Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
jamppa508:
Yksin näköjään joutuu tätäkin baaria pitämään pystyssä ;D hiukan vielä otetaan itseluottamusta pullon suusta, et kyetään mammaa kohta pyörittelemään tanssilattialla
Kaija:
Punkkua pöntöstä ja juustoja :)
Turhan Höpöttäjä:
Välillä annan maksan levätä. Vain Liiterin wissyä. ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.09.2013 kello on 21:17 ---Välillä annan maksan levätä. Vain Liiterin wissyä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 6.09.2013 kello on 22:46 ---Opiskeluaikana suosikkipaukku eikä yksin minun. Oli 2 cl Carilloa ja 4 cl vodkaa
ja maksoi 99 penniä.
--- Lainaus päättyy ---
Eikä mikään huono paukku olekkaan. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta