Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Turhan Höpöttäjä:
On tullut napsittua monena iltana, joten tänään saunan lämmityksen, uimisen ja rillaamisen kanssa pullo päärynäviiniä, vissyllä lantattuna. Janoon tietysti. :D
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 27.07.2013 kello on 21:12 --- Onko tästä foorumista tullu raittiusseura :o kun ei kenellekkään maistu ;D vai eikö mamma ole antanu lupaa siirtyä baarin puolelle? pakko kai uhrautua ja pitää baaria pystyssä
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa porukka olla reissun päällä kiihkeästi niin ei kerkiä kirjottelee. ;) Eiköhän tuota tänä iltana muutaman bissen vois nykästä.. :P
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 27.07.2013 kello on 21:39 --- Eiköhän tuota tänä iltana muutaman bissen vois nykästä.. :P
--- Lainaus päättyy ---
Eikö ne tähän aikaan illasta olisi jo pitänyt nykkästä, muuten joutuu nousemaan veden heittoon yöllä. ;)
Alan:
Punaviiniä ja vettä hellepäivän päälle, ei jaksa kaljaa kiskoa.
Kohta nukuttaa...
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.07.2013 kello on 21:49 ---Eikö ne tähän aikaan illasta olisi jo pitänyt nykkästä, muuten joutuu nousemaan veden heittoon yöllä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Katos mulle on luoja suonnut tuo seurapiiri rakon niin ei tarvii jatkuvaan juosta veden heittoon.. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta