Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
vippe:
Juu oon mä Fernettii juonu, mut tykkään eniten Jekusta sit Underist..ja ny oon ihastunu Jekku-kermalikööri paukkuihin ;D (kukaan ei ymmär mun makua)..baaris on parasta vodka-shamppion-bitterlemon..ton shamppionin voi korvata campparil.. kaverit iha :o et kui mä semmost voin juada? no voin ko se on hyvvää ;D
Heiman:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 12.02.2011 kello on 13:13 ---Juu oon mä Fernettii juonu, mut tykkään eniten Jekusta sit Underist..ja ny oon ihastunu Jekku-kermalikööri paukkuihin ;D (kukaan ei ymmär mun makua)..baaris on parasta vodka-shamppion-bitterlemon..ton shamppionin voi korvata campparil.. kaverit iha :o et kui mä semmost voin juada? no voin ko se on hyvvää ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jos mä vetelisin tollasia ::)
Seuraavana aamuna ei edes iso pullo fernettiä riittäs viemään päänsärkyä pois. ??? ??? ???
Weicco:
Työpäivä on ohi, kummasti se tänne baarin puolelle vetäs heti ku pääs kotiin
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 12.02.2011 kello on 13:13 ---Juu oon mä Fernettii juonu, mut tykkään eniten Jekusta sit Underist..ja ny oon ihastunu Jekku-kermalikööri paukkuihin ;D (kukaan ei ymmär mun makua)..baaris on parasta vodka-shamppion-bitterlemon..ton shamppionin voi korvata campparil.. kaverit iha :o et kui mä semmost voin juada? no voin ko se on hyvvää ;D
--- Lainaus päättyy ---
jos mä joisin tollassii sekotuksii niin luulen ,et kuolisin .. kyl on saletisti ihan kaameet krappeet eli kanuunat aamulla ja viel seuraavallakin viikolla ..:(
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 12.02.2011 kello on 13:32 ---Jos mä vetelisin tollasia ::)
Seuraavana aamuna ei edes iso pullo fernettiä riittäs viemään päänsärkyä pois. ??? ??? ???
--- Lainaus päättyy ---
Soon katos reenattu maksa jne ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta