Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (1689/1924) > >>

"Masi":
Aperatiivi olut ;)


Cheers !

jamppa508:
Pakko kai se on juhlistaa oman työn tuloksia  ;) kun juniori 17v sai ikäpoikkeusluvalla kortin ja vielä minun opetuksella ;D


Arska:
Otinpa tölkin Karjala olutta, tipatonta tammikuuta en viettänyt kun tuli vielä uudenvuoden päivänä hörpöteltyä. Melkein 5 kg lähti painosta kun en yhtään olutta ottanut.

armas ujomieli:
Marlin perinteinen Premium glögi höystettynä 4cl aina raikasta Koskenkorvaa, lurpsista ;D

Pate:
Hartwall Lime Lonkeroa maistettiin.Ei jatkoon.Ei ollut meikäläiselle suunmyötäistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View