Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (448/1924) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  6.09.2013     kello on 20:57 ---Lasi kaks punaviiniä. Ranskasta kesällä ostettiin loota. HYVÄÄ linnaviiniä bordeauxista. Maksoi kai 10€/3litraa. Ounaskosken rannalla. Kippis

--- Lainaus päättyy ---

Terveydeksi. Thumb ;)

Arska:
Lapsoset saatu untenmaille,nyt on niin hiljaista että ...otetaanpa äipän kanssa lasilliset punkkua.

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe -  6.09.2013     kello on 18:50 ---Kyllä oli Carillopaukku Vodkalla vahvistettuna niiin suun myötäistä.

--- Lainaus päättyy ---

Opiskeluaikana suosikkipaukku eikä yksin minun. Oli 2 cl Carilloa ja 4 cl vodkaa
ja maksoi 99 penniä.

Arska:
Norsun kaatoa mä tarjosin neideille....

jamppa508:
Ouzoa ja ruissipsejä rasvasella säilykelihalla höystettynä naukkaillaan  Thumb jos vaikka kohta hivuttautuis tohon 100m:n päässä olevaan lähibaariin tuopilliselle

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View