Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (7/1903) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  9.01.2011     kello on 19:36 ---Eikö paperinen versio ole sopiva? Itse aikoinaan tulin merellä hyvin sen kanssa toimeen, apuvälineenä ainoastaan nopeus, syvyys, matkamittari ja tietenkin kompassi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei. Kun tekniikkaa on olemassa haluan sitä mieluusti hankkia.

Toki paperiversio löytyy ja vanhastaan jopa navigointitaitojaki n.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  9.01.2011     kello on 19:36 ---Kunhan kesä tulee niin yritän töille
antaa merkin, ja tulen sitten sinne
torikahvilaan kuuntelemaan. ;)

Se jos mikään on lomaa.

Juu, ja eikös siellä ole kesäöinäkin
niin valoisaa ettei valoja tarvita.

Vieläköhän se Hanna Partanen kukkoja
paistelee.?

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin Hanna itse tekee enää kukkoja. Mutta Hannan nimissä kylläkin. Ja valoisaakin on, ettei näe valomerkkiä. Saa tarvittaessa ryypätä vaikka koko yön! Tervetuloa vaan näille main.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.01.2011     kello on 19:45 ---Tuskin Hanna itse tekee enää kukkoja. Mutta Hannan nimissä kylläkin. Ja valoisaakin on, ettei näe valomerkkiä. Saa tarvittaessa ryypätä vaikka koko yön! Tervetuloa vaan näille main.

--- Lainaus päättyy ---

Harmi kun en osaa ryypätä. :(

Kyllä siitä huolimatta tulen. :D

migel:
Samoilla linjoilla Dorotean kanssa! Aikoinaan purjehtiessani, kelissä kuin kelissä ,(laminoin työpaikkani lamimointikoneella kortit vesitiiviiksi ja niillä mentiin! Välillä myrskylyhdyn valossa ja välillä tekniikka toimien ja 10 vuotta Turunmaan saaristoa seilattiin, eikä kertaakaan pohjakosketusta muuta kuin varovaisessa maihintulossa(syväys 1.6m)

t migel

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  9.01.2011     kello on 19:36 ---Eikö paperinen versio ole sopiva? Itse aikoinaan tulin merellä hyvin sen kanssa toimeen, apuvälineenä ainoastaan nopeus, syvyys, matkamittari ja tietenkin kompassi.

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy paperisellakin pärjätä. Mutta aika on muuten mennyt siitä ohi. On paljon mukavampi seilata ja nauttia maisemista ja auringosta kuin lukea karttaa ja laskea kurssia.  Katsoa vain plotterista, tai niin kuin minulla tietsikan näytöltä, missä mennään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View