Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Autovakuutukset
matson1:
vakuutuksista vielä, kuinka moni seuraa hintoja ja kilpailuttaa ??? nyt tapiolassa tämän asuntoauton liikenne ja kasko pikkusen vajaa 1400 huh. kattelin fennian sivuja niin oli vaan 950 yhteensä. perhana mitkä erot ja ifillä oli yli 2000€.......arvatkaapas vaihtuuko huommenna vakuutus yhtiö fenniaan Thumb
minkäs hintasta muilla...
99:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 26.08.2012 kello on 16:58 ---vakuutuksista vielä, kuinka moni seuraa hintoja ja kilpailuttaa ???
--- Lainaus päättyy ---
Viimeksi keväällä vaihdettiin vaimon auton vakuutukset Trygistä Fenniaan, ja maksut putos 30% Thumb
LMC-99:
Sen verran vakuutuksista että niistä ei ota pirukaan selvää..aijemmin oli Fenniassa maksoin kiltisti monta vuotta ,mutta sitten kun minulla sattui vahinko(ja).
-Joka tanan kerta yrittivät evätä maksun mikä milläkin verukkeella..viimme inen niitti oli kun talossa tuli pieni putki rikko niin edustaja rupesi v*tuilemaan että on niin vanha talo että olen kohta maksun puolellla itse. Sanottakoon että talossa täysvakuutus.
-No nyt on Tapiolassa kaikki vakuutukset paitsi kevarin vakuutus, se on pohjantähdessä ja miksi no oli niin sairas vakuutus Tapiolassa (pelkkä liikenne vak)ettei kannattanut, kun Pohjantähdessä sai kaskon ja liikenne vakuutuksen huomattavasti alle.
Joten kannattaa kilpailuttaa..tosin sekään ei kaikkia ratkaise.
PS: Lukeeko kaskosanne korvattavien kohdalla, että korvaa hirvivahingon jos noin niin kuin sattuisi hirvi törmäämään kulkimeen, veikkaan että todennäköisesti kyllä lukee.
-Tilanne on kumminkin se että ei korvaa jos autoon törmää joku muu eläin kuin hirvi, joten vaatikaa että pykälän kohdalla lukee (eläin). Pikku kurisiotettina vain..
Tai sitten kysykkää tarjousta Pohjantähti yhtiöstä, ja muistakaa sanoa että minä teitä sinne ohjasin.. :D
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 26.08.2012 kello on 16:58 ---minkäs hintasta muilla...
--- Lainaus päättyy ---
Matkailuauto Solifer Mobile vm 2000, arvo n.18 000€, vakuutusmaksut syksy 2010 – syksy 2011
Vakuutukset keskitetysti Tapiolassa. Vakuutukseen kuuluu keskeytysturva, autopalvelu ja oikeusturva, ei tuulilasi.
Liikennevakuutus , perusmaksu 502, hyvitys seisonta-ajalta ½v -248, bonus 0%, omaetu 17% -43, maksutapa ale 2% -4 yht. 207 €
Peruskasko, perusturvat yht. 669, hyvitys seisonta-ajalta ½v -272, bonus 60% -202, omaetu 17% -33, maksutapa ale 2% -3 yht. 159 €
Edit:
Vakuutukset alenee v.2012, koska auto käytössä pari viikkoa vähemmän ja 10% bonusta liikennevakuutuksee n. Peruskasko pitää sisällään siis oikeusturvan, keskeytysturvan ja autopalvelun.
Vesseli:
Vakuutusmaksu riippuu kovin monesta asiasta. Ensinnäkin kulkineen arvosta ja iästä ja jopa omistajan iästä. Autossani on kasko kaikilla mausteilla ja 70 %:n bonuksilla. Kasko sisältää:
- perusvuosimaksu 439,93 €
- oikeusturvavakuutus 3,61 €
- autopalveluvakuutus 19,85 €
- keskeytysvakuutus 40,79 €
- lasivakuutus 31,50 €
- laajennettu lunastusehto 160,27 € (vain ensimmäinen käyttövuosi)
Yhteensä 695,95 €
Auton vakuutusarvo on 77 000 €. Otin tuon lunastusehdon, kun on aika arvokas kuljin ja jos jotain sattuu. Oli hyvä huomio tuo eläin/hirvivahinko. Täytyy heti huomenna käydä vakuutusputiikissa tarkentamassa, kun on sinne päin muutenkin asiaa.
Vakuutusyhtiö on Lähivakuutus. Olen kahden vuoden välein kilpailuttanut kaikki vakuutukset ja aina on Lähivakuutus vienyt voiton. Ennen oli Teollisuusvakuutuks essa, mutta kun se muuttui If:ksi kauppa ei ole onnistunut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta