Sivuja:
Toiminto
  • #1771 kirjoittanut K.E.V 08 Feb 2013
  • Sorry.  ;)    Sellaista viiniä on sitten ihan oikeasti olemassa, olen Ranskasta ostanut.  :D
    Ai "vanttu vuorten taikajuomaa" juuri pottu ruokaillessa tyhjennettiin, olen ollut tekonurkallakin. Saturn de Apt kaupungissa ja Roussillonissa jne.
    Yx juoma tuolta nurkalta on
    http://www.alko.fi/tuotteet/fi/451257
    Ja hyvvee!!!  Thumb
  • #1772 kirjoittanut Hanska 08 Feb 2013
  • Hinasin naapurin ojasta, kysy mitä maksaa sanoin että eihän tää ny mitää.
    Toi ehtoolla laatikon lapin kultaa ovelle.Jotenki vaikuttais paremman makuselta kun noi ite ostetut NAM NAM :laugh: :laugh: :laugh:
  • #1773 kirjoittanut Arska 08 Feb 2013
  • Tuleva vävypoika hommasi hiacen ja joutuupi nyt keväällä lähtemään mun kanssa reissuun,meinaan Viroon hakemaan mulle janojuomaa,toki tuodaan sille hääjuomat samalla. Olen kuulemma maksumies...
  • #1774 kirjoittanut Rölli 09 Feb 2013
  • Tuleva vävypoika hommasi hiacen ja joutuupi nyt keväällä lähtemään mun kanssa reissuun,meinaan Viroon hakemaan mulle janojuomaa,toki tuodaan sille hääjuomat samalla. Olen kuulemma maksumies...
    tuleekos ne hääjuomat sulhaselle jotta uskaltaa ;D vai iha hää vieraille.. :D :D
  • #1775 kirjoittanut winemaker 09 Feb 2013
  • Terkkuja Katismaan avannosta - ööö, siis saunasta.  Mrs. kyllä kylpi avannossa.  Meikä siellä saunanpuolella.  Jou, ikkunasta voi hyvin tiirailla peffoja!  ;D

    Nooh, nyt täällä Baarin lämpöisessä yhdet wiskit, 10 years old´ ones!  Cheers!
  • #1776 kirjoittanut Arska 09 Feb 2013
  • tuleekos ne hääjuomat sulhaselle jotta uskaltaa ;D vai iha hää vieraille.. :D :D
    Juu taitaa osa tulla sentään häävieraille,kyllä sulhanen uskaltaa...mutta miten mä uskallan sen puheen pitäää..
  • #1777 kirjoittanut tsahkali 09 Feb 2013
  • Juu taitaa osa tulla sentään häävieraille,kyllä sulhanen uskaltaa...mutta miten mä uskallan sen puheen pitäää..

    Pitäähän Sun tarkistaa booli ensteks, että pu..   eikun juhlat onnistuu!   ;D
  • #1778 kirjoittanut perho-ukko 09 Feb 2013
  • Pitäähän Sun tarkistaa booli ensteks, että pu..   eikun juhlat onnistuu!   ;D
    Paras juhlapuhe on kun kilistää lasia,saa puheen vuoron,"otetaas taas" !! ;D ;D
  • #1779 kirjoittanut vaanari61 09 Feb 2013
  • Paras juhlapuhe on kun kilistää lasia,saa puheen vuoron,"otetaas taas" !! ;D ;D
    Ja tuota neuvoa nouvatettu, kippis Ja Monnettia vaihteex  Thumb  Thumb

    Hyvvää !  Thumb   http://www.youtube.com/watch?v=SzEEa3TwSU0
  • #1780 kirjoittanut Alan 12 Feb 2013
  • Pakkausdrinkki, Martini Rossoa ja appelsiinimehua. Reppu latinkiin ja aamulla aikaisin lähtö kentälle.

    Ei passaa vaan kovin montaa ottaa.
  • #1781 kirjoittanut winemaker 12 Feb 2013
  • ^
    Nii, minnes´ sitä matka olikaan?  ;D
  • #1782 kirjoittanut Alan 12 Feb 2013
  • Sinne missä rapeanraikas, puhtausmääräysten mukaan pantu olut myydään pienissä laseissa. Joki kulkee vieressä (no missäpä ei kulkisi...).
  • #1783 kirjoittanut winemaker 12 Feb 2013
  • Jaahas, hjuwe matka van!  ;D
  • #1784 kirjoittanut Alan 12 Feb 2013
  • Siellä odottavat muitten makaamat petit.

    Kunhan saan tuon siirtymätaipaleen kentälle ajettua ensin, ei kerkee edes nisukahveille välillä.  ;D
  • #1785 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 12 Feb 2013
  • No. Helevatta.   ::);D
Sivuja:
Toiminto