Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 6.09.2013 kello on 20:57 ---Lasi kaks punaviiniä. Ranskasta kesällä ostettiin loota. HYVÄÄ linnaviiniä bordeauxista. Maksoi kai 10€/3litraa. Ounaskosken rannalla. Kippis
--- Lainaus päättyy ---
Terveydeksi. Thumb ;)
Arska:
Lapsoset saatu untenmaille,nyt on niin hiljaista että ...otetaanpa äipän kanssa lasilliset punkkua.
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 6.09.2013 kello on 18:50 ---Kyllä oli Carillopaukku Vodkalla vahvistettuna niiin suun myötäistä.
--- Lainaus päättyy ---
Opiskeluaikana suosikkipaukku eikä yksin minun. Oli 2 cl Carilloa ja 4 cl vodkaa
ja maksoi 99 penniä.
Arska:
Norsun kaatoa mä tarjosin neideille....
jamppa508:
Ouzoa ja ruissipsejä rasvasella säilykelihalla höystettynä naukkaillaan Thumb jos vaikka kohta hivuttautuis tohon 100m:n päässä olevaan lähibaariin tuopilliselle
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta