Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (6/1903) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  9.01.2011     kello on 19:22 ---
Nyt tulee valomerkki. Huomenna
on toisilla työpäivä ;)

--- Lainaus päättyy ---

Täällä ei tule valomerkkiä piiitkääään aikaan. Tule sinäkin tänne!

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  9.01.2011     kello on 19:21 ---Niin teki, itse asiassa ehdin jo juoda kaksi. Martens Gold III, belgialaista halpalageria Prismasta. Minun mielestä voittaa suomikaljat.

Tuli sahailtua saunapuita urakalla; nytpä riittävät kesään asti. Tässä olutta lipitellessä olen etsiskellyt karttaplotteria veneeseen, hiton kalliita vaan ovat. Kunnollisesta, jossa on vain 5 tuuman näyttö, joutuu karttoineen maksamaan äkkiä 800-900 euroa. Ei haluaisi laittaa niin paljoa. Mulla vaan on veneen kojelauta niin ahdas ja säältä suojaamaton, että miniläppäri ei ole hyvä ratkaisu yhtään.

--- Lainaus päättyy ---

Eipä tässä tarvita karttaplotteria eikä näyttöä.

Tuossahan tuo Orgin baari on edessä,
ja jääkaappi vieressä. ;)

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  9.01.2011     kello on 19:22 ---Kerkisitkö.?

Nyt tulee valomerkki. Huomenna
on toisilla työpäivä ;)

--- Lainaus päättyy ---
Töihin pitää mennä, onneksi ei ole oluen olutta ei kylmässä eikä lämpimässä ;)

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.01.2011     kello on 19:29 ---Täällä ei tule valomerkkiä piiitkääään aikaan. Tule sinäkin tänne!

--- Lainaus päättyy ---

Kunhan kesä tulee niin yritän töille
antaa merkin, ja tulen sitten sinne
torikahvilaan kuuntelemaan. ;)

Se jos mikään on lomaa.

Juu, ja eikös siellä ole kesäöinäkin
niin valoisaa ettei valoja tarvita.

Vieläköhän se Hanna Partanen kukkoja
paistelee.?

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  9.01.2011     kello on 19:21 ---Niin teki, itse asiassa ehdin jo juoda kaksi. Martens Gold III, belgialaista halpalageria Prismasta. Minun mielestä voittaa suomikaljat.

Tuli sahailtua saunapuita urakalla; nytpä riittävät kesään asti. Tässä olutta lipitellessä olen etsiskellyt karttaplotteria veneeseen, hiton kalliita vaan ovat. Kunnollisesta, jossa on vain 5 tuuman näyttö, joutuu karttoineen maksamaan äkkiä 800-900 euroa. Ei haluaisi laittaa niin paljoa. Mulla vaan on veneen kojelauta niin ahdas ja säältä suojaamaton, että miniläppäri ei ole hyvä ratkaisu yhtään.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö paperinen versio ole sopiva? Itse aikoinaan tulin merellä hyvin sen kanssa toimeen, apuvälineenä ainoastaan nopeus, syvyys, matkamittari ja tietenkin kompassi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View