Sivuja:
Toiminto
  • #406 kirjoittanut kiimaliiteri 25 Feb 2011
  • tässähän pukkaa flunssaa päälle pelkästä ajatuksesta, jos tollaisia torjuntakeinoja on tarjolla
  • #407 kirjoittanut Heiman 25 Feb 2011
  • " flunssan torjuntaan "

    Paras rommi,lämpöisenä.
    Edellisessä elämässä oli aina mukana kalareisuilla syksyisellä merellä.
    Verkot laskettu,ankkurissa saaren katveessa,wallaksen päälle vesi kiehumaan.Lopuksi kuppiin rommia,sokeria maun mukaan,kyllä lämmitti.
    Ja toi vielä kalaonneakin,aamusta verkot pullollaan monista eri kala lajeista tosin 90-luvun lopulla.
  • #408 kirjoittanut sipu 25 Feb 2011
  • Mihi me mennä ens vkl reissuun? ideoit? 2x tubacars 4x aikuissi.. Kertokaa..vinkei?

    joo mut ei senttäs satojen tai 1000km päähän täält turuntienoolt ? :D
  • #409 kirjoittanut vippe 25 Feb 2011
  • Terve!

    Jos sul kuitenki on tollase, niin toivosin että pysysit vähintäs meetrin pääs ;D ;D ;D
    ;D ei tiär jos joku mandi maanantai..koht kevääl.. ;D
  • #410 kirjoittanut perho-ukko 25 Feb 2011
  • Terve!

    Jos sul kuitenki on tollase, niin toivosin että pysysit vähintäs meetrin pääs ;D ;D ;D
      Minulle vaimo on kans ehdotellut saksia,mutta olen kertonut niiden olevan tylsiä, !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
  • #411 kirjoittanut Arska 25 Feb 2011
  • Jos nyt saunan päälle ottais ja maistais
  • #412 kirjoittanut vippe 25 Feb 2011
  • joo mut ei senttäs satojen tai 1000km päähän täält turuntienoolt ? :D
    Harjavalta? maisansalo?
  • #413 kirjoittanut Kare 25 Feb 2011
  • Terve!

    Varmaan tää voi soppii tän paarii, tai ei see välttämät sovi mihenkä, tai voi ol iha sopimatonki.
    Löysin kuiteski tommose vanha video, ko olti velipoikitte kans mun ja  mun nuorimma velipoja paateil vähä retkel.
    Mee oltti kerranki yht'aikka kaik viis samas paikas, nii tai kummiski samas porukas. Oli meil mun poik ja vävy mukan, net oli kuskei. Siskom miest ei otettu.
    Tos o pikku pätkä lauanta ehtolt: http://www.youtube.com/watch?v=2OcdY9B8Ft4
  • #414 kirjoittanut sipu 25 Feb 2011
  • Paras rommi,lämpöisenä.
    Edellisessä elämässä oli aina mukana kalareisuilla syksyisellä merellä.
    Verkot laskettu,ankkurissa saaren katveessa,wallaksen päälle vesi kiehumaan.Lopuksi kuppiin rommia,sokeria maun mukaan,kyllä lämmitti.
    Ja toi vielä kalaonneakin,aamusta verkot pullollaan monista eri kala lajeista tosin 90-luvun lopulla.


    sit ku taas meet kalastaa niin ostan sulromipullo.. tuo sä ne kalat , jotka ovat täys verkois ni mul sit .... saadaan kumpikin hyvä mieli eikös ? :D
  • #415 kirjoittanut Kare 25 Feb 2011
  • ;D ei tiär jos joku mandi maanantai..koht kevääl.. ;D

    Terve!

    Mul o kuiteski isomp mopo, mää pääse karku... jos mää saan sen käyntti ;D ;D ;D
  • #416 kirjoittanut sipu 25 Feb 2011
  • KAREEEEEEEEE huutaa !!!! mitä sit tapahtus tos videol ,ko sä panit se pullonn pois ... jäi vaa niipal kauhiast se assia uteluttama ? ;D ;D
  • #417 kirjoittanut Kare 25 Feb 2011
  • KAREEEEEEEEE huutaa !!!! mitä sit tapahtus tos videol ,ko sä panit se pullonn pois ... jäi vaa niipal kauhiast se assia uteluttama ? ;D ;D

    Terve!

    Jos sen ajatuksel kuunteli, ni siinhä  men mies iha kramppi ja vilmi katkes ko tuki ja turva hävis. Se pullohan kuvas mirovonii...  ;) ;D ;D
  • #418 kirjoittanut sipu 25 Feb 2011
  • Terve!

    Jos sen ajatuksel kuunteli, ni siinhä  men mies iha kramppi ja vilmi katkes ko tuki ja turva hävis. Se pullohan kuvas mirovonii...  ;) ;D ;D

    ai samusis ... no olpa hyvä ettet tippunt lairayli tuurpuurist tai jostai ....kuolee nauruu  ;D ;D ;D ;D
  • #419 kirjoittanut Weicco 25 Feb 2011
  • tulin juuri saunasta ja meininki on let´s go. pitää jututtaa Pirkkaa välillä mut kohta juttu jatkuu taas Morganin kans :D
  • #420 kirjoittanut Alan 25 Feb 2011
  • ^

    Morgan Kanen?

    En olekaan niitä kaheksankytluvun alun jälkeen lukenut. ;D
Sivuja:
Toiminto