Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (426/1924) > >>

Turhan Höpöttäjä:
On tullut napsittua monena iltana, joten tänään saunan lämmityksen, uimisen ja rillaamisen kanssa pullo päärynäviiniä, vissyllä lantattuna. Janoon tietysti.  :D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 27.07.2013     kello on 21:12 --- Onko tästä foorumista tullu raittiusseura  :o kun ei kenellekkään maistu  ;D vai eikö mamma ole antanu lupaa siirtyä baarin puolelle? pakko kai uhrautua ja pitää baaria pystyssä

--- Lainaus päättyy ---
Taitaa porukka olla reissun päällä kiihkeästi niin ei kerkiä kirjottelee. ;) Eiköhän tuota tänä iltana muutaman bissen vois nykästä.. :P

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 27.07.2013     kello on 21:39 --- Eiköhän tuota tänä iltana muutaman bissen vois nykästä.. :P

--- Lainaus päättyy ---

Eikö ne tähän aikaan illasta olisi jo pitänyt nykkästä, muuten joutuu nousemaan veden heittoon yöllä.  ;)

Alan:
Punaviiniä ja vettä hellepäivän päälle, ei jaksa kaljaa kiskoa.

Kohta nukuttaa...

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.07.2013     kello on 21:49 ---Eikö ne tähän aikaan illasta olisi jo pitänyt nykkästä, muuten joutuu nousemaan veden heittoon yöllä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Katos mulle on luoja suonnut tuo seurapiiri rakon niin ei tarvii jatkuvaan juosta veden heittoon.. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View