Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (1690/1924) > >>

armas ujomieli:
Omaan suuhuni vaatii tiukkaa jatkeeksi ei röyhytä ;) Yksi Gambina shot ja Nobelaneria riittävästi jatkaa ränniä ;) ;D

K.E.V:
Valkkaria toimme syyskuussa Bulgariasta. TARGOVISHTE MUSCAT. Vielä oli kaapissa. Sitten Lauderssia moukut päälle.

"Masi":
Päivän kakkoslenkin palutusjuoma.
Lämmintä noin +3-5 ja tuulta että
tukka lähtee päästä ;)



Sante'

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  4.02.2022     kello on 16:38 ---Otinpa tölkin Karjala olutta, tipatonta tammikuuta en viettänyt kun tuli vielä uudenvuoden päivänä hörpöteltyä. Melkein 5 kg lähti painosta kun en yhtään olutta ottanut.

--- Lainaus päättyy ---
Sorruin kanssa ostamaan tänään muutaman Auran (oluen). Koko alkuvuosi on tullut oltua ilman olutta. Ei toki tipattomalla. Reilu 3kg on lähtenyt vuodenvaihteesta.

armas ujomieli:
Rainbow lager. Paino kans muutaman kilon tippunut juomalla ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View