Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (58/1909) > >>

Heiman:
Jaaha ei ketään baarissa.
No täytyy itsekkin käydä ensin kaupungilla ja sitten punttisalilla kuntoilemassa.
Iltapäivällä vasta lähdetään vanhan kaveriporukan kanssa perinteiselle irrottelu illalle.Saunomaan,porealtaaseen löhöileen ja mikäs sen nimi nyt oikaan...(palju ?)semmonen iso puutynnyri missä on vettä jota "puukamina" lämmittää.
Juomat on kuulemma suurimaksi osaksi hankittu lahden toiselta puolelta ja edullisesti.
Salaatti vastaava tuo salaatit ja patongit.
Mulle lankeaa perinteisesti grilli hommat. Ja ne grillattavat tässä porukan talvikarkeloissapit ää olla kunnon makkaraa.
http://www.kivikylan.fi/etusivu/tuotteet/ruokamakkarat/huiluntuhti
Kesäpippaloissa sitten voidaan joskus grillata jopa sisäfilettäkin.
Sauna alkaa klo.16.30 kokoontumisella ja alkukaljalla sitten siirrytää tilataksilla saunapaikalle jossa sauna ja takkahuone käytössä klo:19 - 24
Klo:24.00 mennessä seuraava rasti on pitäyt saada yksimielisesti päätettyä.
Osallistua saa ainoastaan miespuolisia henkilöitä ainoastaa klo:24:00 jälkeen jonkun parempipuolisko saa käydä saunalla keräämäsä pyyhkeet,vaatteet,avaimet,rahapussit,täydet pullot/tölkit..... jotka sitten seuraavalla viikolla jaetaan yleensä kaikkien kesken. ;)

migel:
Pitäkää hauskaa!!!!!!!!!

vippe:
Heimanil hauskaa ehtoota..
Mun tars kans men tänään tupareihin, MUTTA vatsavaivaa ollu koko aamun ja ystäväni opastuksella (hänelki tul masupipi ja oli pakko ottaa lääket ..iha vaa myätätunnost  ;D ) olen nauttinut pari pulloo Underbergii..ne loppu ja tarvii viel, ku toi masu on pipi, yrittää parantaa Jekul  ;D
Nii et koht ei ol mikkä kippiä ku porinasauna porisee seljän takan, kohta se on tarpeeksi höyryinen, joten ei muuta ku saunaan, saunaan Suomalaiset..sit ei olla köyhiä eikä kipeitä..paitti ehkä huomenna, mut se on sit eri jutska se  ;D

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.02.2011     kello on 12:02 ---Pitäkää hauskaa!!!!!!!!!

--- Lainaus päättyy ---

Sehän on varma.
Sali treeni takana nyt yksi bisse janoon.
Juuri soitelin orkanisointi päällikölle ja kyselin ketä on tulossa.Vain kaksi kymmenestä ei pääse,toisella työeste
mutta toinen joutuu vaimon kanssa teatteriin.Pidämme hiljaisen hetken jossain vaihetta iltaa hänen valinnalleen.

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 12.02.2011     kello on 12:56 ---Heimanil hauskaa ehtoota..
Mun tars kans men tänään tupareihin, MUTTA vatsavaivaa ollu koko aamun ja ystäväni opastuksella (hänelki tul masupipi ja oli pakko ottaa lääket ..iha vaa myätätunnost  ;D ) olen nauttinut pari pulloo Underbergii..ne loppu ja tarvii viel, ku toi masu on pipi, yrittää parantaa Jekul  ;D
Nii et koht ei ol mikkä kippiä ku porinasauna porisee seljän takan, kohta se on tarpeeksi höyryinen, joten ei muuta ku saunaan, saunaan Suomalaiset..sit ei olla köyhiä eikä kipeitä..paitti ehkä huomenna, mut se on sit eri jutska se  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Sinne kanssa,koitahan ainakin väliaikaisesti parantua.
Fernet Branca on kanssa hyvä mahalääke(underbergin lisäksi).Itse käytän aamupahoinvointiin ja mahataudin ehkäisyyn ulkomailla. ;)
Maku ei ehkä miellytä kaikkien makuhermoja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fernet-Branca

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View