Sivuja:
Toiminto
  • #2176 kirjoittanut seppoko 17 Aug 2013
  • Morjentes kaikki reissaajat.
    Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
    Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
     :o

    No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

    Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

    T. Pasi

    Tervetuloa porukkaan ja ryyppy sille, kun näin baarissa tavattiin.

    Kippis!
  • #2177 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 17 Aug 2013
  • Morjentes kaikki reissaajat.
    Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
    Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
     :o

    No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

    Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

    T. Pasi

    Noista muista ei ole niin väliä, mutta me savolaiset ollaan lyömätöntä porukkaa.    ...Ainakin iso kokoisimmat.   ;D
  • #2178 kirjoittanut MatsOnni 17 Aug 2013
  • Morjentes kaikki reissaajat.
    Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
    Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
     :o

    No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

    Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

    T. Pasi

    Morjenttes ja hianoo kun sinäkin tänne ilmiinnyit!

    Luulen että sulle on täällä "käyttöä", mitä nyt oon teidän reissuja ja kuvia katellu :)
  • #2179 kirjoittanut Pasi 17 Aug 2013
  • Tervetuloa porukkaan ja ryyppy sille, kun näin baarissa tavattiin.

    Kippis!

    Kippis sinnekin suuntaan  Thumb
  • #2180 kirjoittanut Pasi 17 Aug 2013
  • Morjenttes ja hianoo kun sinäkin tänne ilmiinnyit!

    Luulen että sulle on täällä "käyttöä", mitä nyt oon teidän reissuja ja kuvia katellu :)

     Thumb
  • #2181 kirjoittanut Pasi 17 Aug 2013
  • Noista muista ei ole niin väliä, mutta me savolaiset ollaan lyömätöntä porukkaa.    ...Ainakin iso kokoisimmat.   ;D

     Thumb
  • #2182 kirjoittanut Pasi 17 Aug 2013
  • Eiköhän oteta yhet sille..... Thumb
  • #2183 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 17 Aug 2013
  • Ka, otamma. Ihan pienet Karjalan Palsamia.   ...Kaiken muun päälliseksi.  Thumb
  • #2184 kirjoittanut Pasi 17 Aug 2013
  • Ka, otamma. Ihan pienet Karjalan Palsamia.   ...Kaiken muun päälliseksi.  Thumb

    Karjalan palsamia?
    No ihan sama..... kippistä vaan  :)
  • #2185 kirjoittanut Kaija 17 Aug 2013
  • Morjentes kaikki reissaajat.
    Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
    Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
     :o

    No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

    Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

    T. Pasi

    Sillä välin, kun mä koitin selittää duunikaverille, että 3-v lapsen vanhempien ei kannata erota, pasi kerkis noudattaa mun neuvoa ja rekisteröityä tänne.
    Meillä on viikkokaksi syyslomaa lusimatta. Onko kukaan lähdössä Viron suuntaan nyt ayksymmällä?
    Meilläkin aikataulut auki. Isä siunattiin eilen ja nnyt ootellaan uurnanlaskua :(
  • #2186 kirjoittanut Fenix 18 Aug 2013
  • Ka, otamma. Ihan pienet Karjalan Palsamia.   ...Kaiken muun päälliseksi.  Thumb

    Parempaa se on, kuin Fernet Bracca ja ajaa saman asian. Sen verran äkkimakeaa, että ei tee napsua enempää mieli. Itse tässä muutaman Pirkan nauttinut siivoillessa ja muita askareita puuhatessa. Josko sitä vielä yhden, näin saunan päälle nappais yömyssyksi.
  • #2187 kirjoittanut Kaija 18 Aug 2013
  • Parempaa se on, kuin Fernet Bracca ja ajaa saman asian. Sen verran äkkimakeaa, että ei tee napsua enempää mieli. Itse tässä muutaman Pirkan nauttinut siivoillessa ja muita askareita puuhatessa. Josko sitä vielä yhden, näin saunan päälle nappais yömyssyksi.

    Täälä meidän kotileirissä alkaa näyttää nukkumaanmenolta?
  • #2188 kirjoittanut Stara 22 Aug 2013
  • Ja, ei muuta kuin maistelemaan!
    Mutta tietysti hallitusti ja arvokkaasti - karavaanarin tyyliin sopien!

    http://www.makuja.fi/artikkelit/1794712/ajankohtaista/ylistetty-tuplavoittaja-tassa-on-suomen-paras-olut-2013/
  • #2189 kirjoittanut Weicco 23 Aug 2013

  • Kovan työviikon päätteeksi viski kera jääpalan   :D



  • #2190 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 23 Aug 2013
Sivuja:
Toiminto