Sivuja:
Toiminto
  • #2881 kirjoittanut Alan 06 Sep 2014
  • Eka lonkero korkattu :D

    Vaihtelu virkistää.  :)

    Kun noin aikaisin aloittaa niin häätyy sitten vähän seurailla tuota Lähetä -painikkeen käyttöä...
  • #2882 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 06 Sep 2014
  • Vaihtelu virkistää.  :)

    Kun noin aikaisin aloittaa niin häätyy sitten vähän seurailla tuota Lähetä -painikkeen käyttöä...
    Kyllä,kyllä Alan siivosti ollaan Thumb Kun keksittäs joku mukava aihe,niin menis ilta rattosasti :)
  • #2883 kirjoittanut aaoulusta 06 Sep 2014
  • Saunan ja muutaman uinnin päälle 2 tlk s-kaupan waaleaa lageria. ja illan päälle muutama napsu 30w koskisen korwanapsua... 8)
  • #2884 kirjoittanut Alan 06 Sep 2014
  • Mulla olisi kaapissa vieläkin kaksi pulloa Belugaa, ryssien huippuvodkaa. Ei ole vaan tullut juotua.

    Oikeat "tiplomaatit"(* neuvoi, että jääkaappikylmänä nautitaan. Ei pakasteesta eikä munalämpimänä.


    (* No ei ihan mutta melkein, kokeneita idänmatkaajia kummiskin.
  • #2885 kirjoittanut Rölli 06 Sep 2014
  • täss o se toine sisupullo menoss, ruokaki koht valmista...
    sinn hyväss keskusteluss mikä lukittiin ni tais muutamat ymmärtää väärin mun kielen käänteet, anteeksi pyyvän huonoo ilmasutaitooni, sill " kaikkiha tietää ett juoppo se on" tarkotin itteeni en kettää muuta  Thumb.
    sitt kippis ;D
  • #2886 kirjoittanut winemaker 06 Sep 2014
  • Wittu, saunareissu meni hienosti, lämmintä yli 80 ja Kotiolut hjuwaa.  No, lentopallon perään sitten ja p''''een meni! Pah!
  • #2887 kirjoittanut Alan 06 Sep 2014
  • Ei ole Rolli sua väärin ymmärretty, minä ainakaan.

    Odotellaan jos tuo ketju aukiaisi.

    ---------

    Jos vielä toinen lasi Elsassin punaviiniä. Valkoviinialuetta on kyllä, mutta maistuu tämäkin.
  • #2888 kirjoittanut jamppa508 06 Sep 2014
  • Tässähän alkaa jo pikkuhiljaa mennä kännin puolelle  ;D no onhan sitä jo aamusta aloteltu  Thumb kippistä vaan kaikille
  • #2889 kirjoittanut K70 06 Sep 2014
  • Muutama eversti taas ja jos vaikka virukankeeta hiilihappoveden kanssa muutaman.
  • #2890 kirjoittanut eura665 06 Sep 2014
  • Eilinen sandelssin lipittäminen jäi yhteen, josko tänään rupeisi putoamaan...
  • #2891 kirjoittanut Aippe 06 Sep 2014
  • Olutta ja vodkaa (smirnoff) muutama mennyt ja jos vielä pari ottaisi.
  • #2892 kirjoittanut Rölli 06 Sep 2014
  • Tässähän alkaa jo pikkuhiljaa mennä kännin puolelle  ;D no onhan sitä jo aamusta aloteltu  Thumb kippistä vaan kaikille
    on se hyvä ett muitaki alan harrastajia.. Kippis ja kulaus..  Thumb
  • #2893 kirjoittanut Alan 06 Sep 2014
  • On, on! Mulla tahti on vaan niin hidas.  :o

    No otin yhden jäykänkin äsken.
  • #2894 kirjoittanut pstj 07 Sep 2014
  • Paikallista sahtia nautittu x tuoppia ja kolme litraa saatu myös evääksi vaunuun @ kotikunta Hollola


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • #2895 kirjoittanut jamppa508 12 Sep 2014
  • Appiukon kans valmistaudutaan saunaan suorittamalla nestetankkausta  ;D
Sivuja:
Toiminto