Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (334/1913) > >>

Alan:
Edellinen ei ollut selitys, vaan ihan vilpitön tuntojen tilitys. Olen huomannut, että alkoholinkäyttö on Suomessa tabu ja työpaikan kahvipöydässä se vasta tabu onkin. Mulla on tapana huvitellakseni järkyttää ihmisiä ja ottaa puheeksi ko. paikassa oma alkoholinkäyttöni.  ;D

Juu ja otin ruokajuomat, emännän kanssa kimppaan puol pulloa punaviiniä, mutten tipatonta ole ollut viettämässäkään. Sen kun muutin mieleni.  :-X

Fenix:
On noita tipattomia kuukausia tullut ihan vahingossa muutamakin, mutta mitenkään tietoisesti en ole koskaan juomista tai juomattomuutta koskaan rajoittanut. Tai, no sen verran, että armeija aikaan mua rupes tympimään, kun kaikilla oli muka niin kiire aina lomilla törpöttelemään, että itse olin koko inttiajan selvin päin. Voi olla, että joulukinkun kera meni lasi viiniä tms. Ihan varma en siitä ole, mutta noin muuten sen 11 kuukautta oli ilman alkomaholia.

Tämä vuosi onkin mennyt selviltä päin. Se tosin taitaa korjaantua myöhemmin tänään yhden tai kahden 'nallemehun' voimin saunan jälkeen.

sipu:
jokos on muuten suunnitelmissa
lähteä Kiteelle ostamaan pontikkaa
se kun on ihan laillista ostaa
ja suunnittelmissa heillä onkin
että siittä tulee oikea vienti tuote venäjälle  ;D
nyt siinä on % 70
mutta myyntiin laimennetaan 40%
näin sanoi alueuutiset 
mä en ainakaan tuollasta sais kurkusta alas
mut saattaa olla ,että joku tykkää  :)

Alan:
Tissuttelun karsimisella (ei lopettamisella) ja liikunnan lisäämisellä on ollut huomattava vaikutus mun yöuniini ja vireystilaan. Siltä pohjalta suosittelen, jos ongelmaa aiheessa on ollut.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  9.01.2013     kello on 10:37 ---jokos on muuten suunnitelmissa
lähteä Kiteelle ostamaan pontikkaa
se kun on ihan laillista ostaa
ja suunnittelmissa heillä onkin
että siittä tulee oikea vienti tuote venäjälle  ;D
nyt siinä on % 70
mutta myyntiin laimennetaan 40%
näin sanoi alueuutiset 
mä en ainakaan tuollasta sais kurkusta alas
mut saattaa olla ,että joku tykkää  :)

--- Lainaus päättyy ---

Mitä tuota Kitteelle saakka  ;)  :D

Navigaatio