210 kirjoittanut virpimu76 11 Dec 2014
  • Hyvin meni arvosanojahan ne ykkösetki on  ;D tosin se lankutus oli mun laji,käskettiin lopettaa neljän minuutin kohdalla, vaikka olis kevyesti vielä jaksanu jatkaa Thumb oli hyvistä selkälihaksista hyötyä, ne on kehittyny, kun ovat kannatellu suurta vattaa  :laugh:

    HJYvä HJyvä Jamppa   Thumb  vai ei ne antaneet tehä lankutuksen uutta ennätystä ;D ;D 
    Enpä oo mokomaa lankkutemppua vielä koettanu....kahvaku ulaakaan ei tähän taloon tule...menee sinne samaan romukoppaan  ""uuvet haihatukset"" kävelysauvojen kanssa :laugh: :laugh:

    Mutta silti tuo lankutus tuntuu olevan aika rankkaa
Sivuja:
Toiminto