Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Rengas rikko.

<< < (18/26) > >>

Aakku:
Mulle tuli kesällä auto pakun kylkeen...

Arvioitiin siinä, jotta mikä on lunastusraja. Sen mukaan kaikki korjattiin. Kyllä siinä 10 vuotiaaseen autoon tuli uusi alatukivarsi iskari, laakeri, pyörän napa ja tietty peltityöt ja maalaus. Ei siinä mitään ikävähennyksistä puhuttu. Autohan pitää saada kuntoon, enkä syyttömänä halunnut maksaa senttiäkään.
Vanteista tuli surkuhupaisa kysely. Olisivat maksaneet vain yhden aluvanteen, koska muut oli ehjät. Mistäköhän luulivat minun löytävän samanlaisen vanteen, kuin 3 muuta 10 vuotta vanhaa. Kustansivat sitten uudet alut.

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.08.2016     kello on 16:38 ---Mulle tuli kesällä auto pakun kylkeen...

Arvioitiin siinä, jotta mikä on lunastusraja. Sen mukaan kaikki korjattiin. Kyllä siinä 10 vuotiaaseen autoon tuli uusi alatukivarsi iskari, laakeri, pyörän napa ja tietty peltityöt ja maalaus. Ei siinä mitään ikävähennyksistä puhuttu. Autohan pitää saada kuntoon, enkä syyttömänä halunnut maksaa senttiäkään.
Vanteista tuli surkuhupaisa kysely. Olisivat maksaneet vain yhden aluvanteen, koska muut oli ehjät. Mistäköhän luulivat minun löytävän samanlaisen vanteen, kuin 3 muuta 10 vuotta vanhaa. Kustansivat sitten uudet alut.

--- Lainaus päättyy ---

Noin vakuutusyhtiö yrittää. Hyvä kun pidit puolesi.

Aikoinaan 80-luvulla ajoin Renault 10 metsään, lunastuskuntoon. Vakuutusyhtiön edustaja kävi aikanaan arvioissa ( Kuopiosta) auton ja lähetti tiedon paljonko saan autosta käteistä.
En tyytynyt tarjoukseen, soitin kyseiselle edustajalle. Hän perusteli hintaa mm, että autossa oli vanhat renkaat. Surkuhupaisaa tässä perustelussa oli se etä olin juuri ostanut autoon uudet renkaat.
Samoin kertoi että autossa on ruostetta. ;D
Totesin että haluan pyytämäni hinnan tai vakuutusyhtiö "etsii" täysin vastaavanlaisen auton ruosteineen ja uusilla renkailla. No, edustaja sanoi vakuutusyhtiön maksavan pyytämäni hinnan.Piste.  Thumb Thumb

arska100:

Räjähti kaverilla rengas tänään kun oli vaunua kausipaikalle Vuokattiin viemässä..

K.E.V:
Hajosiko enempää?

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  6.10.2016     kello on 21:27 ---Hajosiko enempää?

--- Lainaus päättyy ---
En vielä tiedä.. olivat matkalla vasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View