Sivuja:
Toiminto
  • #1966 kirjoittanut seppoko 30 Apr 2013

  • Meillä ei ole lämmintä niin paljon, että täällä kasvaisi viinirypäleet. Joillakin on, ja he säilövät ne viiniksi. Kustannus pari euroa pullo.

    Mutta siellähän LMC-99 juuri onkin.   Thumb  Thumb
  • #1967 kirjoittanut norlet 30 Apr 2013
  • Voi..voi pojjaat,te vaan juopottelette,mikä syy se on,että pitää Vappuna pistää nenä punaiseksi?? Itse lopetin viinan käyttämisen kaksi vuotta sitten,eikä tee mieli,Pirkkaa otan välillä,ei väkevämpiä,kaffe ja kroisantti riittää Vapun viettoon!!!
    Eihän tässä nyt juopotella vaan nautitaan ns.sivistyneesti niilläkin on selvä ero tai ainakin ero jos ei ihan selvä mutta kuitenkin.....
  • #1968 kirjoittanut Vesseli 30 Apr 2013
  • Tunsin itseni idiootiksi, kun syötin ison muovikasillisen tyhjiä kaljatölkkejä palautusautomaattii n. Oli pohjoisen reissulla pakko ostaa tölkeissä, kun ei ollut Iin kaupassa pulloja koreissa.

    Selittävät, että ihmiset ostavat mieluummin tölkkejä. Ei mahdu minun ymmärrykseeni. Tölkkikalja on kalliimpaa ja panttien palautus hankalampaa. Kun ostaa pullot koreissa, on helpompi käsitellä ja palauttaa.
  • #1969 kirjoittanut norlet 30 Apr 2013
  • Eikös se nyt ala kohta reissaajan aika Thumb
    Kyllähän se ois koukkuun nostettava mutta kun rouva on vuorotöissä tenavat koulussa ja ite päivä töissä (sekä ns. yrittäjä) ni se yhteisen lähdön järjestäminen on aina haastavaa mut kyllä me reissataan kunhan aikaa ees vähän repee, jos ei muuta ni edes vkl. Matkat tahtois vaan suuntautua tuonne pohjoiseen kun tuli pojalle luvattua et mennään tenolle kalastaa ( on kova kalamies 11v kasvamassa samoin kuin pikku pikkuveljensä 9v.). 
  • #1970 kirjoittanut seppoko 30 Apr 2013
  • Tunsin itseni idiootiksi, kun syötin ison muovikasillisen tyhjiä kaljatölkkejä palautusautomaattii n. Oli pohjoisen reissulla pakko ostaa tölkeissä, kun ei ollut Iin kaupassa pulloja koreissa.

    Selittävät, että ihmiset ostavat mieluummin tölkkejä. Ei mahdu minun ymmärrykseeni. Tölkkikalja on kalliimpaa ja panttien palautus hankalampaa. Kun ostaa pullot koreissa, on helpompi käsitellä ja palauttaa.

    Tölkit paaaaaljon kevyempiä kantaa. Ja onhan (ainakin) meillä eläkeläisillä aikaa syöttää purkkeja.
  • #1971 kirjoittanut winemaker 01 May 2013
  • Tölökistä kalja maistuu paremmalta.
  • #1972 kirjoittanut Vesseli 01 May 2013
  • Tölökistä kalja maistuu paremmalta.

    Täsmälleen eri mieltä, mutta makuasioista ei parane kiistellä.
  • #1973 kirjoittanut winemaker 01 May 2013
  • Ei.
  • #1974 kirjoittanut norlet 01 May 2013
  • Olipahan se olut Thumb tölkissä tai pullossa ni pissinä se tuppaa pois tulemaan ja hyvä niin.... itse olen tölkin puolella eipähän tule sirpaleita luontoon kun näkyvät syytävän noita tuonne maastoon.... itse kun keräilee ja palauttaa ni saapi vielä pantit ittelle Thumb ja viron tuonnista alumiinin metallin kierätyksestä jotain....
  • #1975 kirjoittanut Jushi69 01 May 2013
  • Juu justiinsa ajattelin 4 vuotta sitten että miksei lasipulloja kielletä lailla ja anneta sama veroetu tölkeille. Thumb
    Lasipullot sucks Thumbd
  • #1976 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 01 May 2013
  • Juu justiinsa ajattelin 4 vuotta sitten että miksei lasipulloja kielletä lailla ja anneta sama veroetu tölkeille. Thumb
    Lasipullot sucks Thumbd

    Harva ostaa enää virvokkeita tai olutta raskaissa lasipulloissa.  :)
  • #1977 kirjoittanut tapani pokkinen 01 May 2013
  • Tunsin itseni idiootiksi, kun syötin ison muovikasillisen tyhjiä kaljatölkkejä palautusautomaattii n. Oli pohjoisen reissulla pakko ostaa tölkeissä, kun ei ollut Iin kaupassa pulloja koreissa.

    Selittävät, että ihmiset ostavat mieluummin tölkkejä. Ei mahdu minun ymmärrykseeni. Tölkkikalja on kalliimpaa ja panttien palautus hankalampaa. Kun ostaa pullot koreissa, on helpompi käsitellä ja palauttaa.

    Voi olla makuasia, mutta olut on pullossa maukkaampaa. Toki kaikkeen tottuu. Vaan eipä paljoa näy aluminisiä laseja saati tuoppeja. Nuo pullot ja korit ovat hankalampia heittää auton ikkunasta ulos ja eihän nykyiset pullamössö-ihra-liikkumattomuus-ihmiset tosiaankaan tykkää mitään tölkkejä palautella. Siellä ne ovat tienposkessa niin tölkit kuin niiden tukkupakkauksetkin Thumbd
  • #1978 kirjoittanut winemaker 01 May 2013
  • Eläpä Tapani mittää, sieltähän me eläkeläiset haemma lisätuloja rikkaiden lastemme jälkiä korjaten ja Suomen tienvarsia siivoten !

     ;D
  • #1979 kirjoittanut seppoko 01 May 2013
  • Eläpä Tapani mittää, sieltähän me eläkeläiset haemma lisätuloja rikkaiden lastemme jälkiä korjaten ja Suomen tienvarsia siivoten !

     ;D

    Juuri noinhan homma toimii. Perskuta vaan, kun ryttäävät ne purkit ennen pois heittoa.
  • #1980 kirjoittanut arska100 01 May 2013
  • Vappuja sinne ja kaikille muillekkin. Thumb
    Samoin sinne Mjo!
Sivuja:
Toiminto