Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
armas ujomieli:
Omaan suuhuni vaatii tiukkaa jatkeeksi ei röyhytä ;) Yksi Gambina shot ja Nobelaneria riittävästi jatkaa ränniä ;) ;D
K.E.V:
Valkkaria toimme syyskuussa Bulgariasta. TARGOVISHTE MUSCAT. Vielä oli kaapissa. Sitten Lauderssia moukut päälle.
"Masi":
Päivän kakkoslenkin palutusjuoma.
Lämmintä noin +3-5 ja tuulta että
tukka lähtee päästä ;)
Sante'
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 4.02.2022 kello on 16:38 ---Otinpa tölkin Karjala olutta, tipatonta tammikuuta en viettänyt kun tuli vielä uudenvuoden päivänä hörpöteltyä. Melkein 5 kg lähti painosta kun en yhtään olutta ottanut.
--- Lainaus päättyy ---
Sorruin kanssa ostamaan tänään muutaman Auran (oluen). Koko alkuvuosi on tullut oltua ilman olutta. Ei toki tipattomalla. Reilu 3kg on lähtenyt vuodenvaihteesta.
armas ujomieli:
Rainbow lager. Paino kans muutaman kilon tippunut juomalla ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta