Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
"Masi":
Aperatiivi olut ;)
Cheers !
jamppa508:
Pakko kai se on juhlistaa oman työn tuloksia ;) kun juniori 17v sai ikäpoikkeusluvalla kortin ja vielä minun opetuksella ;D
Arska:
Otinpa tölkin Karjala olutta, tipatonta tammikuuta en viettänyt kun tuli vielä uudenvuoden päivänä hörpöteltyä. Melkein 5 kg lähti painosta kun en yhtään olutta ottanut.
armas ujomieli:
Marlin perinteinen Premium glögi höystettynä 4cl aina raikasta Koskenkorvaa, lurpsista ;D
Pate:
Hartwall Lime Lonkeroa maistettiin.Ei jatkoon.Ei ollut meikäläiselle suunmyötäistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta