Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 9.01.2011 kello on 19:22 ---
Nyt tulee valomerkki. Huomenna
on toisilla työpäivä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Täällä ei tule valomerkkiä piiitkääään aikaan. Tule sinäkin tänne!
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 9.01.2011 kello on 19:21 ---Niin teki, itse asiassa ehdin jo juoda kaksi. Martens Gold III, belgialaista halpalageria Prismasta. Minun mielestä voittaa suomikaljat.
Tuli sahailtua saunapuita urakalla; nytpä riittävät kesään asti. Tässä olutta lipitellessä olen etsiskellyt karttaplotteria veneeseen, hiton kalliita vaan ovat. Kunnollisesta, jossa on vain 5 tuuman näyttö, joutuu karttoineen maksamaan äkkiä 800-900 euroa. Ei haluaisi laittaa niin paljoa. Mulla vaan on veneen kojelauta niin ahdas ja säältä suojaamaton, että miniläppäri ei ole hyvä ratkaisu yhtään.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä tässä tarvita karttaplotteria eikä näyttöä.
Tuossahan tuo Orgin baari on edessä,
ja jääkaappi vieressä. ;)
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 9.01.2011 kello on 19:22 ---Kerkisitkö.?
Nyt tulee valomerkki. Huomenna
on toisilla työpäivä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Töihin pitää mennä, onneksi ei ole oluen olutta ei kylmässä eikä lämpimässä ;)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 9.01.2011 kello on 19:29 ---Täällä ei tule valomerkkiä piiitkääään aikaan. Tule sinäkin tänne!
--- Lainaus päättyy ---
Kunhan kesä tulee niin yritän töille
antaa merkin, ja tulen sitten sinne
torikahvilaan kuuntelemaan. ;)
Se jos mikään on lomaa.
Juu, ja eikös siellä ole kesäöinäkin
niin valoisaa ettei valoja tarvita.
Vieläköhän se Hanna Partanen kukkoja
paistelee.?
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 9.01.2011 kello on 19:21 ---Niin teki, itse asiassa ehdin jo juoda kaksi. Martens Gold III, belgialaista halpalageria Prismasta. Minun mielestä voittaa suomikaljat.
Tuli sahailtua saunapuita urakalla; nytpä riittävät kesään asti. Tässä olutta lipitellessä olen etsiskellyt karttaplotteria veneeseen, hiton kalliita vaan ovat. Kunnollisesta, jossa on vain 5 tuuman näyttö, joutuu karttoineen maksamaan äkkiä 800-900 euroa. Ei haluaisi laittaa niin paljoa. Mulla vaan on veneen kojelauta niin ahdas ja säältä suojaamaton, että miniläppäri ei ole hyvä ratkaisu yhtään.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö paperinen versio ole sopiva? Itse aikoinaan tulin merellä hyvin sen kanssa toimeen, apuvälineenä ainoastaan nopeus, syvyys, matkamittari ja tietenkin kompassi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta