Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 4.01.2013 kello on 17:36 ---Minun täytyy sanoa, että en ole koskaan ymmärtänyt tota tipatonta tammikuuta. Mikä juju se on vai kusettaako ihmiset vain itseänsä? :-\ Vai onko se morkkis niin kova.
--- Lainaus päättyy ---
Se on ihmisille jotka eivät osaa hillitä dokaamistaan. ::) 8)
täytyy sanella jokin määräaika :o
Aattele mua , oon nytki selvinpäinshshsh , hik :laugh:
vesako:
Voi hiton hitto. :o
Hyvä kun muistutitte. Meinasin unohtaa
noi Pirkat etutelttaan ja pakkas yö luvassa.
Kiitos.
Aippe:
Olen kokeillut parikertaa ja en voi kehua. Tipattoman jälkeen kun ottaa niin tulee kuumetta ja hel......tin kova krapula. Luin vuosi sitten tutkimuksen jossa ei suositeltu tipatonta kautta se on raskas koettelemus elimistölle. Ts. jos tarvitsee tipatonta niin parempi lopettaa kokonaan. Mutta ainahan sitä voi vähentää.
Alan:
Sen verran monta tissutteluiltaa oli joulunalusviikonlop un ja uuden vuoden välillä, että ei tee edes mieli mitään. Toisen päivän iltana huurteiset Kukot katteli houkuttelevasti jääkaapista, mutta sinne jäi, siihen jäi. Ei viitti haaskata hyviä juomia, jos ne ei houkuta.
Ehkä tällä ei-ihan-vielä parantuneella flunssallakin on asiassa osansa. ::)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 4.01.2013 kello on 19:40 ---Olen kokeillut parikertaa ja en voi kehua. Tipattoman jälkeen kun ottaa niin tulee kuumetta ja hel......tin kova krapula. Luin vuosi sitten tutkimuksen jossa ei suositeltu tipatonta kautta se on raskas koettelemus elimistölle. Ts. jos tarvitsee tipatonta niin parempi lopettaa kokonaan. Mutta ainahan sitä voi vähentää.
--- Lainaus päättyy ---
Kuten tuolla aikaisemmin mainitsin. Selityksiä löytyy kaikenlaisia. :)
Tässä niin kuin monessa muussakin, jokainen pelaa omilla sännöillään, vähän niin kuin pasianssia, se hyvä. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta