Sivuja:
Toiminto
  • #3121 kirjoittanut Alan 29 Nov 2014
  • ^

    Se alkaa tuo jälkimmäinen lähentelemään, mitä se on... kiihottamista kansanryhmää kohtaan.  :o

    Taidanpa hakia varastosta Flenburger pilsenerin, korillinen sitä herkkua löytyy! Ikäänkuin tuen osoituksena vanhoille aseveljille.
  • #3122 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 29 Nov 2014
  • Viärin kirjoitin. Vienan Karjalaisia olivat Jyskyjärveltä. Karjalaa hyö pakisi. Ryssä on ryssä ja natsi on natsi.  ;)
    Mulla vaan pelkkiä hyviä kokemuksia venäläisistä,taidan olla erityis tapaus...
  • #3123 kirjoittanut aaoulusta 29 Nov 2014
  • Joskohan No Name australialaista punawiiniä tälle iltaselle!  saunajuomaksi Bavaria olut ;)
  • #3124 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 29 Nov 2014
  • Minä olen ihmetellyt mikä se niin oudosti heijastaa. Nyt se selvisi, nenä on valkea. Sitä se nenän valkaisu saa aikaan.  ;D
  • #3125 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 29 Nov 2014
  • ^

    Taidanpa hakia varastosta Flenburger pilsenerin, korillinen sitä herkkua löytyy! Ikäänkuin tuen osoituksena vanhoille aseveljille.

    Vae että, ihan aseveljille.  ::)
  • #3126 kirjoittanut virpimu76 29 Nov 2014
  • Mulla vaan pelkkiä hyviä kokemuksia venäläisistä,taidan olla erityis tapaus...

    Nii ko ne o kaikki siull naisii..s........pe sijöit :laugh:   :laugh: :laugh:  :laugh:

    No joo menipä taas..
  • #3127 kirjoittanut jamppa508 29 Nov 2014
  • Mulla vaan pelkkiä hyviä kokemuksia venäläisistä,taidan olla erityis tapaus...
    Et ole, mikäkin tykkään venäläisistä ihmisistä, ovat tosi vieraanvaraisia ja ystävällisiä  Thumb
    Se on vaan se systeemi "hallitus" joka pilaa kyseisten ihmisten maineen  Thumbd
  • #3128 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 29 Nov 2014
  • Et ole, mikäkin tykkään venäläisistä ihmisistä, ovat tosi vieraanvaraisia ja ystävällisiä  Thumb
    Se on vaan se systeemi "hallitus" joka pilaa kyseisten ihmisten maineen  Thumbd
    Juuri näin Thumb
  • #3129 kirjoittanut virpimu76 29 Nov 2014
  • Höh liian iso tiedosto pläääh :-\
    Oli jääkuningattaresta kuva tuol tonttulan baarissa otettu..oli IIhana neito ja kyllä ..kohtelias +ystävällinen :-*  :-*
    Harmi ko ei voitu juoda mitään toss upeessa baarissa ::)
    Nii siis oletin ett on neito venakko..puhetyylis tä..ihana se silti oli :-*
    surku ettei ollu suomineito kummiskaan...ei he noilla leipärahoilla työhön tuu...
    eikä kyll pidäkkään..
  • #3130 kirjoittanut mike 29 Nov 2014
  • Ystävällisiä ovat nuo tavallista kansaa olevat venakot. Tuopsissa ja Batumissa tuli laivalla ollessa käytyä aikanaan. Niihin paikallisiin kun tutustui niin tuntui että viimeisetkin siemen perunat tarjottiin kun kotiinsa kutsuttiin. Tyttäret oli kans kauniita!!!
    No tuli sinne vietyä tuliaisia, kahvia naisten tarvikkeita yms. Tuli sinne jätettyä omat vaatteetkin välillä. Hiukan laivalla ihmettelivät että pitääkö tuo venäläisen näköinen kaveri päästää laivalle.
    Seuraavalla reissulla olivat jo valmiina öljy satamassa odottamassa.
  • #3131 kirjoittanut Alan 29 Nov 2014
  • Se on tuo niinsanottu bisneksen teko niitten kanssa sitten vaikeampaa.

    Kovasti tiukkoja ovat, jopa aggressiivisia. Vaan kun asiat on saatu hoidettua, niin sitten muuttui ystävälliseksi. Vodkaa juotiin ja nähtävyydetkin kateltiin. No minä en päätöksiä tehnyt, vaan olin johtajilla tavallaan lainassa hoitamassa oman sektorini osaamista. Mutta elämyksellinen oli Moskovan reissu, sen muistaa loppuelämänsä.  Thumb

    Pääasia, ettei ollut oma lompsa pelissä.  ;D
  • #3132 kirjoittanut Weicco 02 Dec 2014
  • Muudama klasi walkkaria  :D tässä illan kähmässä.
  • #3133 kirjoittanut arska100 02 Dec 2014
  • Muudama klasi walkkaria  :D tässä illan kähmässä.
    Mulla punkkua.. ;)
  • #3134 kirjoittanut kimi 02 Dec 2014
  • missä smetana ja hunaja... haaveilin just tänään tommosesta mutt jäi smetana ostamatta.. muita löytyy...

    Suolakurkku tuo aina mieleen tyttäreni kertomuksen siperian junasta.
    Naapurisängyssä asusteli jollain etapilla Alexandr, hänen jokailtainen iltapalansa oli suolakurkkua ja kotona kuivattu kala. Ateriajuomana suolakurkun liemi. Tyypillisenä venäläisenä jakoi tietty iltapalansa ulkolaisen kanssa, ja tyttäreni tietty maisteli paikallisia herkkuja. Ei tosin herkkua hänen mielestä
  • #3135 kirjoittanut sipu 02 Dec 2014
  • kyllä on skumppa hyvää ..
    jonka on tanssi skapassa voittanut.. kamun kanssa  Thumb
    vikinglinella  .. punasilla laivoilla ... :)


Sivuja:
Toiminto