Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (449/1924) > >>

jamppa508:
Yksin näköjään joutuu tätäkin baaria pitämään pystyssä  ;D hiukan vielä otetaan itseluottamusta pullon suusta, et kyetään mammaa kohta pyörittelemään tanssilattialla

Kaija:
Punkkua pöntöstä ja juustoja  :)

Turhan Höpöttäjä:
Välillä annan maksan levätä. Vain Liiterin wissyä.  ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.09.2013     kello on 21:17 ---Välillä annan maksan levätä. Vain Liiterin wissyä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli -  6.09.2013     kello on 22:46 ---Opiskeluaikana suosikkipaukku eikä yksin minun. Oli 2 cl Carilloa ja 4 cl vodkaa
ja maksoi 99 penniä.

--- Lainaus päättyy ---

Eikä mikään huono paukku olekkaan.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View